...: SÉRIE RTĚNEK DERMACOL

pondělí 17. října 2022

SÉRIE RTĚNEK DERMACOL

Několik měsíců zpět jsem obdržela na základě spolupráce balíček od Elnino s 16 H rtěnkami od Dermacolu. Všechny produkty jsem s radostí představila na mém Instagramu a na blog se už nedostaly... Nicméně řekla jsem si, že tyto rtěnky jsou stále aktuální, stále je nosím a jsem jejich hrdou majitelkou a rozhodně vás o ně nechci ochudit zde. 

A few months back, I received a package from Elnino with 16 H lipsticks from Dermacol based on a collaboration. I happily featured all the products on my Instagram and they didn't make it to the blog... However, I thing that these lipsticks are still relevant, I still wear them and am a proud owner of them. 

Vor ein paar Monaten erhielt ich ein Paket von Elnino mit 16 H-Lippenstiften von Dermacol, basierend auf einer Zusammenarbeit. Ich habe alle Produkte gerne auf meinem Instagram vorgestellt und sie haben es nicht in den Blog geschafft ... Ich denke jedoch, dass diese Lippenstifte immer noch relevant sind, ich trage sie immer noch und bin stolzer Besitzer von ihnen.

 

Proč zrovna rtěnky 16 H od Dermacolu? 

Důvod je jednoduchý. Vydrží opravdu mnoho. Kapkou úrazu bývá horký nápoj - káva, nebo mastná polévka, ale i přesto rtěnka nesleze úplně. Je ideálním společníkem na pracovní schůzky, na večírky, plesy, kde potřebujete aby makeup na svém místě vydržel. Jediné malinkaté mínus je, že při častém používání rty lehce vysušuje. 

Why 16 H lipsticks from Dermacol?

The reason is simple. It really lasts a lot. The problem only occurs with a hot drink - coffee or greasy soup, but even then the lipstick doesn't come off completely. It is the ideal companion for work meetings, parties, balls, where you need makeup to stay in place. The only tiny minus is that it dries out the lips a little with frequent use.

Warum 16 H Lippenstifte von Dermacol?

Der Grund ist einfach. Es hält wirklich viel aus. Das Problem tritt nur bei einem heißen Getränk auf - Kaffee oder fettige Suppe, aber selbst dann geht der Lippenstift nicht vollständig ab. Es ist der ideale Begleiter für Arbeitstreffen, Partys, Bälle, wo Sie Make-up brauchen, um an Ort und Stelle zu bleiben. Einziger kleiner Minuspunkt ist, dass es die Lippen bei häufiger Anwendung etwas austrocknet.





Z Elnina jsem si objednala tyto rtěnky ze dvou důvodů, jednak jsem vám chtěla ukázat mé oblíbenosti skrze spolupráci a za druhé, se mi zalíbil široký odstínů a sympatická cena. Často se stává, že tyto rtěnky jsou v drogériích předražené a nebo vybrané odstíny NEJSOU DOSTUPNÉ. Pak nastává smutný okamžik a pátrací mise, kde můj oblíbený odstín seženu a nemusím přemýšlet dvakrát nad tím, že si připlatím. Elnino je v tomhle super, vše na jednom místě. :) DĚKUJI MOC ZA ZASLÁNÍ. 

Bohužel z fotek si již nepamatuji, jaké číslo rtěnky, je jaké. Snad mi to odpustíte :) A alespoň vidíte, jak krásně na rtech vypadají. 

I ordered these lipsticks from Elnino for two reasons, firstly I wanted to show you my favorites through collaboration and secondly, I liked the wide range of shades and the nice price. It often happens that these lipsticks are overpriced in drugstores or the selected shades are NOT AVAILABLE. Then comes the sad moment and the quest where I get my favorite shade and don't have to think twice about paying extra. Elnino is great at this, all in one place. :) THANKS SO MUCH FOR POSTING.

Unfortunately, I don't remember from the photos what lipstick number it is. I hope you'll forgive me :) And at least you can see how beautiful they look on the lips.

Ich habe diese Lippenstifte bei Elnino aus zwei Gründen bestellt, erstens wollte ich euch meine Favoriten durch Zusammenarbeit zeigen und zweitens mochte ich die große Auswahl an Farbtönen und den günstigen Preis. Oft kommt es vor, dass diese Lippenstifte in Drogerien überteuert sind oder die ausgewählten Farbtöne NICHT ERHÄLTLICH sind. Dann kommt der traurige Moment und die Suche, wo ich meine Lieblingsfarbe bekomme und nicht zweimal überlegen muss, ob ich extra bezahlen muss. Elnino ist großartig darin, alles an einem Ort. :) VIELEN DANK FÜR DAS POSTEN.

Leider weiß ich von den Fotos nicht mehr, um welche Lippenstiftnummer es sich handelt. Ich hoffe, du verzeihst mir :) Und zumindest sieht man, wie schön sie auf den Lippen aussehen.




5 komentářů:

  1. Já IG nepoužívám a musím říci, že jsem si musela najít rtěnky na stránkách Dermacolu, abych zjistila, že jsou tekuté a dvoufázové. Což je docela podstatná informace ;-), která by asi v článku o nich neměla chybět.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela jednu tuším a už si nepamatuju důvod, proč jsem si další nepořídila. :/ :D Já miluju od Dermacolu řadu Matte Mania, na kterou nedám dopustit a mám asi 5 odstínů. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda rtěnky z Avonu a jiné vlastně ani nepoužívám. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mají moc krásné odstíny, určitě si nějakou také pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám jeden odstín a jsem s ní naprosto spokojená. :)

    OdpovědětVymazat