...: Řijen 2019/ October 2019

pátek 8. listopadu 2019

Řijen 2019/ October 2019

Píše se osmého listopadu a já tiše vzpomínám na měsíc říjen, na to krásné co jsem zažila. Bylo toho spousta, něco zahrnují fotky a něco nikoliv. Nechci vám zaplnit hromadou informací, ale ráda bych vypíchla několik zážitků, jídel, věcí, které opravdu za to stáli... možná i některých, ze kterých jsem tak příliš potěšena nebyla.

  • JÍDLO, vařila jsem, pekla a ochutnávala. Ovesná kaše a dýňová polévka jsou mým výtvorem. Jak děláte dýňovou polévku? :) Nejlepší  jídlo byly  asi těstoviny na Dvojce a naopak nejhorší špagety Carbonanara  v luxusní italské restauraci v centru Brna (my s Hančou máme na takové restaurace opravdu štěstí. Jo a všem doporučuji tyčinky od Damodara.
  • RODINA, babička a sestřenka Maruška měly moc příjemnou oslavu narozenin. Byli jsme na hřbitovech v Brně a v Dolních Dunajovicích, navštívit zesnulé a zapálit svíčku, s tím jsme spojily výlet do Rakouska do Poysdorfu (článek zde)
  • PRÁCE, jedno povinné a druhé nepovinné školení. Na školení zaměřeném na osoby se zrakovým postižením jsem si zkusila různé pomůcky. Na konferenci Humanitas (článek zde), jsem si poslechla zajímavou hudení skupinu Bene band.
  • SPORT: Stále chodím 3x týdně cvičit. 2x týdně fitko a jedenkrát týdně jóga. Občas přidám nějaký sport navíc, nebo něco obměním.
  • SHOPPING: Objev roku, parfém Gucci I am yours se začal prodávat, já si ten svůj koupila na Elnino. Dále skvělé byly nákupy na výprodeji obuvi Baťa ve Žďáře nad Sázavou.
  • HALLOWEEN, miluji dekorace, miluji dýně a kromě vaření, jsem si musela dýni i vyřezat a udělat si dekoraci.  
  • DALŠÍ BODY... fotila jsem s Májou, navázala jsem opětovaně spolupráci s Albi, začala se dívat na vánoční filmy a celkem si rozplánovala následující dva měsíce. Už se těším na trhy a vy? 
 It's November 8, and I quietly I remember the month of October, the beautiful things which I experienced. There were a lot, something is included on my photos and something not. I don't want to write you you a lot of information, but I'd like to spell out a few experiences, meals, things that were really good ...and  maybe I write some things which is not so good. 
  •  FOOD, I cooked, baked and tasted. Oatmeal and pumpkin soup are my creation. How do you make pumpkin soup? :) The best food was probably pasta on Dvojka and the worst spaghetti Carbonanara in a luxury Italian restaurant in the center of Brno (Hanča and I are really lucky at such restaurants. Yeah, and I recommend Damodara bars.
  • FAMILY, grandmother and cousin Maruška had a very nice birthday party. We went to the cemeteries in Brno and Dolní Dunajovice to visit the deceased and light a candle, and we utilised this trip and we went to  Austria to Poysdorf (article here)
  • WORK, one compulsory and the other optional training. I tried various aids which are for people with visual impairments. At the Humanitas conference (article here), I listened to the interesting band Bene band.
  • SPORT: I still practice 3 times a week. Fitness twice a week and yoga once a week. Sometimes I add some extra sport or change something.
  • SHOPPING: Discovery of the year, Gucci perfume which is called I am yours started selling, I bought my one on Elnino. I bought some things in  the sale of Bata shoes in Žďár nad Sázavou it was also great. 
  • HALLOWEEN, I love decorations, I love pumpkins and besides cooking, I had to carve a pumpkin and make a decoration.
  • NEXT POINTS ... I took pictures with Maya, I started working with Albi again, I started watching Christmas films and planned for the next two months. I'm looking forward to the Christmas markets and you?
 
Jaký byl výš říjen?

7 komentářů:

  1. Měla jsi pestrý říjen. Předvánoční shon moc nemusím, trhy taky moc nemiluju - je tam na mne moc lidí. Ale většinou na nějaký malý zajdu - aspoň na svařák.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s tou restaurací v centru Brna a šílenými těstovinami .. jestli je to ta restaurace, kterou myslím, tak jsme tam nedávno s přítelem taky byli, jak si dáme výbornou pizzu a nakonec z toho byla těžce průměrná pizza za dooost nadprůměrné ceny :D takže už nikdy víc .. :D
    Prozraď spíš ty, jak děláš dýňovou polévku. Já jí miluju, ale když jsem se jí jednou snažila udělat, tak se mi vůbec nepovedla :/

    OdpovědětVymazat
  3. So great... all of the best things in one. Hope you have even better November month.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dýňová polévka je úžasná! :) ty jo, tolik cvičení! :O

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný přehled, měla jsi opravdu pestrý měsíc :) Na vánoční trhyuž se těším, na svařáčeka tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Cvičení ti závidím, já jsem poslední dobou nějak vypadla z režimu - nejen na blogu, ale i v pohybu :D

    OdpovědětVymazat