...: LÉTO 2020/ SUMMER 2020/ SOMMER 2020

pondělí 14. září 2020

LÉTO 2020/ SUMMER 2020/ SOMMER 2020

Léto uteklo jako voda, už teď se mi stýká po pěkném a teplém počasí a po cestování, i když máme spoustu dalších plánů, už to nebude takové jako v létě... Během posledních tří měsíců jsem stihla procestovat tři zahraniční země. Naše cestování započalo dámskou jízdou do Rakouska, bohužel i přes krásné počasí, úžasnou počáteční cestovatelskou atmosféru a nádherné výhledy na jezera a Alpy, se nám výlet úplně nepovedl, naše auto skončilo v příkopě. Nicméně ještě dlouho budu vzpomínat i na zážitky poté, cestu v hasičském autě, pivko na zbrojnici a na moc ochotného a pěkného hasiče.

Summer has flown by like water, I already miss nice and warm weather and  traveling, even though we have a lot of other plans, it won't be like summer ... In the last three months I travelled to three foreign countries. Our journey began with a ladies' ride to Austria, unfortunately despite the beautiful weather, the amazing initial travel atmosphere and the magnificent views of the lakes and the Alps, our trip failed completely, our car ended up in a ditch. However, I will remember for a long time the experiences after that, the trip in the fire truck, the beer at the armory and the very willing and nice firefighter.

Mein Sommer war fantastisch. Innerhalb von drei Monaten habe ich drei  Länder besucht und viele neue Orte in der Tschechischen Republik entdeckt. Ich sah zum ersten Mal Seen in Österreich. Es war unsere eintägige Mädchenreise.Die Seen waren wunderschön, das Wetter war unglaublich, aber wir hatten einen Autounfall. Es war nicht angenehm, aber selbst dannach hatten wir eine schöne Erfahrung.Wir fuhren zusammen mit den Feuerwehrleuten im Feuerwehrauto, wir hatten ein Bier in der Feuerwache und einen sehr netten Mann - der Feuerwehrmann brachte uns zurück zum Auto.

Další zemí, která již několikrát byla sdílená na mém instagramu, youtube a  blogu bylo Bulharsko. Ačkoliv se nejednalo z počátku o moji vysněnou dovolenou a z počátku v Bulharsku se ne vše vyvedlo, z dovolené jsem si odvezla úžasné zážitky. Díky společnosti několika německých skupinek v barech, jsem se začala pomalu rozmlouvat německy a oblíbila si německé party songy z Mallorky. Co vám budu nalhávat, zde jsem popadla snad další mízu!.. Slunce, výlety, skvělé jídlo, skvělá společnost, hudba, bary a moře :) Byl to skvělý útěk od reality.

Another country that has been shared several times on my instagram, youtube and blog was Bulgaria. Although it was not my dream vacation in the beginning and not everything went well in the beginning in Bulgaria. I had an amazing experience from this  vacation. Thanks to the company of several German guys in bars, I slowly began to speak German and I have liked German party songs from Mallorca.  Sun, trips, great food, great company, music, bars and the sea :) It was a great escape from reality.

 Im Juli fuhren wir auf dem Golden Strand nach Bulgarien. Dieser Urlaub war ein Traum.Sonne, Meer, Essen, Bars, tolle Gesellschaft.Abends verbrachten wir Freizeit mit deutschen Jungengruppen und dank ihnen sprach ich ein wenig Deutsch und Ich kenn deutche Songs aus Mallorka. I habe sie gern. 

Na konci dovolené v Bulharsku se zrodil plán vyrazit na další dovolenou do Německa, konkrétně do Mnichova... bohužel v Mnichově bylo tolik striktních omezení, že jsme se rozhodly zde zůstat pouze dva dny a na doporučení pár známých jsme se přesunuly do Stuttgartu, kde byly omezení méně striktní.

At the end of the holiday in Bulgaria, a plan was born to go on another holiday to Germany, specifically to Munich ... unfortunately there were so many strict restrictions in Munich that we decided to stay here for only two days and because of recommendation a few friends we moved to Stuttgart, where the restrictions were less strict.

Danach einem Urlaub in Bulgarien fuhren wir nach Deutschland. Wir waren zwei Tage in München und ungefähr vier Tage in Stuttgart. Wir sind wegen weniger strenger Maßnahmen nach Stuttgart gefahren. Ich habe jetzt Artikel über Deutschland geschrieben, deshalb werde ich nicht mehr schreiben.

