...: Dárky z lásky a vzpomínky/ gifts of love and memories/ Geschenke der Liebe und Erinnerungen

středa 24. března 2021

Dárky z lásky a vzpomínky/ gifts of love and memories/ Geschenke der Liebe und Erinnerungen

Dnešní doba je náročná pro všechny, člověk má problém realizovat svoje záliby, pracovně se posouvat, či například navštívit svoje příbuzné, které dlouhou dobu neviděl. I já se řadím do této kategorie lidí a věřím, že spousta z vás to má obdobně. Ale pojďme se společně orientovat trochu jiným směrem, pojďme si společně zavzpomínat na hezčí chvíle. Pro mě jsou to chvíle strávené moji láskou - cestováním, ale i chvíle s mými přáteli, rodinou. Tyto chvíle za poslední měsíce jsem si připomněla díky možnosti sestavit si vzpomínkovou knihu, novou fotoknihu na tiskarik.cz

Today's times are challenging for everyone, one has a problem realizing  hobbies, realizing at work, or, for example, visiting one's relatives, whom one has not seen for a long time. I also belong to this category of people and I believe that many of you have a similar situation. But let's orient ourselves together in a slightly different direction, let's remember the nicer moments together. For me, these are moments spent with my love - traveling, but also moments with my friends, family. I remembered these moments in the last months thanks to the possibility to make a commemorative book, a new photo book on tiskarik.cz. 

Die heutigen Zeiten sind für alle herausfordernd, man hat ein Problem damit, Hobbys zu verwirklichen, bei der Arbeit zu realisieren oder zum Beispiel seine Verwandten zu besuchen, die man schon lange nicht mehr gesehen hat. Ich gehöre auch zu dieser Kategorie von Menschen und ich glaube, dass viele von Ihnen eine ähnliche Situation haben. Aber orientieren wir uns gemeinsam in einer etwas anderen Richtung, erinnern wir uns an die schöneren Momente zusammen. Für mich sind dies Momente, die ich mit meiner Liebe verbracht habe - Reisen, aber auch Momente mit meinen Freunden, meiner Familie. Ich erinnerte mich an diese Momente in den letzten Monaten dank der Möglichkeit, ein Gedenkbuch zu erstellen, ein neues Fotobuch auf tiskarik.cz.


 

Celkově je to moje třetí, nebo 4. fotokniha v pořadí. Pojmenovala jsem ji opět život, protože jsem se v ní zaměřila na všechny vzpomínky, které jsou pro mě důležité a chytí mě vždy na srdce. Jsou to vzpomínky, které si chci po celý život uchovat nejen v hlavě, ale i na papíře. Knihu jsem tvořila v editoru, který nabízí přímo e-shop. Tvorba byla poměrně snadná. Šablonou mi byl motiv cestování, fotografie jsem si rozvrhla dle mého osobního vkusu, někde jsem využila původní návrhy. Přidala jsem popisky a moc si pochvaluji "animované obrázky". Proti ostatním foto editorům z jiných stránek byla editace poměrně snazší.

Tato kniha mi udělala neskutečnou radost a je to slast pro oči, ale aby to nebylo jen o mně... Upřimně si myslím, že fotoknihy, obrazy nebo jiné foto dárečky jsou vhodné v této době i pro naše blízké aby jim připomněly to hezké, co bylo a na co se můžou těšit. Aby viděli úsměvy lidí alespoň na papíře, nebo dekoraci, když venku je to nemožné. Kdybych věděla, že moje prarodiče tohle ocení, tvořila bych knihu spíše pro ně.

Mimo jiné pokud je mezi vámi i nějaká budoucí nevěsta, tak na stránkách naleznete i portál se svatební tématikou (návrhy oznámení, obálek a podobně...)

*ačkoliv na mých fotografiích se objevuje lehce šum, je to fotoaparátem, kniha je ve skvělé kvalitě. 

** pokud by jste chtěli nějaký foto produkt, na tiskarik.cz jsou aktuálně slevy až -40% 

9 komentářů:

  1. Tyhle fotoknihy jsou super. Taky jich pár mám a je to krásná vzpomínka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Kate, přišla jsem Ti poděkovat za návštěvu na mém blogu. Fotoknihy jsou super,vytvořila jsem jich už dost. Mám totiž moc ráda vše zdokumentované a baví mě si prohlížet fotky v albumech, ne na počítači. Dělala jsem knihu svatební pro syna z jeho svatby, vnučkám, tátovi, mámě, kamarádce...Takže určitě výborný nápad, navíc - vzpomínky nám nikdo nevezme. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dělala jsem v minulých letech dvě fotoknihy manželovi k Vánocům a měly celkem úspěch. Te´d bych mu ráda udělala knihu ke kulatinám, ale pořád hledám čas...
    Ať se ti u knihy hezky vzpomíná

    OdpovědětVymazat
  4. This book looks so interesting!Wonderful and Lovely Post dear! xoxo
    Allurerage 
    Thetrendybride 

    OdpovědětVymazat
  5. Fotoknihy jsou moc fajn. Je dobře, že se snadno pracuje s jejich editorem :) Přiznám se, že já jsem ještě nikdy žádnou nedělala, akorát jsem tvořila mamce kalendář s našima fotkama.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Fotokniha je nádherný dárek, který potěší snad každého! Je krásné mít všechny vzpomínky na jednom místě. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Das sieht toll aus!
    Liebe GRüße
    Sarah

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, od Tiskaříku jsem taky nechávala dělat pár fotodárků :). Miluji taková vzpomínková alba s fotkami :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem dostala fotoknihu od mamky k 18. narozeninám, je to plné vzpomínek. Moc hezký dárek:)

    OdpovědětVymazat