...: #4 Haul všehochuť

úterý 23. června 2020

#4 Haul všehochuť

Na YouTube dnes aktuálně i mix úlovků, opět zahrnuje oblečení, které jste již mohli vidět v článcích.



9 komentářů:

  1. Jednoručky bych taky potřebovala ale kilovky a dvoukilovky.. pořád čekám, jestli je nebudou mít třeba v Lidlu, úplně se mi nechtějí objednávat přes internet. Ale díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Love the denim vest. Would go great with so many things.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super vecičky. :) Tiež už dlhšiu dobu uvažujem nad činkami. Momentálne mám polkilové, ale chcela by som aspoň kilové.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Super video. 😊😍 Já mám kilové činky z pepca, ale už mi nestačí a potřebuji aspoň dvoukilovky 🤣🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý video. Dobře se posloucháš :)
    Yane

    OdpovědětVymazat
  6. Ty činky bych brala hned, dobře jsi vybrala! :D :) Jinak i ostatní kousky jsou moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat