...: ZIAJA SPECIÁL

pátek 15. října 2021

ZIAJA SPECIÁL

Krásný páteční večer milý čtenáři. Doufám, že jste na mě nezanevřeli a rádi si přečtete další článek. Kdo mě sleduje na YouTube mohl nedávno spatřit velký Ziaja speciál, kde jsem recenzovala jednotlivé produkty. Vím, že spousta z vás se Ziajou nejste spokojení, ale já naopak tuto kosmetiku miluji, ráda zkouším nové produkty a ráda i některé top produkty doporučím.

I wish you nice Friday night dear readers. I hope that you are happy to read the next article. Whoever watches me on YouTube could recently see the big Ziaja special, where I reviewed individual products. I know that many of you are not satisfied with Ziaja, but on the contrary, I love these cosmetics, I like to try new products and I like to recommend some top products.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Freitagabend liebe Leserinnen und Leser. Ich hoffe, dass Sie den nächsten Artikel mit Freude lesen. Wer mich auf YouTube beobachtet, konnte kürzlich das große Ziaja-Special sehen, in dem ich einzelne Produkte begutachtete. Ich weiß, dass viele von euch mit Ziaja nicht zufrieden sind, aber im Gegenteil, ich liebe diese Kosmetik, probiere gerne neue Produkte aus und empfehle gerne einige Top-Produkte.

 

Video jsem složila z kosmetiky, kterou jsem si kupovala sama na Notinu, či v drogérii a ze skvělého balíčku od Elnino. Právě díky ním jsme měla možnost kosmetiku pořádně vyzkoušet a natočit video. Všechny odkazy na produkty naleznete na YouTube pod videem v infoboxu.

I composed the video from cosmetics that I bought myself on Notino, or at a drugstore, and from a great package from Elnino. Thanks to them, I had the opportunity to try cosmetics properly and record a video. All product links can be found on YouTube under the video in the infobox.

Ich habe das Video aus Kosmetik komponiert, die ich selbst bei Notino oder in einer Drogerie gekauft habe, und aus einem tollen Paket von Elnino. Dank ihnen hatte ich die Möglichkeit, Kosmetik richtig auszuprobieren und ein Video aufzunehmen. Alle Produktlinks finden Sie auf YouTube unter dem Video in der Infobox.


 
S jakými produkty máte zkušenosti a které by jste doporučili? 
 
What products do you have experience with and which ones would you recommend?
 
Mit welchen Produkten hast du Erfahrung und welche würdest du empfehlen?

11 komentářů:

  1. Já Ziaju miluju.. Už několik let používám na den i na noc jejich krém s kozím mlékem.. A nemůžu si ho vynachválit.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já znám od Ziaji jen odličovací mléko, které není špatné, ale bomba taky ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je Ziaja taková ta značka "nenadchne, neurazí". Co mě ale v poslední době nadchlo byl jejich jahodový sprchový gel! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od nich 2 krémy co používám ve svých skincare rutinách a miluju je oba dva :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tuto značku vůbec neznám :).

    OdpovědětVymazat
  6. Od Ziaja používám pravidelně už několik let krém na tělo s kozím mlékem a jsem moc spokojená. Nic jiného jsem od značky zatím nezkoušela, ale vidím, že mají spoustu dobře vypadajících produktů, tak bych tomu měla dát šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Značku znám, ale ještě jsem od ní nikdy nic neměla :) Když mě tam od nich něco zaujalo, tak jsem hledala recenze a bohužel jsem žádné nenašla, tak jsem od toho upustila :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Ziaju znám, slyším o ní celé roky, sama jsem ji ale zatím nikdy nezkusila, ačkoliv bych klidně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ziaju mám moc ráda, je to pro mě jedna z lepších značek z pečující kosmetiky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. My doma používáme od Ziajy tělové mléko a je super:)

    OdpovědětVymazat