...: Kožený obal pro iPad/ Leather Case for iPad

středa 13. listopadu 2019

Kožený obal pro iPad/ Leather Case for iPad

Krásný den, jak se dnes máte? Já jsem  dneska poměrně zaneprázdněná, byla jsem dlouho v práci a poté jsem šla do fitka, sice jen na cardio, ale jsem celkem utahaná... Ale aby to nebylo jen o mně, dnes bych vám ráda ukázala další produkt od Fyystore. Mně se osobně moc líbí iPhony, MacBooky a iPad, ale zatím nic od jablíčka nemám kvůli vyšší ceně... nicméně vím, že spousta lidí má a z toho důvodu bych vám chtěla ukázat jeden obal na iPad. 

Hi how are you today? I have very busy because I was so long in my job and after this I went to gym, I was only in cardio zone, but I am so tired now.... But I don´t want write about me, but I want write about new things, which I like. I really want something by Apple. I like iPhones, Macbooks and in addition iPads.  I want say that I have not any thing by apple, because of higher price... but I like it so much. And because I know that many people have it and many people like covers for this devices, I decided to write this post. Today I want show one case by Fyystore
 







Na obrázku je kožený obal pro iPad Pro 11. Vybrala jsem ho, protože se mi moc líbí... .No a jelikož je kožený cena je poměrně vyšší, ale zase bude obal více kvalitnější. Poštovné pro všechny objednávky je na e-shopu zdarma. Pokud se vám obal líbí, podívat se můžete přímo na webové stránky, či na FYY Facebook.

On the picture is Genuine Leather Case for iPad Pro 11. This case is really nice. How you can read it is from leather so the price is a little bit higher, but I think that it has very good quality and in addition the shipping for all order is free. If you like this case, you can check websites or  FYY Facebook. By the way this case is in 8 colours.

*sponzorovaný

3 komentáře: