...: Moje léto 19/ my summer 19

sobota 21. září 2019

Moje léto 19/ my summer 19

Začneme hezky popořadě, jelikož miluji tyto články, rozhodla jsem se pro vás sepsat článek na téma moje léto. No a protože zážitků o prázdninách příliš nebylo, zahrnula jsem i červen.
Další rok a další svatba, tentokrát jsme byli na svatbě Petrova kamaráda s mojí spolužačkou ze základky a svatba byla úplně dokonalá, pohádková a chytla jsem květinu. V červnu jsem mimo jiné sportovala i venku (ale to mě během léta bohužel přešlo...), hrála jsem asi po 3 letech tennis a vyrazila na kole. Posedávala jsem na balkóně se smoothie, párkrát jsme vyrazili na ryby, byli jsme se koupat na Dalešicích a u Petra jsem poprvé sama grilovala. A také byla první z mnoha letních oslav narozenin, ale to jsem už nefotila... 

Because I love these articles, I decided to write an article for you about my summer. Because I had not much holiday experience, I also included June.Another year and another wedding, this time we were at the wedding of Petr's friend with my classmate from elementary school and the wedding was absolutely perfect, fabulous and I caught the flower. In June, among other things, I was doing sports outside (but that unfortunately changed during the summer ...), I played tennis after about 3 years and started cycling. I used to sit on the balcony with a smoothie, we went fishing a few times, we went swam in Dalešice and for the first time I grilled at Peter´s home. And on June was the first of many summer birthday parties, but I didn't take pictures...
Přestože bylo několik velice horkých dní, u bazénu jsem se moc neobjevila a když tak jsem si spíš užívala přírody a trochu se ocákala, bazén nebyl nikdy tak teplý jak bych potřebovala... V červenci se mi vrátila ségra z Anglie a přivezla mi drobnou radůstku v podobě nové paletky. Oblíbila jsem si ledové zelené čaje s mátou a citrónem, chodila nakupovat do sekáče, trávila čas v přírodě, jeli jsme na větší nákupy do Třebíče, byla jsem s Hančou venčit Ťapku, vyrazily jsme na 9 skal a zažili jsme neuvěřitelnou bouřku s velkýma kroupami...No a takovou velkou tečkou byla oslava narozenin Petrovy mámy, kde byl dokonce i ohňostroj

Although  there were a couple of very hot days, I did not appear much at the pool and when I was at pool I rather enjoyed nature, because, the pool was never as warm as I needed ... In July my sister returned from England and she gave me  a new palette. During July I liked ice green teas with mint and lemon. I went shopping to secondhand, I spent time in the countryside, We went to  shopping to Třebíč. Me and Hana went with Hana´s dog for walk, we went on 9 rocks and We experienced an incredible storm with a big hail. ..And such a big end was the birthday party of Peter's mother, where there was firework.
Srpen jsem započala kafíčkem s mamkou, s Petrem jsme jeli na noc otevřených sklípků a hned několik lahví vína jsme si odvezli (to my naprosto milujeme!). S Hančou jsme byly na velice chutném salátu v Potrefené Huse a chvíli poté jsme odletěly na pár dní do Itálie a konečně jsem se pořádně vykoupala, i když jen jedno odpoledne... Po Itálii jsem začala sportovat, asi jsem měla špatný pocit z toho všeho jídla, nebo mě nakoplo chození po městech. Poslední prázdninový týden jsem slavila narozeniny - viz narozeninový článek a jeden den jsem si vzala volno a strávila ho na chatě u bazénu. Počasí bylo fantastický. K narozeninám jsem dostala spoustu dárků, dokonce i můj první Red velvet dort

Jaký jste měli léto vy?

I started August with a coffee with my mother. Me and Peter went to event which was the opening of night wine cellars and we bought a few bottles of wine (we absolutely love it!). Hanča and I were on a very tasty salad in Potrefená Husa in Brno and then we flew for a few days to Italy and finally I had a good bath in sea. After Italy I started doing sports, I probably felt bad because of food, or because we were  walking to lot in Italy. The last holiday week I celebrated my birthday - see the birthday article and one day I took time off and I spent it at the pool. The weather was fantastic. I got lots of presents for my birthday, even my first Red Velvet cake.

And what about your summer?

12 komentářů:

  1. Krásně strávené léto. Zelený čaj mám taky ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. U mě bylo léto též povedené, ale letos mi šíleně rychle uteklo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. A chutnal ti red velvet cake? Já ho mám moc ráda :) já půlku léta strávila v laborce a pak psaním diplomky a v druhé půlce jsem jela na týden domů a pak na víkend do Liverpoolu

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kytice v první koláži je opravdu povedená :) už abych zase měla nějaké narozeniny nebo něco, abych takovou krásku mohla dostat :D miluju dostávat květiny! :D :) chlapi by je měli nosit častěji :D :D
    Moje léto bylo napůl pracovní napůl dovolenkové, ale strávila jsem měsíc u moře, takže to hodnotím jako jedno z nejlepších lét vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear!Photos are amazing !

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jsi léto prožila, super fotky a plno krásných vzpomínek :) Já si léto taky užila, sice jsem se dost učila na jednu zkoušku, ale stihla jsem spoustu krásných výletů a dovolenou v Chorvatsku :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Moc toho nebylo? Vážně? :D Přijde mi to jako aktivní léto :) Já jsem během léta cestovala a poctivě odkládala psaní bakalářky :D No návrat do reality byl pěkně nepříjemný :D

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou já mám pocit, že jsi toho stihla o prázdninách až až :) A ta kytička je suprová!

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo takový kroupy, to my u nás na Vysočině byli rádi, že spadlo pár kapek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. That's one great summer. I love to play tennis too! :)

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  11. Amazing moments in summer time happy birthday and I am so happy that you are now exercising more and doing things you love xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/09/stepping-back-in-time-with-kate-kasin.html

    OdpovědětVymazat
  12. I see your summer was just great and fantastic. I also had a super fun with my friends.I think it was the best holidays of my whole life. Kisses from Poland!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat