...: DÍVKA SRPNA/ girl of August/ Mädchen von August

pátek 2. července 2021

DÍVKA SRPNA/ girl of August/ Mädchen von August

Každým rokem počátkem léta začíná sezóna svateb a hlavně rodinných narozeninových oslav. Často si lámu hlavu s tím, co zvolit jako ideální osobní dárek. Není to vůbec lehké. Ne vždy je chuť odbýt přátelé pouze lahví drahého alkoholu s čokoládou, nebo tradičním kosmetickým balíčkem. Proto se v poslední době zaměřuji spíše na různé předměty, které zahřejí u srdce.

Hi guys I welcome you at new post. Today this post will be mainly in czech language, because I decribe things which I have from czech e-shop trickovy.cz. In my post are two personnally gifts, but only with czech text. But if you are in Czech Republic and you want your own text in englis, it´s possible. You can make your own t-shirt with your motto in english.

Hallo Leute, ich begrüße euch im neuen Beitrag. Heute wird dieser Beitrag hauptsächlich in tschechischer Sprache sein, weil ich Dinge beschreibe, die ich aus dem tschechischen E-Shop trickovy.cz habe. In meinem Beitrag sind zwei persönliche Geschenke, aber nur mit tschechischem Text. Aber wenn Sie in der Tschechischen Republik sind und Ihren eigenen Text in englischer Sprache haben möchten, ist dies möglich. Sie können Ihr eigenes T-Shirt mit Ihrem Motto auf Deutsch herstellen.

Dnes vám představím nápad na dárek, který potěšil hlavně mě. Je to trochu sobecké, ale momentálně mám své okolí obdarované a další na řadě s oslavou jsem já. Ze stránky trickovy.cz jsem si vybrala triko s potiskem Dívka srpna. S nápisem a dodatkem na triku se ztotožňuji, jelikož jsem narozená koncem tohoto měsíce a moje povaha občasně odpovídá kombinaci slunce a hurikánu.
S výběrem jsem moc spokojená. Triko je pohodlné, bavlněné. Mám ho ve velikosti M, avšak dostupní je již od velikost S až po XXL.

Pokud nejste vyloženě trikový tip a raději jako dárek pro blízké volíte například keramické hrnečky. Pak vám chci představit ten můj. Já si vybrala ideálního parťáka pro moji kávovou rutinu. Hrneček, který mě povzbudí a při pohledu na něj se usměji. Pozdrav dobrý den krásko je ideální po ránu. Nemyslíte? Na stránce naleznete i různé potisky s věnováním konkrétní osobě (tetě, mamince, tátovi, babičce…). Potisky jsou na bílém pozadí, díky tomu hrneček působí decentně a nepřeplácaným dojmem.


Na e-shopu jsou k dostání dárky nejen pro ženy, ale i pro muže. Pro představu hrneček pořídíte za 279 korun a triko za 379 korun. 


Také si občas děláte radost jen tak sami pro sebe? Líbí se vám mé tipy na dárky? Znáte tuto stránku?

25 komentářů:

  1. Ten hrneček se mi líbí - je takový jemný, decentní. U trika bych asi volila menší potisk, na velké si nepotrpím, to má asi každý jinak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc velké potisky také nemusím, ale občas mi nevadí. :) A s hrnečkem máš pravdu.

      Vymazat
  2. Ten istý hrnček mám aj ja :D Tiež som mala s touto stránkou spoluprácu.

    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné věci sis pořídila :). Dělat radost sama sobě je někdy potřeba :).

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko se mi moc líbí! Já bych byla dívka července. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Das Shirt steht dir gut, auch wenn ich nicht verstehe was draufsteht. 🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi nápad s měsícem na triku, jen mě překvapilo, že když jsem se podívala na svůj měsíc červenec, našla jsem tričko s úplně stejným designem a textem, což mi nepřijde úplně ok ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si nevšimla a má pravdu, není to ok. :) Ale jinak jako motiv se mi to líbí :)

      Vymazat
  7. Moc hezké tipy na dárky. Trička s měsíci narození už jsem viděla a líbí se mi :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. That's a beautiful tee and the mug is cute too!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné věci i jako dárky :) A ten hrníček! Bomba :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já si dělám radost ráda. :-) Ten hrneček je moc hezký. Mně se líbí vždycky tolika hrnečků, ale jelikož kafe ani čaj nepiji, tak jsou mi k ničemu. A tričko je taky fajn. A když už mluvíš o těch svatbách, tak mě v srpnu čekají rovnou dvě! :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Je potřeba dělat si radost, já jsem si naposled pořídila nové plavky a jsem z nich nadšená. :) Tričko je super!

    OdpovědětVymazat