...: Podzimní duo/ Autumn duo

neděle 10. listopadu 2019

Podzimní duo/ Autumn duo

Krásný den, dnes bych vám ráda představila  duo dekorativní kosmetiky, která mě nedávno oslovila v drogérii. Tohoto dua jsem si všimla již při 50% slevách v Rossmanovi. Po celý týden slev jsem se neustále na kosmetiku chodila koukat a stále si opakovala, že další už nepotřebuji... padesátka skončila a já stejně neodolala a kosmetiku jsem si koupila. Zaujala mě celá řada v této zlato bílé barvě od Essence. Cenově je velice příjemná a příjemná je i rtěnka na rtech. Odstínů je hned několik druhů a myslím si, že téměř každý si přijde na své. Já zvolila rtěnku v odstínu Happy. Zaujala mě, že je matná a má krásnou podzimní barvičku... Jinak barva na rtech poměrně dlouho drží. :)

Beautiful day, today I would like to introduce you a duo of decorative cosmetics, which recently I liked in drugstore. I noticed this duo at 50% off at Rossman. Throughout the week of discounts in Rossman, I kept looking at cosmetics and kept repeating that I do not need any more ... fifty procent discount ended and I could not resist anyway and I bought cosmetics. I was impressed by all range in gold and white colecction by Essence. It had nice price and lipstick on the lips is also nice. There are several types of shades and I think that almost everyone can find own favorite one. I chose lipstick in Happy shade. I was intrigued that she was matte and had a beautiful autumn color ...

A protože jsem chtěla být sladěná a u Essence je to tak vymakaný, že k rtěnkám jsou i laky, zvolila jsem lak ve stejném odstínu. Lak má mít gelový efekt, což bych řekla, že sedí. Cena jak jsem psala výše je příjemná. Kolik co stojí vám přesně nepovím, ale do stovky se s jedním produktem vlezete. Výdrž laku je typická jak u jiných laků od Essence, den vydrží určitě, dál už podle toho, co děláte...Máte něco z tohoto dua? 

And because Essence has also nails polishes in the same colours I have choose tha same shade. The lacquer is supposed to have a gel effect and I think that it has. Price as I wrote above is nice. I don't tell you exactly what it costs, but one product cost to 100 CZK. The durability of the paint is typical of other Essence nails polishes the day will surely last, depending on what you are doing ... Do you have anything from this duo?
 

7 komentářů:

  1. O těchlech rtěnkách jsem taky psala článek. Jsou super a i po několika měsících je stále nosim. Mam 3 odstíny a všechny jsou super. A naprosto dokonale se dají kombinovat a vytvářet nový barvy a odstíny🙏.

    ZAJÍMAVOSTI ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám, ale líbí se mi rtěnka, je to odstín, který patří mezi mé oblíbené

    OdpovědětVymazat
  3. Mám taky dvojici, ale zvolila jsem jiný odstín rtěnky i jiný odstín laku a jsem nadmíru spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Tu rtěnku mám také a je skvělá. Essence se poslední dobou - řekla bych - daří. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak na nehty má nádherný odstín! :))

    OdpovědětVymazat