...: Jak a co cvičím/ sport and me

neděle 14. června 2020

Jak a co cvičím/ sport and me

Chodím na základku, mám nadváhu a sport přímo nesnáším, na kole ujedu dva kilometry a umírám, nemůžu dál... mám ráda plavání v rybníku (ale jako fakt plavání), potápění, občas si pinknu z nudy pinec a to tak vše. Sport mě nebaví, nic nepřináší a tělocvik nesnáším... Přicházím na střední, během roku se má postava mění, začíná mě bavit jezdit na kole a vidím, že mě to  naplňuje, přidává energii... Tělocvik stále nesnáším, výsledky žádné, jsem trochu trubka a neumím míčové hry... Vysokou se to vše mění, sport a celkově pohyb mě začíná naplňovat, chodím ve škole na lekce tenisu, chodím na kondiční cvičení, sport venku je pro mě moc fajn věcí, i když rekreační... vrcholový sportovec ze mě nikdy nebude.

I go to elementary school, I'm overweight and I hate sports, I ride two kilometers on my bike and I die, I can't go on ... I like swimming in a pond (but really swimming), diving, sometimes I play pong I don't like sports, they don't bring anything and I hate sport in school ... I come to high school, my character changes during the year, I start to enjoy cycling and I see that it fills me, it adds energy ... I still hate school sport, no results, I'm not a good in sport and I can't play ball games ... It all changes with my college , sport and overall movement is starting to fill me, I go to tennis lessons at school, I go to fitness exercises, outdoor sports are very nice things for me, even if recreational ... I will never be a top athlete.
Malé činky z Pepco, velké činky Sportago/ small dumbell from Pepco, big from Spartago

Postupně jak stárnu dostávám se období, kdy vydržím cca 3 měsíce cvičit aktivně a poté mám pár měsíců pauzu, to se střídalo až do září 2019, kdy jsem se začala sportu věnovat víc, začlenila jsem do mých týdnů pravidelnost.

Gradually, as I get older, I get a period in which I do actively sport for about 3 months and then I have a break for several months, this alternated until September 2019, when I started devoting more time to regularly sports.
Cvičící podložka, či piknikova z Albi.cz/ pad for sport or picnik from Albi.cz

Během posledního roku jsem cvičit vydržela bez větších pauz, aktuálně docházím dvakrát týdně (nebo alespoň jednou) do fitka, doma cvičím s novými činkami (3kg ze Spartaga), občas si zacvičím cviky z 30 denní výzvy na břicho, či zadek středně těžké úrovně (břicho jsem odcvičila kompletně celý měsíc), cvičím s gumou i jedno kilovými činkami... ráda si doma zatancuji zumbu, či cardio moderní tance s fitness marshallem (YouTube). Pohybu se nevyhýbám ani mimo uzavřené prostředí, ráda hraji badminton, tenis - i když mi moc nejde, ráda jedu rekreačně na kole, vyrazím kousíček na brusle, či jdu s kámoškami na výšlap.

During the  year I have worked out without major breaks, currently I go to the gym twice a week (or at least once), I exercise at home with new dumbbells (3kg from Spartago), sometimes I practice exercises from a 30 day challenge on the abdomen or butt of medium level ( I practiced my belly completely for a whole month), I exercise with rubber and one-pound dumbbells ... I like to dance zumba or cardio modern dances with fitness marshall (YouTube) at home. I don't avoid sport even outside an enclosed environment, I like to play badminton, tennis - even though I am not good player, I like to go recreationally cycling, go for a skate, or go on a hike with my friends.
Šortky Adidas a tři čtvrťáky puma z Vinted, triko z Decathlonu, tři čtvrťáky Adidas z Hervisu./  shorts adidas and puma from Vinted, Adias short with orange stripes from Hervis and blue t-shirt is from Decathlon

Sport mě naplňuje, baví, držím si jim váhu, občas vidím výsledky, občas ne... ale hlavu si z toho nevěsím. A v poslední době jsem se i zamilovala do sportovního oblečení. :)

I like sport, I enjoy it, I hold my weight, sometimes I see results, sometimes I don't ... And lately, I've fallen in love with sportswear. :)



6 komentářů:

  1. Úplně se v tom vidím. Sportu jsem přišla na chuť až rok zpátky a taky mám teda období, kdy mě to absolutně nebaví :D Teď se ale potřebuju dostat do formy a řekla jsem si, že poprvé v životě začnu běhat. Plánovala jsem to už minulý týden, ale bohužel jsem nikdy nešla spát dostatečně včas, abych ráno dřív vstala. Tak snad příští týden :) Držím palce, aby tě to bavilo i dál! :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky ráda čtu příběhu lidí, kteří nebyli milovníky sportu či od rodičů ke sportu vedeni od mala tak jako já. Moc mě těší, že se i tací lidé zvládnou nakonec ke sportu nějakým způsobem dostat a zjistí, že pohyb je vlastně hrozně fajn. Důležité je si akorát najít tu nejideálnější variantu pohybu, která člověka baví a neotravuje. :) Držím palce a jen tak dál!
    Já se hýbala od mala, x let závodně volejbal, rekreačně tancování, ale cvičení jsem propadla až v posledním půl roce, kdy se opět pravidelně hýbu a je to pocit vážně k nezaplacení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se snažím cvičit pravidelně. Cvičím ráno okolo 5té, před prací. Většinou Jillian Michaels nebo nějaké videa na YT. Na oblečení z Decatlonu slyším samou chválu a asi se tam taky budu muset podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ke cvičení mám pořád takový nahoru dolů vztah, na cvičení ve fitku nebo podle YT videí nejsem, ale baví mě teď jóga :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky vyzkoušela pár sportů (squash, in-line brusle, spininig ...) i posilovnu, ale dlouhodobě je pro mne nr. 1 turistika. Domácí cvičení by mi rozhodně prospělo, alechybí pevná vůle k pravidelnosti :(

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že tohle cvičení je zábavné, také teď hledám nějaká videa pro inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat