...: ÚNOR/ FEBRUARY/ FEBRUAR 21

pondělí 22. března 2021

ÚNOR/ FEBRUARY/ FEBRUAR 21

Přesně 22 dní, kdy máme nejtvrdší locdown za celou dobu, a přesně 22 dní od února, kdy jsem ještě o trochu více žila, než teď. V únoru se toho odehrálo spousta až si říkám, že je to nemožné. Celkově jsem navštívila 4 rozhledny, plus pátou u nás ve městě a tři pohoří. Byli jsme na Stezce v Oblacích v Dolní Moravě, byli jsme v Novohradských horách v Terčině údolí, navštívili jsme Mikulov a Žďár nad Sázavou. 

Exactly 22 days when we have the hardest locdown of all time, and exactly 22 days since February, when I lived a little more than I do now. There were a lot of amazing moments in February... In total, I visited 4 lookout towers, plus the fifth in our city and three mountains. We were on the Sky walk  in Dolní Morava, we were in the Novohradské Mountains in the Tereza Valley, we visited Mikulov and Žďár nad Sázavou.

Genau 22 Tage, wenn wir den Lockdown haben, und genau 22 Tage seit Februar, als ich etwas mehr lebte als jetzt. Im Februar gab es viele tolle Momente ... Insgesamt besuchte ich 4 Aussichtstürme sowie den fünften in unserer Stadt und drei Berge. Wir waren auf dem Sky Walk in Dolní Morava, wir waren im Novohradské-Gebirge im Theresienstadt-Tal, wir besuchten Mikulov und Žďár nad Sázavou.

V únoru také proběhl poslední photo shooting, ze kterého vám ještě několik fotek ukážu. Také jsem se pustila do úklidu šatníku, ale i dezinfekce štětců. A navázala jsem po delší době spolupráci. 

The last photo shooting also took place in February, from which I will show you a few more photos. I also started cleaning the wardrobe, but also disinfecting the skin brushes. And after a long time, I started a new colaboration.

Das letzte Fotoshooting fand ebenfalls im Februar statt, von dem ich Ihnen noch ein paar Fotos zeigen werde. Ich fing auch an, den Kleiderschrank zu reinigen, aber auch die Hautbürsten zu desinfizieren. Und nach langer Zeit begann ich eine neue Zusammenarbeit.

Dále jsme podporovali restaurace a kavárny. (Jsem zvědavá kolik jich otevře po tomhle šílenství...). Hodně jsem vařila a pekla a více objednávala zdravějších potravin. Jaký jste měli únor vy? 

We also supported restaurants and cafes. (I wonder how many he will open after this madness ...). I cooked and baked a lot and ordered more healthier foods. And what about your February?

Wir haben auch Restaurants und Cafés unterstützt. (Ich frage mich, wie viele sie nach diesem Wahnsinn öffnen wird ...). Ich habe viel gekocht und gebacken und gesündere Lebensmittel bestellt. Und was ist mit deinem Februar?

8 komentářů:

  1. Świetne zdjęcia :) Ja też lubię wieże widokowe, jednak mniej ich zobaczyłam :D Może kiedyś przyjedziesz w góry bliżej mnie :D
    Pozdrawiam z Polski!

    OdpovědětVymazat
  2. Stezka v oblacích na Moravě je super, jednou jsme tam také zavítali, ale bohužel moc nevyšlo počasí. Krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  3. To jste toho stihli dost objet, než zakázali pohyb mezi okresy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc hezké fotky! Na stezce jsme taky byli ale měli jsme lepší počasí tak tohoo bylo vidět víc ale i tato mlha má svoje kouzlo! Taky jsem překvapená kolik se toho za lockdown dá zajímaveho vidět a zažít!

    ps: moc mě potěšil tvůj komentář DĚKUJU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Ono chvíli bylo krásně, ale jen chvílemi, tak ne vždy se podařilo dobře nafotit.

      Vymazat
  5. Ze začátku jsem měla ještě zkoušky, tak jsem se učila. Pak jsem chvíli chodila do práce a na konci byl přítel pozitivní a mě čekala karanténa :D Stihla jsi toho opravdu spoustu! Já se bohužel už dlouho nikam nepodívala.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat