...: 50% NA DEKORATIVKU V ROSSMANOVI /nákupy/ shopping in Rossman

pátek 27. září 2019

50% NA DEKORATIVKU V ROSSMANOVI /nákupy/ shopping in Rossman

Tak i já jsem neodolala a pustila se do výprodejů v Rossmanovi, co jsem si koupila uvidíte ve videu, tentokrát článek nebude....


What I  bought in Rossman you can see in my last video.






11 komentářů:

  1. I love this store, but I promised myself that I would not spend money on cosmetics:D
    Kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  2. No jo tuhle akci snad využila každá z nás :D ještě aby ne, když to bylo na celý sortiment.. nevím ale jak ty, ale já zažila stojany ve čtvrtek už dost vybrané :( škoda, příště si to musím pohlídat a vyrazit hned.

    K videu bych dala akorát menší poznámku .. příště bych si být tebou sedla tak, aby ti slunce svítilo alespoň na celý obličej nebo naopak vůbec .. takhle seš přesvícená na polovině obličeje a druhou máš tmavou a vypadá to fakt divně :X :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odpověď i fajn upozornění. Já právě hledala vhodné místo, kde by to za mnou vypadalo i celkem normálně, bohužel chata je rozvrtaná a i z jiné strany by to šlo vidět, ale příště se vynasnažím ještě víc :) Jsi zlatá! Ještě jednou dík.

      Vymazat
  3. Já jsem snad jediná, kdo tu akci nevyužil :D :D :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda že Rossman nemáme aj na Slovensku :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se k nákupům v Rossmanu bohužel nedostala, ale ty sis vybrala skvělé produkty! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta akce byla super, až mě zamrzelo, že nebydlím v ČR.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Příjemné video a řasenky od Miss Sporty mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat