...: VÝZVA JAKO BRNO

neděle 26. dubna 2020

VÝZVA JAKO BRNO

Článek je součástí výzvy od brněnských a moravských blogerek, která byla zveřejněná na instagramu  Brno Bloguje a také na facebookové stránce.  V článku se zaměřím na to, proč mám Brno ráda a ráda se do tohoto města vracím. 
Ačkoliv z Brna nepocházím a bydlím dál, od mala jsem v něm trávila spoustu času, babička s dědou měli prostorný byt v centru města i se zahradou a my jsme je velice často navštěvovali. Byt splňoval možnost pro přespání, přírodu a blízkou dostupnost obchodů a navíc možnost vyrazit do blízkého parku. 

The article is part of a call from Brno and Moravian bloggers, which was published on the Brno Bloguje instagram and also on the Facebook page. In the article I will focus on why I like Brno and I like to return to this city.
Although I am not from Brno and I don´t live there, I have spent a lot of time in it since I was a child, my grandmother and grandfather had a spacious apartment with a garden in the centre of city, and we visited them very often. The apartment was the possibility for sleeping, nature and close availability of shops, as well as the opportunity to go to a nearby park.


Jak jsem rostla a babička se přestěhovala do města poblíž Brna, v Brně jsem postupně začala trávit méně a méně času a momentálně se tam vracím spíše za nákupy, jídlem, zábavou, blogerskými záležitostmi, občasnou návštěvou strýce (málo častou) a nebo přes Brno pouze projíždím dál... A asi největší brněnskou srdcovkou jsou pro mě každoroční vánoční trhy, za mých dětských let byly kouzelnější a mám pocit, že stánků bylo daleko více, ale stále je mám moc ráda! 

As I grew up and my grandmother moved to a city near Brno, I gradually began to spend less and less time in Brno and at the moment I return there more for shopping, food, entertainment, blogging, occasional visits to my uncle (infrequent) or through Brno only I pass on ... And probably my the most favorite event are for me the annual Christmas markets, they were more magical in my childhood and I feel that there were far more stalls, but I still like them very much!

Muzejní noc
Vánoční šalina 2010
Brno zůstane na vždy mou srdcovkou a na vždy budu vzpomínat, jak jsem jako dítě s babičkou vyrazila do města, do blízkých malých secondhandů, do parku... Nyní díky holkám z Brnobloguje mám další možnost, proč do Brna vyrazit a strávit tam zase nějaký ten čas. 

Brno will always be my sweetheart and I will always remember how, as a child with my grandmother, I went to the city, to nearby small secondhands, to the park ... Now, thanks to the girls from Brno, I have another opportunity to go to Brno and spend some time there again. 
Setkání s brněnskými blogerkami

9 komentářů:

  1. V Brně jsem párkrát byla a moc se mi tam líbilo. Super článek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. I want to go there so much!Great post,love it!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpovědětVymazat
  3. Brno je zkrátka láska! :) také z něj nepocházím, ale od té doby, co tady studuji a v podstatě žiju, tak je to rozhodně moje nejoblíbenější město. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi je to ostuda, ale já Brno znám jen z fotek a nikdy jsem tam nebyla (cesta po dálnici přes Brno se nepočítá)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem byla v Brně jednou, ale musím říct, že rozhodně ne naposledy, protože to město má své kouzlo.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. V Brne som bola zopárkrat pracovne, ale určite sa tam ešte niekedy vyberiem, lebo vela som toho nevidela.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, věřím, že Brno je moc hezké město. Já jsem tam bohužel nikdy nebyla. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkujeme za zapojení se do výzvy, Katy! Budeme moc rády, když za námi do Brna budeš jezdit, snad už brzy opět obnovíme společné akce :)

    OdpovědětVymazat