...: VÝLETY JARO 2020/ trip spring 2020

sobota 6. června 2020

VÝLETY JARO 2020/ trip spring 2020

Přiletěli jsme z Dubaje a všechno se začalo hroutit jako domeček z karet, vyhlídky na další měsíce a uvolnění nastalé situace byly v nedohlednu a já tak trochu propadala vlastní depresi... k tomu všemu se přidaly osobní záležitosti a nebylo mi zrovna do zpěvu. V té době jsem ještě netušila jakým způsobem si další dva měsíce užiji a budu na ně ještě dlouho vzpomínat a to vše díky lidem, které mám kolem sebe. Díky ním zapomínám, díky ním si užívám každé minuty jak to jde. Je fakt, že za poslední dva měsíce jsem zrovna moc času doma nestrávila a pak jsem byla ráda za proleženou neděli, ale nemůžu si stěžovat! :) 
Prvním malým "výletem" byl výšlap na náš kopec, kde máme celkem pěknou rozhlednu. Celkově jsem trávila hodně času v přírodě kolem našeho města... ať už procházkou, či s kávou a s krásným výhledem. 

We flew in from Dubai and everything started to fall apart like a house of cards, the prospects for the next months and the release of the situation were a terrible and I was a bit depressed by my personal situation ... . At that time, I had no idea how I would enjoy the next two months and I would remember them for a long time, all thanks to the people I have around me. Thanks to them, I forget, thanks to them, I enjoy every minute.  It's a fact that I haven't spent much time at home in the last two months.

The first small "trip" was a hike to our hill, where we have quite a nice lookout tower. Overall, I spent a lot of time in nature around our city ... either on a walk or with coffee and a beautiful view.

Další výlet jsme uskutečnily Nesměřským údolím do Oslavy, kde díky vykáceným stromům je možnost dostat se až ke splavu. Moc krásný výlet byl na naučnou stezku v okolí Bobrové za mravenci, jedná se o zajímavý úkaz, kde najdete pohromadě několik obrovských třeba i dvou metrových mravenišť. Kousek odsud byl i rybníček s krásným výhledem na západ slunce

We made another trip through the Nesměř Valley to Oslava, where thanks to the felled trees it is possible to get to the small waterfalls. A very beautiful trip was on an educational trail in the vicinity of Bobrová , it is an interesting phenomenon, where you will find several huge anthills, even two meters of anthills. Not far from here was a pond with a beautiful view of the sunset.
Na  Rozhlednu Rubačku, ležící v blízkosti našeho města jsme se vydaly peší turistikou, toho dne jsme nachodily 19,5 km. :) Druhý prodloužený víkend v květnu jsme vyrazily do Jihlavské Zoo, poprvé jsem si užily točeného piva, pohladily jsme si kozy a dokonce i Žirafy. O Zoo vám možná napíšu jeden článek zvlášť. Den poté jsem se do Jihlavy vrátila na focení. 

We went hiking to the Rubačka Lookout Tower, located near our town, the trip was around 19.5 km that day. :) The second extended weekend in May we went to Jihlava Zoo, for the first time I enjoyed draft beer, we stroked goats and even Giraffes. I may write one article about the Zoo separately. The day after, I returned to Jihlava for a photo shoot.
Na oblast Vodopádů na Sedleckém potoce mě navedl fotograf. I když vodopády byly miniaturní, byl to moc krásný výlet,  po cestě zpět jsme narazily na oboru a ještě se zastavily na rozhledně Ocmanice.

A photographer give me idea about the area of ​​the Waterfalls on Sedlecký potok. Although the waterfalls were miniature, it was a very beautiful trip, on the way back we find animals and  we stopped at the Ocmanice lookout tower.
Do oblasti Náměště nad Oslavou jsem se vrátila i další týden, daly jsme si obídek a prošly se podél cyklostezky. Minulý týden jsem vyrazila do národního parku Podyjí na nádhernou vyhlídku a o víkendu nás čekaly Africké trhy v Jihlavě a rozhledna Pípalka

I returned to the Náměště nad Oslavou area another week, we had a lunch and we walked along the bike path. Last week I went to the Podyjí National Park for a wonderful view and at the weekend we visited African markets in Jihlava and the Pípalka lookout tower.
Poslední dva měsíce nebyly jen plné výletů, ale také času, kdy jsem se naplno věnovala sportu, cvičila jsem výzvu, s kamarádkou jsem začala chodit do fitka, hrála jsem tennis - jsem v něm marná, ale baví mě! Hrála jsem badminton, jela na kole a podobně. Poslední dva měsíce byly úžasný! DÍKY VŠEM . 

The last two months were not only full of trips, but also it was time when I was fully engaged in sports, I practiced the challenge, I started going to the gym with a friend, I played tennis -I am bad in that, but I enjoy it! I played badminton, rode a bike and so on. The last two months have been amazing! THANK YOU ALL .


Článek je součástí výzvy #Brnoblogue. Pro zapojení do výzvy přidávejte na instagram a do článků zmínku a  hastagy #Brnobloguje. Pokud chcete brněnské a moravské blogerky podpořit, sledujte Facebook .

14 komentářů:

  1. Krásné výlety. Taky jsme trávili více času v přírodě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jihlavskou Zoo mám moc ráda, jako malé nás tam ze ségrou brali rodiče vždycky na Velikonoce :) A na Africké trhy se chystám už pěkně dlouho, ale zatím mi do toho vždycky něco vlezlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla hezká tradice.:) Já se také chystala hrozně dlouho a konečně to vyšlo, tak snad i tobě brzy.

      Vymazat
  3. To jsi toho navýletila fakt dost. My trávili většinu víkendů na chatě a na chalupě - takže dost prací, ale taky došlo na nějaké ty výšlapy, většinou do nejbližšího okolí.
    Rozhledu Pípalku znám - nemáme to ta z chalupy daleko, takže jsme tam byli na výletě jak sami, tak tam občas vytáhneme nějakou návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu chalupu ti trochu závidím, my bohužel nemáme vyloženě svoji, jen u babičky, ale občas tam také zajedu. :) Byli jste i v tom chrámu, či kostele?

      Vymazat
  4. Tak to jsi teda toho stihla požehnaně. :D Výlety po přírodě ti závidím .. já celou karanténu trávila více méně doma, občasnými procházkami na okraj našeho města. Škoda, ale když člověk nemá auto, tak se bohužel neměl kam moc dostat, protože na kolo byla ještě zima a navíc s tou rouškou to stálo za prd a vlaky ani autobusy nejezdily, takže jsme neměli moc šanci se nikam pořádně podívat. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s autem také problém, ale naštěstí jezdí od nás celkem dobré spoje do Jihlavy, či Brna a mám kamarádky, které nemají problém auto vzít. Na kolo zima byla, to máš pravdu, já na něm letos byla zatím jen jednou...
      Ještě je času dost a až na občasné bouřky bude pěkně, určitě se někam ještě podíváš.

      Vymazat
  5. Tak ty výlety musely být super, fotky vypadají fakt nádherně!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu mimo tému, ale máš fakt krásne vlasy! <3

    xoxo | Monica from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy na výlety, na léto se budou hodit! :)

    OdpovědětVymazat