...: VLOG (ZOO a další výlety)

čtvrtek 18. června 2020

VLOG (ZOO a další výlety)

Poslední vlog, který jsem s vámi zde nesdílela zobrazuje ještě pár střípků z posledních měsíců. Dnes na můj YouTube kanál přidám již sedmé sekáčové a Vinted úlovky, ale nebojte, v nejbližší době, nebo ještě dnes přidám článek i sem :) Zatím mějte pěkný den! 


6 komentářů:

  1. Ty kozy jsou mega roztomilé :D v zoo jsem nebyla ani nepamatuji, tak třeba na podzim zase s přítelem vyrazíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já v zoo byla naposledy asi před dvěma lety a příští týden plánujeme s přítelem jet do ZOO Dvůr Králové, kde mají i Safari, kam se moc těším :)
    Diary by Eli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tam jsem byla taky, ale je to už hooodně let, je to tam moc krásný :) užijte si to.

      Vymazat
  3. Jéé super :) já vzpomínám, když jsme s přítelem jeden čas jezdili pořád do ZOO a nejvíce času jsme strávili vždycky právě u koziček :DD ty jsou prostě nejvíc, taková srdcovka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším, až také vyrazíme do ZOO! Hezké video. :))

    OdpovědětVymazat