...: Podzimní dekorace/ autumn decoration

sobota 5. října 2019

Podzimní dekorace/ autumn decoration

Krásný den, ozývám se opět po delší době a pro tentokrát s článkem o podzimní dekoraci. Někdo by řekl, že jsou to zbytečnosti a v určitých případech možná i podpora plastu, ale pro mě je to něco co k podzimu patří. Líbí se mi nejrůznější dýně ať už živé, keramické, či plastové a absolutně jsem propadla plastovým větvičkám... Bohužel živý tak moc dlouho nevydrží. Letos jsem zatím ulovila dvě dýně, jedna z Kauflandu a druhá z naší zahrádky, kočky ji daly na frak a tak mi leží na parapetu. Krom toho jsem ulovila větvička s dýněmi v květinářství. To vám povím, že 45 korun za takovou blbůstku docela pálka...

Beautiful day, today I have for you new article with my autumn decoration. Some would say it is unnecessary and in some cases maybe even plastic support, but for me it is something that belongs to autumn. I like all sorts of pumpkins, whether live, ceramic, or plastic, and I totally fell n love to plastic twigs ...  This year I got two pumpkins, one from Kaufland and the other from our garden. The small is from out garden, I have it, because our cats tore it. Besides it I bought a small twig in flower shop. And price was hight, I don´t understand why the prices are too hight fow twigs.



No a mimo jiné mi přibyl i Halloweenský svícen, který má uprostřed jakoby blikací svíci, která má vyvolat jakoby tajemnou atmosféru, trochu strašidelně. Tato lucerna je z Dresslily a měli tam výběr hned z několika motivů. Pro detailní popisy klikněte zde. 

And among other things, I have a Halloweens candlestick, which has a flashing candle in the middle, which is supposed to evoke a mysterious atmosphere, a bit scary. This lantern is from Dresslily and they had a choice of several themes. For detailed descriptions click here


 
 Speciální kód/ special code: 


Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd 
 

10 komentářů:

  1. Já jsem letos podzimní dekorace přeskočila a přešla jsem rovnou k těm zimním :D Ale i ty podzimní jsou krásný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. So nice! I very like this decorations!

    🌼imdollka.pl🌼

    OdpovědětVymazat
  3. Everything looks so wonderful!   

    OdpovědětVymazat
  4. Ten halloweensky svícen je nádherný. Taky jsem doma udělala podzimní výzdobu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Dýně, větvičky a lucerny, přesně to si také s podzimem spojuji :) Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Já ten podzim letos taky nějak zazdila :D Jediné co, tak mám dvě malé dekorativní dýně v záhonu :D Lucerna se mi ale líbí :)

    OdpovědětVymazat