...: Co jsem koupila v Dubaji?/ What I bought in Dubai?

neděle 29. března 2020

Co jsem koupila v Dubaji?/ What I bought in Dubai?

Pěkný den přeji. Dnes mám pro vás krátké shrnutí nákupů z Dubaje, všechny nákupy jste již mohli vidět ve videu, tak pokud mě sledujete i na mém YouTube kanále, tento článek přeskočte. 
Nejvíce nákupů se uskutečnilo na trzích, kam jsme vyrazily v úterý a odkud jsem přivezla hlavně pochutiny pro mé blízké, plus pro sebe arabské kafe a kajalovou tužku
V Dubai Mall jsem v Maxfashion.com si koupila šaty a ještě naušnice, bohužel jsem je už stihla rozbít... Když se můj telefon rozbil, byla nutnost sehnat nový, tak jsem si koupila Nokii, která byla v daném elektru tím nejlevnějším telefonem. Masku jsem kupovala v nějakém miš maš shopu v Mall of the Emirates a už jsme ji stihly s Hankou v Dubaji vyzkoušet. No a protože řádí ta korona, mamka mě poprosila o roušky + raději jsem koupila další dezinfekci, i když jsem jednu sebou měla.

I wish you a nice day. Today I have for you a summary of new things from Dubai, all things you may have seen in the video, so if you follow me on my YouTube channel, skip this article.Most of the purchases took place in the markets which we visited on Tuesday and where I brought mainly delicacies for my loved ones, plus for myself Arabian coffee and kajalová pencil.At the Dubai Mall I bought clothes and earrings from Maxfashion.com, but unfortunately I broke them ... When I had problems with my phone, it was necessary to get a new one, so I bought Nokia, which was the cheapest phone in the electro shop. I bought the mask in shop where was mix of things in the Mall of the Emirates and I already tried it with Hanka in Dubai. Well, because the corona is everywhere, my mom asked me for masks + I preferred to buy another disinfectant, even though I had one.


9 komentářů: