...: Nové kousky z e-shopu, new clothes/ FEMME LUXE

úterý 9. června 2020

Nové kousky z e-shopu, new clothes/ FEMME LUXE

A tak jsem neodolala a souhlasila s další navazující spoluprací od e-shopu Femme Luxe. Z poslední zásilky jsem byla natolik spokojená, že jsem prostě musela mít další oblečení...co se týká mého celkového shrnutí tak oblečení sice ne vše je na pohmat zcela přírodní látky, ale je poměrně kvalitní, vypadá stejně jako na obrázku, drží svůj tvar a nikde nevisí ani nitka, navíc přichází v krásném růžovém pytlíku se značkou e-shopu. Jednotlivé kousky oblečení jsou poté v samostatných uzavíratelných průhledných pytlících a každý kousek má cedulku s odkazy na web, sociální sítě a s velikostí. 

I couldn't resist and agreed to another follow-up cooperation from the Femme Luxe e-shop. I was so happy with the last shipment that I had to have more clothes ... Material is not in every cases 100% nature, but clothes have very good quality and there is no thread hanging. Clothes I got also in nice pink packet with brand of Femme Luxe. In pink packet were small transparent packet with clothes and on every piece of clothes was label with large and social network of e-shop.



Pouze takové malé doporučení, pokud by jste objednávaly, tak velikosti jsou psané UK. Pokud se v britském číslování příliš dobře neorientujete, tak na google jsou celkem přehledné převodníky velikostí oblečení. 

Pouze takové malé doporučení, pokud by jste objednávaly, tak velikosti jsou psané UK. Pokud se v britském číslování příliš dobře neorientujete, tak na google jsou celkem přehledné převodníky velikostí oblečení. 
Pro tentokrát jsem si vybrala 4 kousky oblečení. Jelikož jsem chtěla zkusit trochu něco jiného než šaty, sáhla jsem po bílém triku s nápisem basic, kterým rozhodně nic nezkazím a pravděpodobně ho budu nosit po černý cardigan, sáčko, či jen tak. Tričko mě překvapilo. Je ze 100% bavlny a ta bavlna jde z něj opravdu cítit. Triko se sloganem naleznete v sekci trička a jeho cena je 6, 99 liber.

This time I chose 4 pieces of clothing. Since I wanted to try something a little different than a dress, I reached for a white T-shirt with the word basic, which will definitely not spoil anything, and I'll probably wear it with a black cardigan or blazer. The t-shirt surprised me. It is made of 100% cotton and when you touch of this t-shirt you can feel cotton. The T-shirt with the slogan can be found in the T-shirts section and its price is 6.99 pounds.

https://femmeluxefinery.co.uk/products/white-basic-short-sleeve-slogan-crop-top-ashtonhttps://femmeluxefinery.co.uk/products/white-basic-short-sleeve-slogan-crop-top-ashton


Pro změnu jsem si zkusila objednat něco i ze sekce Loungewear, jedná se o set v "luxusním stylu" na doma. Set zahrnuje kalhoty a crop top. Co ale nedoporučuji, pokud máte větší prsa, tak se vám ten crop top trochu shrne nahoru. Cena za set je 18,99 liber. Podobnou skupinou je i sekce joggers, bohužel z té jsem opět nic nevybrala.

For a change, I tried to order something from the Loungewear section, it is a set  for home in "luxury style" . The set includes pants and a crop top. But what I don't recommend, if you have bigger breasts, the crop top will roll up. The price per set is £ 18.99. Siilar group is also section of Joggers, but I did not find piece which I like.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/khaki-off-shoulder-loungewear-set-blakehttps://femmeluxefinery.co.uk/products/khaki-off-shoulder-loungewear-set-blake


Nakonec jsem neodolala a opět objednala dvoje šaty. První z nich jsou hodně, ale opravdu hodně odvážné. Byla jsem si vědoma už při objednávání, že jsou lehce extravagantní, ale stále jsem doufala, že to bude vypadat trochu méně hot... no jsou možná až příliš vyzývavé, takže šaty pravděpodobně někomu věnuji. :) A to i přesto, že sedí jako ušité na míru a jsou krásné. Šaty jsou k dostání na e-shopu za 15, 99 liber. 

In the end, I couldn't resist and re-ordered two dresses. The first are very, but really very bold. I was already aware when ordering that they were slightly extravagant, but I still hoped that it would look a little less hot ... well, they may be too sexy, so I'm probably giving the dress to someone. :) But They sit tailor-made and are beautiful. The dress is available on the e-shop for £ 15.99.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/red-mesh-panel-v-neck-bodycon-mini-dress-tammyhttps://femmeluxefinery.co.uk/products/red-mesh-panel-v-neck-bodycon-mini-dress-tammy


A poslední šaty jsou starorůžové barvy, kterou u mě v šatníku příliš nenajdete. Z jejich tvaru nejsem tak nadšená, jak jsem byla, takže jsem je věnovala sestře. Ale celkově vypadají pěkně. Šaty jsou k dostání za 12, 99 liber. 

And the last dress is an old pink color, which you won't find much in my wardrobe. I'm not as excited about their shape as I was, so I gave them to my sister. But overall they look nice. The dress is available for £ 12.99.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/nude-corset-strapless-bodycon-mini-dress-emeryhttps://femmeluxefinery.co.uk/products/nude-corset-strapless-bodycon-mini-dress-emery

9 komentářů:

  1. Pěkné kousky sis vybrala. Líbí se mi bílé tričko a ten set na doma.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně to triko je z toho balíčku tentokrát asi nejlepší :D

      Vymazat
  2. Ty červené šaty jsou bomba! Seknou ti a moc se mi líbí i to bílé tričko - pěkné kousky sis vybrala. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sety na doma tam mají fakt úžasný! :) Tričko je super, takových nikdy není dost. A ty červený šaty jsou náhodou fakt bomba! <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, taky se mi líbí a kalhoty jsou strašně moc pohodlný. :) No ty šaty.. když se na ně podívám tak jo, ale kam je tak nosit :D

      Vymazat
  4. Mně se ty červené šaty líbí - mají krásnou barvu a na fotce se mi nejeví přehnaně odvážné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ony jak mají ty průsvitná místa v oblasti intimních partií, tak musí být hodně vysoko na boky spodní prádlo a nebo ideálně bez :) na mě je to možná moc..

      Vymazat