Co se týká léta a celkově prázdnin v Česku, užila jsem si je také na plno. S partou přátel jsme vyrazily do sklípku a poprvé jsem absolvovala výšlap na Děvičky. Účastnila jsem se několika rodinných oslav, oslavila narozeniny. Byla jsem na houbách. Dále jsem se věnovala sportu.. Vychutnávala si posezeníček v restauracích, byla jsem na otevření nové zahrádky na Dvojce. Zapily jsme budoucí nevěstu. Párkrát jsem se byla koupat. Poprvé jsem byla na lomu Dolní Rožínka a na Wilsonově skále u Dalešic. A byla jsem na dvou velkých koncertech! :)

As for the summer and the holidays in the Czech Republic in general, I also enjoyed them to the fullest. With my friends  I went to the wine cellar and for the first time I went on a hike to Děvičky (it is hill with ruin of castle). I attended several family celebrations, celebrated birthdays. I was on mushrooms. I also did sports. I enjoyed sitting in restaurants, I was at the opening of a new garden on Dvojka (coffe and wine bar in our city). We drank with future bride. I went bathing a few times. For the first time I was at the Dolní Rožínka quarry and at Wilson's Rock near Dalešice. And I was at two big concerts! :)

Im Sommer habe ich auch meinen Geburtstag gefeiert. wir haben die zukünftige Braut gefeiert. Ich bin im Pool  und im Steinbruch schwimmen gegangen.  Bin ich mit meinen Freunden in Restaurants gegangen, ich habe mit meinen Freunden Ausflüge gefahren und so weiter...


Léto jednoznačně úžasné, škoda, že léto nemůže trvat věčně, nebo takový ten mírný podzim, teplejší jaro :) Bude se mi stýskat, i když plánů je ještě spousta, pokud se to s tím řešením koronáče nepo…

Summer was definitely amazing, it's a pity that summer can't last forever, or such a mild autumn, warmer spring :) I will miss you, although there are still many plans… If that solution with corona will be a less strict. We see… 

Mimochodem, pokud máte někdo tiktok, sledujte Děda z lesa (můj děda je na stará kolena populární! :D a celá rodina ho v tom podporuje)

10 komentářů:

  1. Krásné fotečky, a věřím, že i skvěle prožité léto :-) Mrknu na něj :-) je fajn, že jev tomhle věku aktivní a produktivní :-)

    Jak jsem se dostala k šití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila :) jsem za léto ráda a brala bych ho pořád. Super, doufám, že se bude líbit, děda je správnej :D

      Vymazat
  2. Skvělé, že jste tolik cestovaly, i když současná situace to nejdříve všem trochu znepříjemnila. I tak jste získaly super zážitky a moc se mi líbí fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. No dá se říct, že na to jaká je situace cestuji daleko více než kdy dřív, i co se týká po Česku :)

      Vymazat
  3. To si toho stihla tedy požehnaně! A je super, že ses takhle pustila do němčiny a už i články máš trojjazyčně, ty jedeš holka, velký palec nahoru. :)
    Já sice strávila celé léto více méně na jednom místě, ale přesto bylo pro mě léto v Bulharsku tím nejlepším vůbec. Absolutně se mi nechce zpátky domů do reality, takže bych taky nejradši kdyby ještě léto pokračovala a já si nadále mohla užívat sluníčka a moře za barákem .. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když si to tak shrnu, lze říci, že toho bylo opravdu hodně... snažím se zlepšovat i co se týká blogu, začíná mě víc a víc sdílet zážitky, akorát ta němčina asi nebude úplně echt správná, hodně pomáhá strýček google, I KDYŽ nějaké věty dohromady dám, či slova..., ale snažím se.
      No to tvoje Bulharsko bylo také snový! :) tak třeba za rok znova.

      Vymazat
  4. Vypadá to, že sis léto užila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful photos!You enjoyed this summer as much as possible and Im so happy for you!Great post,love it!
    beautyqueen000.blogpost.rs

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné léto. Přesně takové, jak má být. Až teda na ty omezení. Jinak na dědu mrknu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, je vidět, že jsi si léto vážně užila :) a je super, že jsi se podívala i k moři, to se mi bohužel nepodařilo :(

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat