...: Nedělní večer/ It is sunday night 22.09.

pondělí 23. září 2019

Nedělní večer/ It is sunday night 22.09.

Je neděle. Je večer. Sleduji poslední díl Orange is the new black... Není mi dobře, vlastně celý den až na pár výjimek ležím a střídám jeden čaj za druhým... Do toho všeho zklamání. Další rána. Místo nadšení smutek, jen pláč se drží stranou. Díky bohu, jinak bych teď kňučela u seriálu jak malá, občas mě rozpláče i animak, ale o tom třeba příště. Zpět k věci, vzpomínám... Ještě před třemi měsíci jsem byla ten nejšťastnější člověk na světě, co si myslel, že sice sluníčkový to pořád nebude, ale nezatemní se tak brzy... Říkejme tomu kolotoč života, který se právě otočil na tu odvrácenou stranu. Doufám že brzy se opět přetočí a já opět budu happy... Chybí mi a potřebuji nutně obejmout.
A mimochodem i když jsem víkend nestrávila úplně tak jak bych si přála. Bez toho obejmuti a tak, celkem jsem si ho užila a nafotila pro vás první z mnoha podzimních outfitů.

It's Sunday. It is evening. I'm watching on the last episode of Orange is the new black ... I'm not  feel very well, actually all day, with a few exceptions. I am lying and changing one tea for next ... To all this disappointment. Another pain. Instead of enthusiasm it is sadness, only crying keeps aside. Thank goodness, becase sometimes I cry at watching on cartoon film, but about it next time ... But back to the point, I remember ... Three months ago I was the happiest person in the world who known that it is not for forever, but I did not know that it commes to early ... Call it the merry-go-round of life that just turned to the other side. I hope that it will be good as soon as possible ... I miss and I need hug.And by the way, although I didn't spend the weekend exactly as I wish. I really enjoyed it and I took for you a few photos of autumn outffit. 


10 komentářů:

  1. Posílám ti alespoň virtuální obejmutí! ♥ Zase bude líp :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsi dole, jednou nahoře. Zase bude dobře, drž se! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Je to klišé, ale na všetko treba čas. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno zlé je k něčemu dobré. Jak píšou holky, nevěš hlavu, bude líp! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. What a beautiful picture I love nature.
    Great week for you I loved the blog I'm already following
    A kiss

    www.jessicamourablog.com

    OdpovědětVymazat
  6. Buď silná, všechno se časem zlepší :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Snad už ti je lépe :) všechno se časem zlepší, uvidíš :) Orange is the new black si hrozně moc lidí chválí, tak přemýšlím, že bych na to taky začala koukat :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje košile se mi moc líbí a vážně na mě už působí krásně podzimně :)
    Věřím, že už teď se cítíš zase o něco lépe než když jsi tenhle článek psala ♥

    OdpovědětVymazat