...: Jak se oblékám do práce/ how I dress for work

středa 23. října 2019

Jak se oblékám do práce/ how I dress for work

Krásný den, dnes bych vám ráda ukázala jeden z otfitů, které oblékám do práce. Jelikož pracuji v kanceláři a každý den se setkávám se spoustou klientů, volím takové outfity, abych působila dojmem elegance, zároveň ženskostí, abych vypadala upraveně, nevyzývavě a ne jako nějaký trhan. Snažím se nenosit trička s velkými a barevnými potisky, vlastně těm jsem dala většinou sbohem už po střední škole, buď jsem je darovala, visí stále na Vinted, nebo je mám v šatníku na doma.
Do práce miluji hlavně v tomhle období různé halenky, svetříky, sáčka a bundičky. Nedávno jsem objevila také lásku v podobě bodyček, které hezky zvýrazní postavu a zároveň jsou pěkně přes záda. Po bodyčku z NewYorkeru, které jsem vám ještě neukázala, jsem našla od té samé značky body v sekáči a to můžete vidět právě zde na mně. Ještě bych chtěla říct, nikdo mě k mému dress code nenutil, ale prostě se mi to tak líbí a připadá mi to vzhledem k mému povolání vhodné. :) 

Have a nice day, today I would like to show you one of the outfits which I wear to work.Because I work in the office and meet a lot of clients every day, I choose outfits to give the impression of elegance and femininity to look neat, and not so hot. I don´t  wear T-shirts with large and colorful prints, actually I gave them away after high school, either I donated them, still hangs on Vinted, or I have them in my wardrobe at home for home wearing. Especially in this period I love work in  different blouses, sweaters, blazers and jackets. Recently I also discovered love in the form of body t-shirt. Recently I have bought one bodysuitt in a NewYorker, and this  bodysuit I did not show you. And this one which I have on me is also same brand, but it is from second hand.
I would like to say, nobody forced me to  wear these clothes to work,  but I just like it and it seems appropriate to my profession. :)
 
Blazer: Zara, bodysuit: Genesis secondhand (original NewYorker), pants: Lidl (Esmara), shoes: Santé, sunglasses: CAA

17 komentářů:

  1. Moc hezky sladěný outfit! Sekne ti to. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Bodýčko je úžasné! :) Moc ti to sluší, do práce úplně ideální outfit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit do práce, ja body úplne zbožňujem! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Heh, trička s potiskem taky nemám ráda! :)
    A ten outfit je super ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dřív milovala, ale už to není ono no :D. Jinak děkuji!

      Vymazat
  5. Jee, tenhle styl ti moc sluší. Setkat se s někým jako ty, tak mi to je rozhodně příjemné. Myslím, že klienti se musí cítit stejně :)

    OdpovědětVymazat