...: #15 VLOG ┃V kině (Joker), první svařák a shopping v Brně┃

neděle 17. listopadu 2019

#15 VLOG ┃V kině (Joker), první svařák a shopping v Brně┃

Krásný den všem, dnes bych se s vámi chtěla podělit o vlog, který vznikl při výletě do Brna. V plánu jsme měly hlavně kino Jokera. Musím říct, že kino bylo super, film mě zaujal. A celé Brno jsme si moc užily. Domů jsme přijel kolem 8. večer docela dost utahané, protože jsme v kině byly už dopoledne... Viděli jste Jokera? Jak se Vám líbil? 

Nice day, today I want share with you my new vlog from Brno, where we were because of cinema. We saw Joker and it was really amazing film. Did you see it? Do you like it?  

4 komentáře:

  1. Mě se Joker hodně líbil, klidně bych se na něj podívala znovu a to jsme na něm byli nedávno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Film je opravdu velmi zajímavý, byli jsme s přítelem a jeho bratrem a bavil nás :)
    https://www.everythin-kate.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. na Jokerovi som bola s kamoskou, sama by som na to asi nesla. sice mam pochmurne filmy celkom rada, ale z tohto mi bolo cely cas hrozne uzkostlivo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jokera jsem viděla doma a musím říct, že je to skvělý film s výborným hercem - jeho výkon mě téměř doslova vyrazil dech :D

    OdpovědětVymazat