...: Femmeluxefinery again

úterý 30. června 2020

Femmeluxefinery again

Krásný den, jelikož jsem se spoluprací s  e-shopem femmeluxefinery nadmíru spokojená, rozhodla jsem se využít další nabídky na výběr oblečení. Do mého košíku přistály opět 4 kousky. Jak jsem již psala v předchozích příspěvcích, oblečení přichází pěkně zabalené v růžovém pytlíku s popiskem e-shopu a ještě je každé oblečení zvlášť v průhledném pytlíku. Přichází pěkně složené, ne zmačkané. 
Co se týká prvního kousku, tak má volba padla na oblečení ze sekce joggers, tentokrát jsem sáhla po černém setu složené z jogger kalhot a topu. Komplet je celý v černé barvě, je pohodlný a je fajn buď na doma, nebo i klidně ven někam před dům, do přírody :). Cena na e-shopu se pohybuje okolo 20 dolarů 

Have a nice day, as I am extremely satisfied with the cooperation with the femmeluxefinery e-shop, I decided to take advantage of another offer to choose clothes. I took up 4 pieces to my basket again. As I wrote in previous posts, the clothes come nicely wrapped in a pink bag with logo of e-shop label and each of the clothes is separately in a transparent packet. It comes nicely folded, not crumpled. 
As for the first piece, my choice fell on the clothes from the joggers section, this time I took a black set consisting of jogger pants and a top. The set is all in black, it is comfortable and is nice for wearing at home or even in outside somewhere in front of the house, in nature :). The price on the e-shop is around  20 dollars.  

https://femmeluxefinery.co.uk/products/black-long-sleeve-boxy-cuffed-joggers-loungewear-set-amor

https://femmeluxefinery.co.uk/products/black-long-sleeve-boxy-cuffed-joggers-loungewear-set-amorhttps://femmeluxefinery.co.uk/products/black-long-sleeve-boxy-cuffed-joggers-loungewear-set-amor



Dále můj výběr padl na druhý set, tentokrát pro mě v cela netypické barvě a to růžové a ještě lesklé. Co se týká setu, na stránkách ho naleznete zhruba za 15 dolarů. Tento set je můj nejoblíbenější, je moc pohodlný a krásný. Akorát pozor na lavičky a kamenné zídky, vytahá to nitky a nevypadá to poté moc pěkně. 

Furthermore, my choice fell on the second set from loungewear, this time in a atypical for me, pink and shiny. As for the set, you can find it on the site for about $ 15. This set is my favorite, it is very comfortable and beautiful. Just watch out for benches and stone walls, it pulls out the threads and then it doesn't look very nice.


https://femmeluxefinery.co.uk/products/rose-short-sleeve-boxy-loungewear-set-lacy
https://femmeluxefinery.co.uk/products/rose-short-sleeve-boxy-loungewear-set-lacyhttps://femmeluxefinery.co.uk/products/rose-short-sleeve-boxy-loungewear-set-lacy

Určitě zajímavým kouskem jsou černé mini šaty ze zipem uprostřed, šaty mají rukávy ve stylu saka, či spíše takového pláště, který tu mini délku ze zadu lehce zakryje. Jsou krásné, sedí pěkně, jen pod ně musím něco vymyslet, protože jsou opravdu mini. Cena je kolem 20 dolarů. 

Certainly an interesting piece is a black mini dress with a zipper in the middle, the dress has sleeves in the style of a jacket, or rather a coat that slightly covers the mini length from the back. They are beautiful, they sit nicely, I just have to come up with something under them, because they are really mini. The price is around 20 dollars.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/black-cape-extreme-sleeve-bodycon-mini-dress-arabella


A poslední kousek jsou opět šaty a tentokrát v emerald barvě, kterou v šatníku ještě nemám. Na postavě sedí moc pěkně, střihem sedí dokonale a jejich cena je také  kolem 20 dolarů. 

And the last piece is the dress again, and this time in emerald color, which I don't have in my wardrobe yet. They fit very nicely on the figure, fit perfectly with the cut and their price is also around 20 dollars.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/emerald-one-shoulder-ruched-slinky-midi-dress-savannah https://femmeluxefinery.co.uk/products/emerald-one-shoulder-ruched-slinky-midi-dress-savannah


Za zmínění stojí i sekce třiček/ heres is also interesting section: T-shirts

12 komentářů:

  1. Tak ty poslední šaty jsou nádherné :) Moc se mi ale líbí i oba dva sety :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Růžový set za mě top! :) do těchto setů jsem se v poslední době zamilovala, je vidět, že se rychle dostaly do trendů. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten růžový set je hodně povedený! Na první pohled jednoduchý, na druhý pohled má hořejšek hrozně zajímavý střih! :) věřím, že ho teď přes léto vynosíš :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Ten růžový set je krásný, moc ti sluší! A hrozně se mi líbí, jak jsi to vyfotila u té vody... můžu se zeptat, kde to je focené? :D

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mne nejvíc zaujaly šaty - pěkná barva i zajímavý střih.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na téhle stránce včera v noci strávila asi dvě hodiny a házela do košíku všechno, co by se mi líbilo. No skončila jsem se 45 položkami a takovou částkou, že jsem to radši zavřela a šla spát :D Jinak za mě růžový set a černé šaty top!! <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Ty poslední šaty jsou nádherné. Na e-shopu mají velmi zajímavé kousky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné kúsky, posledné šaty sa mi páčia najviac :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Ten růžový set je boží! 😍 Si jsem se zamilovala. Moc ti sluší! 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Ten pudrový set je moc hezký a sluší ti! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se nejvíce líbí ten růžový set a ty poslední šaty, moooc ti to sluší! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat