...: Parťák do každého dne/ partner for every day

středa 19. srpna 2020

Parťák do každého dne/ partner for every day

Moji milý čtenáři, dnes bych Vám ráda představila mého parťáka do každého dne. Každý z nás si pod slovem parťák představí asi jiný význam, ať už přítele, kamaráda, či někoho zcela jiného. Já osobně si představím můj milovaný Notebook, ležící na mém stole, čekající až přijdu z práce a začnu u něj odpočívat s filmem, seriálem, či se pokusím o tvorbu dalšího kreativního příspěvku pro vás.

Můj parťák je od firmy ACER a jmenuje Aspire 3 A315-32. Notebook byl mojí první větší útratou po nástupu do zaměstnání - cca rok a půl zpět, a i když se mi na něm některé věci nelíbí, nedám na něj dopustit. 

My dear readers, today I would like show you my partner for every day. Under the word partner, each of us imagines a different meaning, whether it is a  boyfriend, a friend, or someone completely different. I will personally imagine my beloved Notebook lying on my desk, waiting for me to come home from work and start relaxing with a film, series, or try to create another creative contribution for you.

My partner is from ACER and names Aspire 3. A315-32 The notebook was my first major spend after starting work - about a year and a half ago, and even though I don't like some things about it, I love it.

Notebook jsem si vybrala modré barvy, jsem milovníkem modré a navíc mi připadá, že tato barva není u notebooků až tak obvyklá. Při pořizování notebooku hrála jednu z největších rolí cena, chtěla jsem notebook za 10 000 a stál mírně přes 11 000, což bylo ještě celkem v pohodě. (Podobné typy, ale s lepší pamětí jsou k dostání například na Mall.cz za cenu cca přes 10 000). Další důležitým bodem byla jeho spolupráce při  zpracování videí, článků a podobně, což skrze využití moderních procesorů s podporou multitaskingu, bylo splněno (až tak se v tom moc nevyznám, ale můj tehdejší přítel, který měl přehled, porovnával operační paměť s jinými "lepšími" a dražšími notebooky a tento splňoval můj požadavek daleko lépe)

I chose the color blue for my notebook, I am a lover of blue and in addition it seems to me that this color is not so common with notebooks. When buying a laptop, one of the biggest roles was played by the price, I wanted a laptop for 10,000 and it cost a little over 11,000, which was still pretty cool. (Similar types, but with better memory are available, for example, on Mall.cz for a price of over 10,000). Another important point was his cooperation in the processing of videos, articles and the like, which was fulfilled through the use of modern processors with multitasking support (I don't know much about it, but my  exboyfriend  had an overview, compared RAM with other "better"  notebook and more expensive laptops and this one was better for me)

Co mě na notebooku mrzelo a na což si jen tak nezvyknu, je že na úkor operačního systému, nemá příliš vysokou interní paměť, tím je omezená kapacita úložnosti na disku a vzhledem k tomu, že neustále něco fotím, ukládám videa a občas si stáhnu i nějaký film, musím často sáhnout po externích discích, nebo paměť promazávat. Velikost operační paměti je 4GB.

From what I was dissaponted about on the laptop, and what I just don't get used to, is that at the expense of the operating system, it doesn't have too much internal memory, which limits the disk storage capacity, and since I'm constantly taking photos, saving videos and sometimes downloading some movie, I often have to reach for external drives or erase memory. The size of the operating memory is 4GB.

I když bojuji s pamětí, notebook doporučuji, je s ním snadná a rychlá spolupráce, grafika je také příjemná. Pokud vás zaujal, určitě se podívejte na internet. :)  Navíc z vlastní zkušenosti mohu říct, že na Acer je spoleh, mám už druhý notebook v pořadí a nemůžu si zařízení vynachválit. 

Although I struggle with memory, I recommend the notebook, it is easy and fast to work with, the graphics are also pleasant. If you are interested, be sure to check out the internet. :) In addition, I can say from my own experience that Acer is realiable, I already have the second laptop in a row and it is perfect.

Recenzuji produkty s Arecenze.cz.
I am reviewing products with Arecenze.cz 

3 komentáře:

  1. Já jsem si nedávno koupila taky notebook, velmi podobný jenom je od značky HP. JAko na to, že se jedná o levný notebook, tak mi na mojí práci naprosto stačí a za tu cenu dává víc než bych očekávala. Pro běžné domácí používání naprostá pohoda.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si začátkem roku pořídila podobně modrý značky Lenovo a na běžné práce a brouzdání po internetu je super :) Já teda ale patřím mezi holky, co si rády i zahrají, takže se chystám na sestavení herního počítače :) Acer jsem měla před novým Lenovem a sloužil dlouho a dobře :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Mně PC techniku vybírá manžel - já jsem v tomhle totálně marná :).

    OdpovědětVymazat