...: Moje narozeniny 2019/ My birthday 2019

úterý 17. září 2019

Moje narozeniny 2019/ My birthday 2019

Ahoj, kdo už mě sleduje delší dobu, jistě ví, že koncem srpna slavím své narozeniny. Zásadně nikdy nic velkého od slavení nečekám. Nečekám vele dary, velké rodinné sešlosti a ani nějakou velkou párty. Téměř pokaždé řeším narozeniny menším posezením s těmi nejbližšími a setkáním s rodinou, tím myslím naši, ségra a babička s dědou. 
Jelikož jsem tento rok neměla chuť na víkendové posezení, navíc většina kamarádek už něco měla, využila jsem krásného posledního dne a zamluvila stůl téměř uprostřed týdne v hospůdce. Sešli jsme se téměř všichni, i když jsem očekávala víc, nicméně byl týden a jsme všichni pracující... Bylo to moc příjemné posezení a jsem ráda, že jsem neotálela s do oslav jsem se pustila. Krom toho jsem měla typickou rodinnou oslavu a dostala ještě dárky od Petra a jeho rodiny, jen mě mrzí, že on moji oslavu doma nezvládl... 

Hi, who has been following me for a long time, surely knows that I celebrate my birthday at the end of August. Basically, I never expect anything great from celebrating. I don't expect big gifts, big family gatherings, or even a big party. Almost every time I solve my birthday by a small meeting with the closest friends and meeting my with family, I mean my parents, my sister and grandmother with grandpa. 
This year I had no desire for a weekend meeting with friends moreover, most of my friends already had something. So I used the beautiful last days and booked a table almost midweek in a pub. We met almost all, although I expected more, but it was a week and we are all working ... It was a very pleasant sitting and I'm glad that I did the small celebrations. Besides, I had a typical family celebration and received gifts from Peter and his family, but I'm a little be sad that he was not on my family celebration.

Dárků jsem dostala spoustu, což mě docela překvapilo. Dostala jsem sprchový gel od kolegyně a kamarádky Monči, od ségry jsem dostala něco na intimní hygienu, od Monči dále peeling a od Petrovi sestry krémy. Sama sobě jsem si doposud udělala radost lakem na nehty od GS.

I received a lot of gifts, which surprised me quite. I got a shower gel from my colleague and friend Monika, from the sister I got something for intimate hygiene, from Monika I got further peeling and from Peter's sister I got creams. And I bought myself for now only a nails polish by GS.
Už si ani nevzpomínám jaký gel jsem od koho dostala, ale našla jsem ještě tento od Balei, dále jsem dostala od holek super přáníčko s prasátkem a dárkovou kartou uvnitř, nějaký finanční obnos od rodiny a dárkovou kartu od přítelových rodičů.

I don't remember which shower gel I got from whom, but I found also this one from Balea, I got a great greeting card from the girls with a piggy and with a gift card inside, some money from the family and a gift card from my friend's parents.
Od kamarádky Elišky jsem dostala láhev bílého vína a od kámoše Radka mé oblíbené Avanti, zrovna nedávno jsme ho spolu pili... :) 

I got a bottle of white wine from my friend Eliška and from my friend Radek I got my favorite Avanti, just recently we drank it together ... :)
Od Petra jsem ještě dostala fén, a od kolegyň džusy.

I got a hair dryer from Peter and juices from my colleagues.
A samozřejmě jsem dostala spoustu sladkostí ať už od Petrovy rodiny, od našich,  přátel, kolegyň. Proteinový koktejl a kokosovou pochoutku jsem dostala od ségry. Mimo jiné jsem dostala spoustu, ale spoustu květin, ty uvidíte buď v narozeninovém videu a nebo jednu z nich na mém instagramu @somethingbykate
Jo a od Petrovýho kámoša jsem dostala plechovku s fazolemi, prý běžně dává k narozeninám takové originální dárky. No a od Lenči, Petrovi ségry mě ještě velice potěšil red velvet dort, který byl chuťově naprosto dokonalý!

And of course I got a lot of sweets, either from Peter's family, our family or friends, colleagues. I got a protein shake and a coconut delicacy from my sister. Among other things, I got a lot, but a lot of flowers, you can see them either in the birthday video or one of them on my instagram @somethingbykate.
Oh, and I got a can of beans from Peter's friend, he giving such original gifts for his birthday.

12 komentářů:

  1. Ten dort vypadá velmi chutně, hned bych si kousek dala :D :) jinak zpětně všechno nejlepší k narozeninám! Snad sis tedy oslavu užila :) závidím, že máš narozeniny takhle v létě :D na party ideální .. já lednová si nějaké bday grilovačky neužiju :X :D

    Jinak s těmi originálními dárky jako jsou fazole jsem si vzpomněla, že mi jednou kamarád dal zavařené okurky :D :D taky super nápaditý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Great gifts and so delicious birthday cake :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad s tou plechovkou fazolí. By mě nenapadlo ji někomu dát na narozeniny. Dodatečné přeji všechno nejlepší, krásné dárky jsi dostala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Happy bday girl
    All the best
    and never enough chocolate
    xx
    My Instagram: https://www.instagram.com/zorica_miteva/
    My Blog: https://theonethattravels.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší <3 a teda nádherné dárečky jsi dostala:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji ti opožděně vše nejlepší k narozeninám! Dostala jsi krásné dárečky a ten dort je také dokonalý :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak všetko najlepšie <3 dostala si krásne dary...hlavne tie sladkosti a kozmetika sa vždy zídu :))
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky jsi dostala, dodatečně vše nejlepší :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatečně přeju všechno nejlepší k narozeninám!! :) Dostala jsi moc hezký dárky a ten dort vypadá skvěle.

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  10. Oneskorene všetko naj. ;) Je pekné, že ťa blízki niečím potešili. A ten dortík vyzerá geniálne. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Super dárky, takové by se mi také líbili :) Jinak dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se s velkým zpožděním přidávám k blahopřáním :) Dárky parádní a ty dobroty a dort jakbysmet.

    OdpovědětVymazat