...: Nové oblečení (Vaňkovka, Second hand, Vinted)/ New clothes

sobota 20. června 2020

Nové oblečení (Vaňkovka, Second hand, Vinted)/ New clothes

Krásný den. Jelikož se považuji za shopaholica a oblečení miluji, rozhodla jsem se po dlouhé době s vámi sdílet nové přírustky v šatníku. Dnes uvidíte mix věcí ze sekáče, Vinted a pár kousků z jarních výprodejů z Vaňkovky. První tři kousky jsou z místního sekáče, nejvíc nadšená jsem ze šatů, které jsou původně značky H&M a dokážu si je představit nejen do práce, ale i třeba někomu na svatbu. Střih mi sedí DOKONALE.  Na legínách gymshark se mi líbí materiál, ale z průsvitnosti materiálu jsem trochu na vážkách. 

A beautiful day. Since I consider myself a shopaholic and I love clothes, I have decided to share new clothes from my wardrobe with you after a long time. Today you will see a mix of things from secondhand, Vinted and a few pieces from spring sales from Vaňkovka shopping centre. The first three pieces are from a local secondhand, I am most excited about the dress, which is originally from the H&M brand, and I can imagine it not only for work, but also for wearing on wedding. The cut fits me PERFECTLY. I like the material on gymshark leggings, but material is a little of the transparent.

Značky H&M je i vzorovaná sukně a musím říct, že jsem z ni naprosto nadšená! Z druhé sukně jsem si tak trochu nejistá, zatím jsem ji na sobě měla jen jednou... (značka neznámá). Adidas šortky jsou z Vinted a jsou nové, krásné a úplně z úžasného materiálu. Do fitka je nosím poměrně často. 

The H&M brand is also a patterned skirt and I must say that I am absolutely excited about it! I'm a little insecure about the second skirt, so far I've only worn it once ... (brand unknown). Adidas shorts are from Vinted and are new, beautiful and completely made of amazing material. I wear them to the gym quite often.
To bych nebyla já abych si nekoupila šaty. První jsou původně F&F a do krajek jsem se za poslední rok hrozně zamilovala. Druhé šaty byly ještě i z cedulkou a jsou investicí na Vinted a třetí šaty jsou z Gate a těším se až je vytáhnu na nějaký výlet. V poslední mám ráda na procházky šaty, které jsou jednoduché, hodím k nim kecky batůžek a jdu. 

It wouldn't be me not to buy a dress. The first ones were originally F&F and I've fallen in love with lace for the last year. The second dress was with label  and is an investment on Vinted and the third dress is from Gate and I'm looking forward to taking them out on a trip. In the last time, I like simple dress for walks I take the sneakers and backpack and go.
Proužkovanou halenku mám také z HM, džínová vestička mě oslovila v Takku a na to, že je to dětská velikost, sedí perfektně. A z posledního tílka nevím jestli mám být šťastná, nebo spíš smutná, je sice dle popisu z Vinted naprosto v pořádku, ale nevím jestli mi sluší a budu ho vůbec nosit víc. DILEMA... 

I also have a striped blouse from HM, I liked denim vest in Takko fashion  and despite the fact that it is a child's size fits me perfectly.  I don't know from the last tank top if I should be happy or rather sad, although it is perfectly fine according to the description from Vinted, but I don't know if it suits me and I will wear it more at all.
Co jste si v poslední době koupily vy? Jinak pokud by jste měly zájem, podívejte se na můj Vinted, kde některé kousky oblečení prodávám, čistku dělám docela často, protože je spousta a spousta oblečení, které bych chtěla a skříň nemám nafukovací. :) 

What did you buy in last time? If you want you can check my Vinted.

9 komentářů:

  1. Legíny a průhlednost je jeden velký problém, se kterým bojuji snad při každém vybírání nových. Zkusila jsem si jich z běžných nesportovních obchodů jako je HM, CA a spol. už několik a vždycky průhledné. :/ Nakonec mi tak vždycky nezbude nic jiného, než si je objednat drahé od sportovních značek, které je snad jediné umí udělat kvalitně.
    Ty adidas kraťasy jsou vážně povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky! Nejvíce se mi líbí modré Calvin šaty a ty černé se zipem. Bylo by fajn ukazovat věci i na sobě! :) Jinak jsi ulovila moc super kousky :-) Na vinted se mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi nejvíc líbí Calvin šaty a černé se zipem :) A Adidas kraťásky se taky povedly :) Já jsem si na sebe teď nějakou dobu nekoupila nic, momentálně nic nepotřebuju :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Ty krajkové a Calvin šaty jsou boží :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se asi nejvíc líbí oboje černé šaty, pruhovaná halenka a červené krajkové šaty. A tu tílko mi přijde podle fotky docela fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou moc pěkné. :) Já si poslední dobu nic moc z oblečení nekoupila :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny šaty jsou moc krásné, máme v tomto podobný styl! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc za suprovou inspiraci, ráda chodím takhle po blozích a inspiruji se vším možným co na mne vyskočí a tys na mě teda vyskočila a je to fakt jízda :) Ráda bych ti doporučila jeden sekáč, kde nakupuji velkou spoustu oblečení za fakt směšné ceny :) Odkaz na něj je zde

    OdpovědětVymazat