...: CHYSTÁM SE DO PRIMARKU - Primark WISHLIST

čtvrtek 14. listopadu 2019

CHYSTÁM SE DO PRIMARKU - Primark WISHLIST

Krásný chladný čtvrteční večer, aktuálně se nacházím v posteli pod teplou dekou, s teplým čajem v ruce a vychutnávám si chvíli klidu po hektickém dni. V sobotu plánujeme jet s Hančou do Primarku. Dopravu jsme zvolily společně se zájezdem do Primarku z Brna. Jak zájezd probíhá, jaký jsme si konkrétně vybraly a další informace vám napíšu až po uskutečnění naši cesty, aby informace byly se vším všudy. Ale dnes bych chtěla věnovat pozornost trochu něčemu jinému a to mému Wishlistu.

Hi I wish you lovely Thursday evening. I am actual lying in my bed under warm blanket with hot tea and I am resting after hectic day. On Saturday we have plan with Hana to go to Primark. We´ll go by travel agency from Brno. About our trip I will write some informations after Saturday. But today I want write about my Wishlist from Primark.


Úplně původně jsem měla v plánu sepsat si pár nejdůležitějších basic kousků, zahrnující pyžama, prádlo plus něco malého navíc… nakonec jsem neodolala a důkladně jsem si projela web Primarku, kde mě zaujalo hned několik kousků. Na obrázcích můžete vidět jak oblečení a doplňky, které se mi líbí, tak v pár bodech vypsané to, co opravdu potřebuji. Jsou věci, které nemám úplně v nejlepším stavu. Či některé opravdu chci právě z Primarku a které očekávám, že snad objevím. I když Primark je obrovský a kdo ví, kolik lidí tam bude… uvidíme podle souhry okolností.

I had plan that I will write only about a few the most important basic things, which included pyjamas, underwear and something more. Endly I checked websites and I liked more things then I wanted. On the pictures you can see clothes which I like but also in points are things which I need and I have this things in wrong condition. Even if the Primark is huge, I hope that I explore many things from my Wishlist, but I´ll see how many people there will be.



Líbí se Vám můj Wishlist? Co byste si z Primarku chtěli odvést vy?
Do you like my Wishlist? What do you want from Primark?

13 komentářů:

  1. Já bych se jednou do Primarku taky chtěla podívat. Zatím jsem v tom obchodě ještě nebyla, ale držím palce, abys sehnala vše, co potřebuješ.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že hodně lidí miluje Primark a spousta lidí tam i takto jezdí, ale já jsem mu nikdy nepřišla na chuť a přitom ho mám všude kousek :D Tobě ale držím palce ať ulovíš to, co si přeješ!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kabelky jsou moc krásné. A ještě ty vánoční svetry! Já bych tam před Vánoci a o víkendu jet nemohla. Asi by mě kleplo z těch lidí :D Užij si nákupy! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Taky vždy předtím než mám je do Primarku koukám na jejich stránky :D Sice si netvořím wishlist, ale spíš tak nějak pro inspiraci :) Snad všechno, co potřebuješ najdeš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great suggestions!! Enjoy your weekend

    www.infinitelyposh.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing :-) 

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je vtipné, zrovna včera jsem psala přesně ten samý článek :) Také jsem důkladně projela web :) U tebe se mi líbí ty kabáty a pyžamo si odnesu z Primarku jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už v Primarku byla a vím, že jsi mi článek komentovala, takže tak :D. Jsem zvědavá na haul :).

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  9. Já Primark mám nesmírně ráda :) Vždy v něm nakoupím plno věcí.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Jednou se tam chci také podívat a jestli jezdí zájezdy z Brna, asi nebudu dlouho váhat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je dokonalý wishlist! Ako vidím tie veci, hneď by som do Primarku skočila aj ja :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný wishlist, snad pořídíš vše, co si přeješ :))

    OdpovědětVymazat