...: Kosmetické novinky 1/21/ cosmetics news/ Kosmetische Neuigkeiten

úterý 9. února 2021

Kosmetické novinky 1/21/ cosmetics news/ Kosmetische Neuigkeiten

Souběžně s novým videem na YouTube opět vychází článek. Po dlouhé době bych vám ráda ukázala všechny mé kosmetické novinky. Kosmetiku kupuji v poslední době spíše sporadicky, z toho důvodu jsou ještě některé novinky z období před novým rokem. 

Kosmetiku Uriage jsem kupovala v lékárně Dr. Max, jedná se o dražší kosmetiku, po které bych běžně nesáhla, ale měla jsem do lékárny poukaz. Micelární voda je skvělá, na čistící gel by byla ideální čistící žíňka, nebo foreo, takže účinky nemohu zcela posoudit a termální voda je příjemná na obličeji. 

Eveline krém používám už druhé balení, používám jednou denně na oblast břicha a hýždí, je na zpevnění a na celulitidu, při cvičení mám rychlejší výsledky.  Vlasy si moc tepelně neupravuji, ale už jsem neměla žádný sprej, tak jsem koupila alespoň malý od Balea.  Chilly gel je gel na intimní hygienu, mám mentolový a vyhovuje mi. Pilník na nehty jsem koupila za pár korun v Tetě a o The Ordinary jsem vám již psala. Kosmetika se rozrostla o vitamín C, niacinamid se Zinkem a Retinol. A o produktu od YEOUTH jste už četli recenzi ZDE. Co jste si koupili vy? 

After a long time, I would like to show you all my cosmetic news. I have been buying cosmetics rather sporadically lately, which is why there are some novelties from the period before the new year.

I bought Uriage cosmetics at the pharmacy of Dr. Max, these are more expensive cosmetics that I don't usually buy, but I had a voucher for the pharmacy. Micellar water is great, a cleansing cloth or Foreo  machine would be ideal for a cleansing gel, and thermal water is pleasant on the face.I use Eveline cream for the second time, I use it once a day for the abdomen and buttocks, it is for firming and against cellulite, and I have faster results after sports. I don't heat my hair much, but I no longer had any spray, so I bought at least a small one from Balei. Chilly gel is an intimate hygiene gel, I have menthol and it suits me. I bought a nail file for a few crowns at the Aunt drugstore. And I've already written to you about The Ordinary. My cosmetics have grown to include vitamin C, niacinamide with Zinc and Retinol. And you have already read the review HERE about the product from YEOUTH. What did you buy in last time?

Nach langer Zeit möchte ich Ihnen alle meine kosmetischen Neuigkeiten zeigen. Ich habe in letzter Zeit eher sporadisch Kosmetika gekauft, weshalb es einige Neuheiten aus der Zeit vor dem neuen Jahr gibt.

Ich habe Uriage-Kosmetik in der Apotheke von Dr. Max gekauft. Dies sind teurere Kosmetika, die ich normalerweise nicht kaufe, aber ich hatte einen Gutschein für die Apotheke. Mizellares Wasser ist großartig, ein Reinigungstuch oder eine Foreo-Maschine sind ideal für ein Reinigungsgel, und Thermalwasser ist angenehm im Gesicht. Ich benutze Eveline-Creme zum zweiten Mal, ich benutze sie einmal täglich für Bauch und Gesäß, sie ist straffend und gegen Cellulite und ich habe nach dem Sport schnellere Ergebnisse. Ich erhitze meine Haare nicht viel, aber ich hatte kein Spray mehr, also kaufte ich mir mindestens ein kleines von Balei. Chilly Gel ist ein Intimhygienegel, ich habe Menthol und es passt zu mir. Ich habe in der Drogerie Tante eine Nagelfeile für ein paar Kronen gekauft. Und ich habe dir bereits über The Ordinary geschrieben. Meine Kosmetik enthält Vitamin C, Niacinamid mit Zink und Retinol. Und Sie haben die Bewertung bereits HIER über das Produkt von YEOUTH gelesen. Was hast du letztes Mal gekauft?


7 komentářů:

  1. Loved the products! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku od The Ordinary mám v plánu zkusit už dlouho, jsem na produkty zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Termální vodu jsem dostala k Vánocům v nějakém obřím balení a stejně tak i micelární vodu, tak se těším na zkoušení. Teď jsem měla od Uriage i krém na ruce a ten byl dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nakupovala na YR (hlavně šampony a kondicionery). A taky mi přišel balíček v rámci spolupráce (dávala jsem článek na blog). Z tvých kosmetických novinek nemám vyzkoušeno nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem taky Uriage kupovala v Maxovi. Měli akorát 50% slevy, tak se to oplatilo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat