...: BARCELONA - TRAVEL PLAN

středa 30. června 2021

BARCELONA - TRAVEL PLAN

Pokud se řadíte do okruhu mých nejbližších přátel, či jste někdo z rodiny, již tušíte, proč dnes přicházím s článkem o Barceloně. Konečně se mi splní sen a vyrazíme s holkami vstříc tomuto nádhernému přímořskému velkoměstu. Krom toho, že jsem si udělala cestovatelský plán na Worldee a pomyslný plán v hlavě, jsem si stáhla i několik obrázků na Pinterestu. Dnes pomocí mé koláže vám přináším top místa, která bych chtěla v Barceloně vidět. A protože je léto a teplo, asi nejpodstatnějším bodem bude pláž s vodou na ochlazení, bary a romantickými západy slunce… :)

If you are one of my closest friends, or you are someone from the family, you already know why I am coming up with an article about Barcelona today. Finally, my dream will come true and we will go with the girls to this beautiful seaside city. In addition to the travel plan on Worldee and the imaginary plan in my head, I also downloaded a few pictures on Pinterest. Today, using my collage, I bring you the top places I would like to see in Barcelona. And because it is summer and warm, probably the most important point will be the beach with water for cooling, bars and romantic sunsets… :) 

Wenn Sie einer meiner engsten Freunde oder jemand aus der Familie sind, wissen Sie bereits, warum ich heute einen Artikel über Barcelona schreibe. Endlich wird mein Traum wahr und wir fahren mit den Mädchen in diese wunderschöne Küstenstadt. Neben dem Reiseplan auf Worldee und dem imaginären Plan in meinem Kopf habe ich auch ein paar Bilder auf Pinterest heruntergeladen. Heute bringe ich Ihnen mit meiner Collage die Top-Orte, die ich in Barcelona sehen möchte. Und weil es sommerlich und warm ist, wird der wohl wichtigste Punkt der Strand mit Wasser zum Abkühlen, Bars und romantischen Sonnenuntergängen sein… :)


 sources of pictures: Pinterest

18 komentářů:

  1. Jéé, tak to je skvělý! Tam bych se také chtěla podívat, strašně moc. Teď jsem byla ve Vídni. Tak se těším na článek z Barcelony a plno fotek! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for sharing such a great idea, looking forward for the next post!


    D | Corduroy for Basic Outfit Essentials

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli mám nějaké vzpomínky na Barcelonu, tak že kousek za městem byly nejlepší pláže! Čisté, příjemné, málo lidí, no nádhera prostě. Co se týče Barcelony jako takové, tak upřímně Gaudí není zrovna můj styl a nějak mě prostě nenadchla, Madrid se mi líbil třeba více, nebo další historická města, Barcelona je taková spíše kulturní. :D Que tengas buen viaje!
    Anna | Bílé plátno


    OdpovědětVymazat
  4. Téda, musí tam být krásně! Moc si to užij, těším se na fotky a zážitky :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Oh wie schön. 😍 Ich freue mich für euch. Barcelona ist wirklich schön. ♥️

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ti závidím a zároveň přeju ☺️ já bych taky ráda navštívila

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se ti tam bude moc líbit, já si to tam zamilovala na první dobrou :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Tiše závidím, ale užij si to. Těším se na fotky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to ti že mega závidím. Tiež by som tam išla ak by som mohla.
    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat
  10. V Barceloně jsem ještě nikdy nebyla, ale mám ji na seznamu míst, kam bych se určitě někdy moc ráda podívala! Tak si to tam moc užij, těšíme se na fotky! <3
    Mimochodem, u mě na blogu ses mě ptala, jak jsem na LinkedIn, tak posílám odpověď rovnou sem. :) Jsem tam celým mým jménem jako Tereza Vaníčková, tak si mě klíďo přidej. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to si to v Barceloně moc užij! My letos ani nemáme v plánu jet za hranice. Pořád se to mění, tak bychom byli neradi zaskočení :) Mě baví hlavně prozkoumávat město a památky, než ležet celý den na pláži :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. V Barceloně jsem byla před lety a bylo to tam nádherné! Doufám, že se ti tam bude taky líbit!

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tak to si moc užij :). Já tam byla 3 roky zpátky :).

    OdpovědětVymazat
  14. Wie schön! Ich war erst einmal in Barcelona, fand die Stadt aber ganz toll und beeindruckend! Ich finde, es ist eine sehr junge und lebendige Stadt... Ihr werdet sicher jede Menge Spaß haben! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, super tipy, kolegyně se do Barcelony chystají, takže už jsem jí odkaz poslala. Krásný sváteční den přeji. ¨
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  16. Barcelona je dokonalá, určitě se ti bude líbit a přeji ti, abys stihla vidět vše, co si přeješ! :))

    OdpovědětVymazat