...: Místa, která jsem navštívila - POLSKO, MAĎARSKO, SLOVENSKO

pondělí 1. června 2020

Místa, která jsem navštívila - POLSKO, MAĎARSKO, SLOVENSKO

MAĎARSKO - BUDAPEŠŤ
Maďarsko a následně i Slovensko, které bude popsané níže jsem navštívila při exkurzi v rámci předmětu průvodcovská činnost, zde jsme si měly zkusit, jak takový průvodce v zahraničí funguje a přednášet na dané téma celé skupině našeho školního zájezdu. Budapešť se mi moc líbila, líbily se mi úžasné výhledy na celé město, památky, obří kolo nacházející se v parku, lázně (nevzpomenu si na název). Zklamaná jsem byla z trhů, které jsem si představovala, že nebudou až tak jenom o jídle a zklamaná jsem byla z tempa našeho zájezdu, v rámci exkurze jsme toho museli stihnout co nejvíce...
Do Maďarska a Budapeště bych se chtěla vrátit a pomaleji si ji prozkoumat. Láká mě i Balaton.

HUNGARY - BUDAPEST
I visited Hungary and subsequently Slovakia, which will be described below, during an excursion within the subject of guide activities, here we had to try how such a guide works abroad and lecture on the given topic to the whole group.. I really liked Budapest, I liked the amazing views of the whole city, the sights, the giant bike located in the park, the spa (I don't remember the name). I was disappointed with the markets, which I imagined would not be so much about food, and I was disappointed with the pace of our trip, during the excursion we had to do as much as possible ...
I would like to return to Hungary and Budapest and explore it more slowly. And I want visit also lake Balaton.

SLOVENSKO
Tuto zemi jsem doposud navštívila jen jednou a to rovnou hlavní město Bratislavu, město mě příliš nezaujalo, společně s exkurzí jsme navštívili venkovní prostory zámku a náměstí. Spíše než Bratislava by mě na Slovensku lákaly Tatry a termální lázně.

SLOVAKIA
So far, I have visited this country only once, the capital city of Bratislava, I was not very interested in the city, together with the excursion we visited the outdoor areas of the castle and the square. Rather than Bratislava, I would like visit the Tatras and thermal baths in Slovakia.
POLSKO
Stejně jako z Maďarska jsem byla nadšená i z Polska. Tuto zemi jsem navštívila společně s gymnáziem, ačkoliv jsme v Polsku strávili asi jen 3 dny, byla to úžasná zkušenost. Navštívili jsme koncentrační tábory Birkenau a Osvětim, dále solnou jeskyni Vielicka, bydleli jsme v penzion/ hotelu, kde dříve v kostele sloužil papež Jan Pavel II. a navštívili jsme Krakow.

POLAND
Like from Hungary, I was excited about Poland. I visited this country together with the grammar school, although we spent only about 3 days in Poland, it was an amazing experience. We visited the Birkenau and Auschwitz concentration camps, as well as the Vielicka salt cave, we lived in a guest house / hotel, where Pope John Paul II previously served in the church. and we visited Krakow.

7 komentářů:

  1. Podľa mňa je Bratislava mesto, ktoré človeku musí prirásť k srdcu. Keď som ju ja navštívila prvýkrát, tiež ma nejako veľmi neočarila; ale keď som sa do nej počas vysokej školy presťahovala a mala čas ju spoznať, obľúbila som si jej uličky, kaviarne, budovy, parky, prechádzky popri Dunaji a mnoho ďalšieho 🧡

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "MANGO ZÁZVOR BY PONIO"

    OdpovědětVymazat
  2. Budapešť je prostě nádherná. Byly jsme tam před pár lety s mamkou a už teď vím, že se tam někdy budu chtít vrátit, protože to jejich nábřeží a okolí s nádhernými stavbami .. no boží. :)
    Bratislava mě celkem zklamala .. popravdě jsem čekala, že mě očaruje víc. Ještě že my máme nádhernou Prahu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tatry jsou nádherné. My tam vždy jezdíme přes léto se "zchladit". Takže tam se určitě třeba někdy příště podívej.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. V Budapešti jsem byla kdysi dávno jako malá holka, ale ráda bych se tam podívala znovu. Syn tam byl s kamarády a moc si město chválili.
    Na Slovensku jsem byla několikrát, vždycky v nějakých kopcích (Vysoké Tatry, Bukovské vrchy, Muráňská planina, Slovenský ráj, Malá Fatra) a vlastně ani nedokážu říci, kde se mi líbilo víc - všude to bylo moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Na Slovensku a v Maďarsku jsem nikdy nebyla, vlastně skoro vůbec nemám procestované naše sousední státy. Snad se k tomu někdy dostanu, je plno míst, které bych chtěla v těchto zemích vidět. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Budapešť zbožnuji, byla jsem tam 2x a jezdila bych tam každý rok znova. Upřímně fakt jsem nečekala, jak krásné památky tam jsou a všechny ty nádhery, který se fotí na instagramu a já si myslím, že to je někde v Americe, tak je to kousíček v Budapešti :) Do tater jezdíme lyžovat, ale v létě přemýšlím jestli jsem někdy byla v Tatrách asi ne :D tak super tip napravit!

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy som nebola v poľsku ani maďarsku. Ale to koleso bolo alebo je aj v Košiciach. Dali ho tam cez zimu, neviem či tam ešte je.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovědětVymazat