...: JE MI 27/ I am 27 years old

středa 2. září 2020

JE MI 27/ I am 27 years old

Od narození je pro mě 28. 08. magickým datem, v ten den jsem se totiž již před 27 lety narodila. Ano jsem zase o rok starší. Během posledního roku se můj život zcela změnil, našla jsem nový směr, který mě baví a naplňuje a i když si připadám ve spoustě věcí oproti mým vrstevníkům zcela pozadu, nemám děti, neplánuji rodinu a prozatím nemám ani přítele. Na jednu stranu si připadám jako na mrtvém bodě, na tu druhou stranu jsem díky mé kamarádce zjistila, že život se dá užít i bez životních jistot a ty přijdou až bude ten pravý čas. I přes tu šílenost, která se děje jsem se zamilovala do cestování a drží mě to stále, během posledního půl roku jsem procestovala 4 země a nejraději bych v objevování pokračovala dále, začalo mě bavit sdílení mých zážitků na blogu a objevování dalších míst, kam bych mohla vyrazit.


August 28th It has been a magical date for me since my birth, because I was born on that day 27 years ago. Yes, I'm a year older again. Over the last year, my life has changed completely, I've found a new direction that I enjoy, and even though I feel completely behind my peers, I don't have children, I don't plan a family, and I don't have a boyfriend yet. On the one hand, I feel like I'm at a standstill, on the other hand, thanks to my friend Hana, I found out that life can be enjoyed without life assurances, and they will come when the time is right. Despite the madness that is happening, I fell in love with traveling and it keeps me going, I have traveled 4 countries in the last six months and I would like to continue exploring, I began to enjoy sharing my experiences on the blog and discovering other places where I would go.

Der 28. August ist ein magischer Tag für mich, weil ich an diesem Tag geboren wurde. Ja, ich bin jetz 27 jahren alt.Meine Lebensrichtung hat sich seit letztem Jahr geändert. Da ich keine Kinder oder der Freund habe, ich reise mehr. Meine Freundine Hana und ich haben in einem halben Jahr 4 Länder besucht.Und ich möchte wieder reisen.
Jetzt zeige ich Ihnen die Geschenke, die ich zu meinem Geburtstag bekommen habe. Kennst du übrigens das Lied Mama Lauda? Ich habe ein T-Shirt von Hana mit Mamma Lauda bekommen.

Moje 27. narozeniny jsem oslavila během sobotního odpoledne za přítomnosti mé nejbližší rodiny, babičky, dědy a mé nejmladší tří leté sestřenice Marušky a večer jsem narozeniny zapila s kamarádkami tradičním narozeninovým panáčkem. Ani v práci mě mini oslavy neminuly. Na narozeniny si na dárky moc nepotrpím, nicméně i přesto jsem pár krásných dostala a ty bych s vámi teď ráda sdílela. Všechny dárečky byly překvapením a jsem za ně ráda! :) DĚKUJI MOC.

I celebrated my 27th birthday on Saturday afternoon in the presence of my immediate family, grandmother, grandfather and my youngest three-year-old cousin Maruška, and in the evening I drank my birthday with my friends with a traditional birthdays drinks. I didn't miss the mini-celebrations at work either. I don't need gifts for birthdays, but I still got some beautiful ones and I'd like to share them with you now. All the presents were a surprise and I'm happy for them! :) THANK YOU VERY MUCH.
První dárek jsem dostala již při cestě do Německa, pokud jste někdy byly v německém klubu Bierkönig, či na diskotéce Partystadler, pak pochopíte co tričko znamená. Od rodičů a babičky jsem dostala finanční obnos a krásné květiny. Od sestry pak nějaké jedlé radůstky. V práci to byla směsice jedlého a užitečného (sprchový gel, cestovní kartáček na zuby) a od holek jsem dostala růžové překvapení.

I received my first gift on the way to Germany, if you have ever been to the German club Bierkönig or to the Partystadler disco, then you will understand what a t-shirt means. I received a sum of money and beautiful flowers from my parents and grandmother. From the sister I got some edible pleasures. At work it was a mixture of edible and useful (shower gel, travel toothbrush) and I got a pink surprise from the my girls.

17 komentářů:

  1. Přeji všechno nejlepší. Krásné dárky jsi dostala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Happy belated birthday! Sounds like you had the wonderful birthday you deserve. All the best for your new year of life!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
      xx from Bavaria/Germany, Rena

      Vymazat
    2. Thank you very much. Yes I woul like to follow u. :)

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší, hezké dárky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k narozeninám! :) Je fajn, že sis našla něco, co tě chytlo a naplňuje tě to, myslím, že to je v životě hodně důležité. Spousta lidí našla sice právě ty "jistoty", jak říkáš, ale zároveň přitom zapomněli na své záliby nebo je ani nerozvinuli.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ti dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Taky dodatečně přeji všechno nejlepší :) <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji ti opožděně jenom to nejkrásnější k narozeninám! Dostala jsi moc hezké dárečky. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Ano také si myslím, všichni na mě byli moc hodní :)

      Vymazat
  8. Taky přeju dodatečně všechno nej...

    OdpovědětVymazat