...: NOVINKY (září - říjen)/ NEWS (September - October) 19

pondělí 11. listopadu 2019

NOVINKY (září - říjen)/ NEWS (September - October) 19

Pěkné pondělí. Pokud mě sleduje pravidelně, mohli jste si včera všimnout, že jsem přidávala na můj YouTube kanál nové video s novinkami no a abych vás o ně neochudila, je tu opět článek. Novinky, které vidíte níže na fotografii jsem neshromáždila částečně za měsíc září a částečně za říjen. Na sekáčové úlovky bude speciální článek a video, protože jich mám opravdu hodně... 

Good Monday. If he watches me regularly, you might have noticed yesterday that I posted a new video on my YouTube channel with new things and now there is also there is an article again. News, which you see below in the photo are partly from September and partly in October. There will be a special article about second hands news because I have a lot of them ...

V poslední době jsem objednávala z Lidlu a zněj pochází dvoje džegíny šedé a černé a ještě jedny šedé (ano mám opravdu dvoje, jedny větší a druhé menší), na fotografii pod tím jsou lyžařské brýle z Lidlu a trojbalení teplejších silonek. To trojbalení je docela dost výhodné, vyšlo mě asi na 200 korun. 
Dekorace je z květinářství, o nic asi víc psát nebudu, protože jste ji mohli vidět ZDE
Hnědé kotníkové boty a šedá kabelka jsou z výprodejů Baťa obuvi ve Žďáře nad Sázavou, zmiňovala jsem je ve vlogu...
Bundu jsem dostala v balíku od Tety, je značky Reserved a jsem s ní hrozně moc spokojená .
Ponožky v podzimní barvách jsem koupila v Pepco a stejně i tak bílou halenku. 
Body jsem si koupila v New Yorkeru a je to moje úplně první body, je super, dělá pěknou postavu, ale zapínání docela dost škrábe... na to, že stálo 300. 
Poslední fotografie jsou novinky ze spolupráce s Dresslily.  

Recently I ordered things from Lidl and it ordered two jegines in gray and black and one more gray (yes I really have two in gray, one bigger and the other smaller), in the photo below it are ski goggles from Lidl and triple pack of warmer nylons.  The triple pack is quite advantageous, it cost me about 200 crowns.The decoration is from a flower shop, I d not write about it, because you could see it HERE.
Brown ankle boots and gray handbag are from Bata shoe sales in Žďár nad Sázavou, I mentioned them in the vlog.
I got this jacket from Auntie, it is by Reserved and I am very happy from it.
I bought socks in autumn colors in Pepco and also a white blouse.
I bought the body t-shirt in New Yorker and it is my very first body t-shirt, it is great, it does a nice figure, but button-downs are scratchy... it cost 300.Last photos are news from cooperation with Dresslily.

4 komentáře:

  1. Koukám, že většina úlovků je do šeda - oblíbená barva nebo náhoda?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se chystám na online nákup z Lidlu. Ráda tam nakupuju oblečení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím šedou, moji oblíbenou barvu společně s bílou a černou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že i barevně jsi už naladěna na podzim :)

    OdpovědětVymazat