...: Obří šála ve stylu ponča/ big scarf

neděle 13. října 2019

Obří šála ve stylu ponča/ big scarf

Krásný den, víkend utekl jako voda a už je tu neděle. Ačkoliv dnešní den bude poměrně aktivní, včerejšek jsem převážně trávila doma úklidem a pitím čajem. Mimo jiné jsem stihla nafotit několik věcí na Vinted a splnit pár restů... Jelikož byla doma i má sestra, rozhodly jsme se využít chvilkového vykouknutí sluníčka a vyrazit fotit. Šly jsme do místního parčíku, kde se běžně hrává discgolf. Pro focení do podzimního pozadí jsem zvolila černý základ, obrovskou šálu z Dresslily, nové botičky ze Santé a hnědou kabelku a brýle. 

Have a nice day, the weekend is ending and and  it's already Sunday. Although today will be quite active, yesterday I spent mostly at home with cleaning and drinking tea. Among other things, I added a few things on Vinted.. Because my sister was at home, we decided for photo shooting. We went to a local park where discgold is commonly played. I chose a black base, a huge scarf from Dresslily, new shoes from Santé and a brown handbag and glasses for the autumn background shooting.

Nyní bych chtěla přejít k šále, která mi teprve nedávno přišla. Při objednávce jsem si myslela, že se jedná o běžnou šálu, ale po přijití balíčku mě čekalo příjemné překvapení a ze šály je rovnou i mé první pončo, tudíž lze říci, že šála splňuje 2 v jednom. Šála vyjde na Dresslily zhruba na 8 dolarů. 

Now, I would like to move on to a scarf which I got recently. When ordering I thought it was a normal scarf, but when I opened package I was pleasantly surprised and the scarf is also my first poncho, so I can say that the scarf meets 2 in one. The scarf costs about $ 8 on Dresslily.

black sweater: Takko fashion, pants: Pepco, shoes: Santé, scarf: Dresslily, handbag: no name, sunglasses: no name
MAKEUP: eyeshadow: Nyx, lips: Dermacol 16H lipstick

Speciální kód/ speciall code: 
Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

8 komentářů:

  1. Šála je krásná, ale nejsou to zrovna mé barvy. :) Každopádně mám taky ráda obrovské šály, do kterých se dá i zachumlat.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná šála, taky mám jednu velkou šálu a na zimu je ideální :) fotky jsou super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem to podobně. Úklid a čaj. A dnes už jsem taky vyrazila ven. Super fotky, hezký outfit. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle obří šály mam nejraději a jsem na nich závislá :D Doma jich mam asi 6 :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny šál, takéto obrovské mám najradšej :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Šála je nádherná! :) Přesně takovéto obří mám nejradši :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Šála vypadá pěkně, já mám přímo pončo a už se těším až ho vytáhnu :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat