...: ZDRAVÉ POCHUTINY DAMODARA (+slevový kód)

čtvrtek 20. května 2021

ZDRAVÉ POCHUTINY DAMODARA (+slevový kód)

*Only in Czech language* 

Krásný čtvrtek, dnes mám pro vás slibované video o všem, co mi přišlo v balíčku od DAMODARA - jež prodává zdravé pochutiny, sladké i slané, různé koření a podobně. Vše je VEGAN, BEZ LEPKU, GMO, LAKTÓZY A PŘIDANÝCH CUKRŮ. Některé produkty jsou vhodné i pro děti. 

Damodaru jsem oslovila o spolupráci, protože některé produkty jsem už znala a chtěla jsem firmu podpořit a také ochutnat další produkty, které se ke mně ještě nedostaly. Pokud Vás strava zaujme, tak mám pro vás slevový kód na celý sortiment na jejich e-shop vsehomlynek.cz v podobě KATE10. Damora poskytla slevový kód poprvé. O kód jsem si řekla na popud mé kamarádky, která u nás na návštěvě ochutnala některé  pochutiny.

3 komentáře:

  1. Damodara nepoznám, ale niektoré produkty vyzerajú veľmi dobre, určite na nich mrknem! 🥰🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Čo je GOTS certifikát a čo znamená v praxi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou vynikající, nejvíce doporučuji Ladu - pokud máš ráda karamel :)

      Vymazat
  2. Hned bych si mezi produkty vybrala, tyhle zdravější alternativy mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat