...: OBJEDNÁVKA Z AKTINU 2/ FOOD ORDER/ ESSENSBESTELLUNG

úterý 23. února 2021

OBJEDNÁVKA Z AKTINU 2/ FOOD ORDER/ ESSENSBESTELLUNG

Po měsíci jsem opět objednávala z Aktinu. Jednak některé věci, co jsem chtěla naposled byly dost vyprodané. Což je velká nevýhoda toho, že tento e-shop je hodně známý. Další důvod byl, že některé potraviny mi došly, nebo jsme potřebovala nutně nové vyzkoušet, plus můj kamarád chtěl objednávat také a tak nám krásně vyšlo poštovné zdarma (u Aktinu nad 1400).

1. Enjoy CHIPS - kupovala jsem podruhé, nejsou o moc méně kalorické než běžné chipsy, ale jsou zdravější. 2. Celorznné těsto na pizzu - oslovilo mě a ráda zkusím, mám chuť na zdravější variantu a cena není nejhorší. 3. Zero sirup čokoláda - nejlepší zero calories sirup. Cena 89 korun. 4. Kuřecí prsa v tomatové omáčce, tip jsem viděla u youtuberky a chci je ochutnat. 5. Rybíz sušený mrazem 33 korun. 6. Carnitinové šumáky - pomáhají spalovat při cvičení. 7. Erythritol - bez kalorií, dávám do pečení. 8. proteiny, zkouším banán, jahoda se mi osvědčila. 8. Cizrnové placky mám z Kauflandu, zkouším místo falafelu - ten je ještě dražší.. cena kolem 40 KČ.

After a month, I ordered again from the e-shop for the people who like sport and health lifestyle. First, some of the things I wanted last time were pretty sold out. Which is a big disadvantage of the fact that this e-shop is very well known. Another reason was that I ran out of some groceries, or we really needed to try new ones, plus my friend wanted to order as well, so we got a free shipping.

1. Enjoy CHIPS - I bought a second time, they are not much less caloric than regular chips, but they are healthier. 2. Wholegrain pizza dough - I like to try a new thing and I have a taste for another variant of pizza and the price is good. 3. Zero Chocolate Syrup - The best zero calories syrup. 4. Chicken breast in tomato sauce, I saw the tip at youtuberka and I want to taste them. 5. Freeze-dried currants for a good price. 6. Carnitine tablets - help burn calories during sports. 7. Erythritol - no calories, put in baking. 8. proteins, I try banana, I like strawberry. 8. I have chickpea pancakes from Kaufland, I'm trying instead of falafel - it's more expensive.

Nach einem Monat bestellte ich wieder im E-Shop für die Leute, die Sport und Gesundheit mögen. Erstens waren einige der Dinge, die ich letztes Mal wollte, ziemlich ausverkauft. Das ist ein großer Nachteil der Tatsache, dass dieser E-Shop sehr bekannt ist. Ein weiterer Grund war, dass mir einige Lebensmittel ausgegangen waren oder wir wirklich neue probieren mussten. Außerdem wollte mein Freund auch bestellen, sodass wir einen kostenlosen Versand erhielten.

1.Enjoy chips - Ich habe ein zweites Mal gekauft, sie sind nicht viel weniger kalorisch als normale Chips, aber sie sind gesünder. 2. Vollkorn-Pizzateig - Ich probiere gerne etwas Neues aus und habe eine Vorliebe für eine andere Pizza-Variante und der Preis ist gut. 3. Zero Chocolate Syrup - Der beste kalorienfreie Sirup. 4. Hühnerbrust in Tomatensauce, ich habe die Spitze bei Youtuberka gesehen und möchte sie probieren. 5. Gefriergetrocknete Johannisbeeren zu einem guten Preis. 6. Carnitin-Tabletten - helfen beim Sport, Kalorien zu verbrennen. 7. Erythrit - keine Kalorien, beim Backen. 8. Proteine, ich versuche Banane, ich mag Erdbeere. 8. Ich habe Kichererbsenpfannkuchen aus Kaufland, ich versuche es anstelle von Falafel - es ist teurer.

 


Pokud vás zajímá co mám vyzkoušené a doporučuji, mrkněte na tento odkaz: https://aktin.cz/s/d9aa6728-1900-48e3-805e-f99ad0956a5a

5 komentářů:

  1. Já se aktinu zatím vyhýbám, ale už jsem tam nakoukla. Možná se inspiruji :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevadí, uvidíš časem.. taky jsem dlouho dobu tam nenakupovala a všichni v mém okolí už ano..

      Vymazat
  2. Skvělé a chutné produkty, Aktin mám také ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rybíz mě láká a taky ten sirup'

    OdpovědětVymazat