...: LEDEN/ JANUARY/ JANUAR 2021

čtvrtek 18. února 2021

LEDEN/ JANUARY/ JANUAR 2021

První měsíc v novém roce byl pro mě nekonečný. Po dlouhé době jsem se ocitla bez práce a když jsem si myslela, jak mi půjde blog s YouTube, tak to tak zcela nebylo. Leden spal. Žádná spolupráce, žádné finanční obnosy navíc a žádné aktuální pozitivní výhledy. Naštěstí kromě sociálních sítí miluji úklid, pečení, vaření a své kamarády.

The first month of the new year was endless for me. After a long time, I was without my job, and I wanted be better with my blog  and with YouTube, but it wasn't like that at all. Everything slept. No cooperation, no extra financial amounts and no current positive prospects. Fortunately, in addition to social networks, I love cleaning, baking, cooking and my friends. 

Der erste Monat des neuen Jahres war für mich endlos. Nach langer Zeit war ich ohne meinen Job und wollte mit meinem Blog und mit YouTube besser werden, aber das war überhaupt nicht so. Alles hat geschlafen. Keine Kooperation, keine zusätzlichen finanziellen Beträge und keine aktuellen positiven Aussichten. Glücklicherweise liebe ich neben sozialen Netzwerken auch das Putzen, Backen, Kochen und meine Freunde.

 

A tak díky mému nejbližšímu okruhu, do kterého musím zahrnout i sestru, jsem koncem měsíce vyrazila na výlet na pohádkové Pustevny,  pak s kamarádem do Brna.  Nebo jsem vyrazila s kamarádkou, či našimi na výlet za město.

And so, thanks to my nearest circuit, in which I have to include my sister, at the end of the month I went on a trip to the fairytale Pustevny, then with a friend to Brno. Or I went on a trip outside the city with my friend or my parents.

Und so machte ich dank meiner lieben Leute, in die ich meine Schwester einbeziehen muss, Ende des Monats einen Ausflug zum märchenhaften Pustevny, dann mit einem Freund nach Brünn. Oder ich habe mit meinem Freund oder meinen Eltern eine Reise außerhalb der Stadt gemacht.

Díky mým přátelům jsem neseděla doma, častokrát jsme navštívili McDonald´s, nebo jiný otevřený podnik take away a vychutnávali si alespoň kávičky. Také jsem navázala spolupráci s fotografem a začaly vznikat úžasné fotky, po kterých jsem v hloubi duše vždy toužila. :) A mám z nich radost, jen prozatím nevím jak na 100% využít potenciál naší společné práce a rozšířit o focení více povědomí. 

Thanks to my friends, I didn't sit at home, we often visited McDonald's or another restaurants which have  take away services and we enjoyed coffee. I also started collaboration with a photographer and began to create amazing photos, which I always longed for in my heart. :) And I'm happy with them. But I just don't know how to 100% use the potential of our joint work and expand more awareness with these photos. 

Dank meiner Freunde saß ich nicht zu Hause, wir besuchten oft McDonald's oder andere Restaurants, die Dienstleistungen zum Mitnehmen anbieten, und wir genossen Kaffee. Ich begann auch mit einem Fotografen zusammenzuarbeiten und fing an, erstaunliche Fotos zu erstellen, nach denen ich mich immer in meinem Herzen sehnte. :) Und ich bin glücklich mit ihnen. Aber ich weiß einfach nicht, wie ich das Potenzial unserer gemeinsamen Arbeit zu 100% nutzen und mit diesen Fotos mehr Bewusstsein schaffen kann.

A nesmím zapomenou na měsíční výzvu ve cvičení, kterou jsem zvládla společně s Fitness Marschallem na YT. Jelikož měl mnoho videí placených obměňovala jsem se zumbou staženou z YT, dlouhými procházkami a cvičením se závažím co mám doma. :) Zhuhla jsem asi ze 69-70 kg na 66,5 a už asi ani nehubnu, nebaví mě striktně něco dodržovat, nicméně stále zpěvňuji postavu a poznávám to převážně na oblečení, které je mi volnější. Jaký jste měli měsíc vy? 

And I must not forget the monthly challenge in exercise, which I managed together with Fitness Marschall at YT. Since he had a lot of paid videos, I sometimes changed it with the zumba with long walks and weight training at home:) My weighst was around 69-70 kg and now I have 66.5 and I probably won't even lose weight anymore. I don't like to strictly follow something, however I still strengthen the figure and I recognize my body changes mainly on clothes that are looser for me. How was your month?

Und ich darf die monatliche Herausforderung im Training nicht vergessen, die ich zusammen mit Fitness Marschall bei YT gemeistert habe. Da er viele bezahlte Videos hatte, habe ich es manchmal mit dem Zumba mit langen Spaziergängen und Krafttraining zu Hause geändert :) Mein Gewicht lag bei 69-70 kg und jetzt habe ich 66,5 und ich werde wahrscheinlich nicht einmal mehr abnehmen. Ich mag es nicht, etwas strikt zu befolgen, aber ich stärke immer noch die Figur und erkenne, dass sich mein Körper hauptsächlich an Kleidung sehen, die für mich lockerer ist. Wie war dein Monat?





11 komentářů:

  1. hello dear!
    Great photos, really great :) and a wonderful post :)
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obdiv, pokud jde o cvičení. Já se k němu ne a ne dokopat. Snažím se aspoň o každodenní procházku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je také správné a hlavně čerstvý vzduch je tělu moc prospěšný :)

      Vymazat
  3. What a beautiful photos! Sounds like you had great time.
    Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpovědětVymazat
  4. Taky hodně navštěvujeme take away podniky. I tak jsi měla super měsíc. Já cvičím už od konce minulého roku a taky se mi daří. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Super post, ty výlety jsou boží. A to že nebyly v lednu spolupráce, nevadí, leden vždy bývá mrtvý po Vánocích pracovně. Já tedy spolupráce téměř žádné nikdy neměla a asi ani nebudu, ale myslím obecně.
    Gratuluji ke spolupráci s fotografem, to je super, taky bych chtěla nějaké hezké fotky.
    A další gratulace se cvičením a ubýtkem. To já teď mám zakázané cvičení a má váha ta půjde spíše strmě hore :D

    OdpovědětVymazat
  6. Luxusné fotky, zbožňujem takéto príspevky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Článek z Pusteven byl moc povedený :) Přeji brzké najití práce, která by Tě bavila :) Já se hlavně učila, protože bylo zkouškové :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi pohodový leden, moc hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat