...: Sbírka čajů/ A collection of teas/ Eine Sammlung von Tees

úterý 21. února 2023

Sbírka čajů/ A collection of teas/ Eine Sammlung von Tees

Asi se nikdy nevyrovnám Stáni a jejím zkušenostem s čaji. Obdivuji to, jak neustále zkouší nová a nová balení a sepisuje své tipy na blog. I když čaje nebudou moji pravidelnou rubrikou, ráda bych vám ukázala ty, které v kuchyni máme a třeba vás také inspirovala. Začneme sypanými, těmi, které mám nejraději. Piňa Colada je směsice, kterou jsem dostala dárkem a je to mix pořízený přímo z čajovny. Bohužel je ve směsici Ibišek, který nemohu pít ve velkém. Ale jinak je směs výborná a chutná a hlavně voní jak drink někde v baru

I will probably never match Stána and her tea experiences. I admire how she keeps trying new and new packaging and blogs her tips. Although teas will not be my regular column, I would like to show you the ones we have in the kitchen and maybe inspire you as well. We'll start with the sprinkles tea, the ones I like best. Piňa Colada is a mix that I got as a gift and it is a mix bought directly from the tea house. Unfortunately, there is Hibiscus in the mixture, which I cannot drink in large quantities. But otherwise, the mixture is excellent and tasty, and above all, it smells like a drink somewhere in a bar. 

An Stána und ihre Teeerlebnisse werde ich wohl nie herankommen. Ich bewundere, wie sie immer wieder neue Verpackungen ausprobiert und ihre Tipps bloggt. Auch wenn Tees nicht meine Stammkolumne sein werden, möchte ich Ihnen gerne die zeigen, die wir in der Küche haben und vielleicht auch Sie inspirieren. Wir beginnen mit dem Streuseltee, den ich am liebsten mag. Piňa Colada ist eine Mischung, die ich geschenkt bekommen habe und die direkt im Teehaus gekauft wurde. Leider ist Hibiskus in der Mischung, den ich nicht in großen Mengen trinken kann. Aber ansonsten ist die Mischung hervorragend und lecker, und vor allem riecht es wie ein Drink irgendwo in einer Bar.


Heřmánek a směsici horských bylin jsme si přivezli z Kefalonie a nemůžeme se jich nabažit. Chuť je silná, výtečná a na nachlazení ideální. Člověk se pak cítí brzo fit. MATE IQ jsem kupovala v bio produktu, obsahuje například ginkobilobu, která je dobrá pro podporu lepší pamět, čaj je chuťově jemný a moc výborný. Další čaj jsme dostali k Vánocům a je od MIXIT, vyjímkou je, že součástí ovocné směsy není ibišek, takže mě žaludek nedráždí a můžu si ho vychutnat bez problémů. Alnature zelený čaj jsem objevila v povánočních výprodejích v Bille. 

We brought chamomile and a mix of mountain herbs from Kefalonia and we can't get enough of them. The taste is strong, delicious and ideal for a cold. Then you feel fit quickly. I bought MATE IQ in bio shop, it contains, for example, ginkgo biloba, which is good for supporting better memory, the tea has a mild taste and is very delicious. We got another tea for Christmas and it is from MIXIT, the exception is that there is no hibiscus in the fruit mix, so it doesn't irritate my stomach and I can enjoy it without any problems. I discovered Alnature green tea in the post-Christmas sales in Billa.

Wir haben Kamille und eine Mischung aus Bergkräutern aus Kefalonia mitgebracht und können nicht genug davon bekommen. Der Geschmack ist kräftig, lecker und ideal für eine Erkältung. Dann fühlen Sie sich schnell wieder fit. Ich habe MATE IQ im Bioladen gekauft, er enthält zum Beispiel Ginkgo biloba, der gut für die Unterstützung eines besseren Gedächtnisses ist, der Tee hat einen milden Geschmack und ist sehr lecker. Wir haben zu Weihnachten noch einen Tee bekommen und der ist von MIXIT, die Ausnahme ist, dass in der Fruchtmischung kein Hibiskus ist, daher reizt es meinen Magen nicht und ich kann ihn ohne Probleme genießen. Den Alnature Grüntee habe ich im Nachweihnachtsverkauf in Billa entdeckt.


 

SMĚS VÁNOČNÍCH ČAJŮ jsme dostali jako dárek navíc, nikdy jsem o této značně neslyšela a ani ji nikde neviděla, nicméně mohu doporučit ať už jako dárek pro další VÁNOCE nebo jen tak na pití doma. Moc se mi líbí neobvyklé variace čajů a chuťově jsou dobré. 

We received the CHRISTMAS TEA MIX as an extra gift, I have never heard much about this one and have not seen it anywhere, however I can recommend it either as a gift for next CHRISTMAS or just to drink at home. I really like the unusual variations of teas and they taste good. 

Wir haben den CHRISTMAS TEA MIX als zusätzliches Geschenk erhalten, ich habe noch nie viel von diesem gehört und ihn nirgendwo gesehen, aber ich kann ihn entweder als Geschenk für das nächste WEIHNACHTEN oder einfach zum Trinken zu Hause empfehlen. Die ausgefallenen Teevariationen gefallen mir sehr gut und sie schmecken gut.

K Mikulášovi jsem dostala od Lerosu adventní kalendář, který obsahoval čaje na nejrůznější problémy. Některé jsem vypila a některé mi zbyly. Kromě toho jsem v Tetě objevila směs na dýchací obtíže, kterou jsem rozhodně musela mít. 

Ostatní čaje asi úplně nestojí za popis, jsou to nejrůznější bylinkové směsy - ty kupuji v pytlících a pak ovocné, které jsme dostali například od známých.. 

LEROS herbal mixtures. For Saint Nicholas, I received an advent calendar from this brand, which contained teas for various problems. I drank some and had some left over. In addition, I discovered a mixture for respiratory problems in Teta, which I definitely had to have.

The other teas are probably not worth describing at all, they are all kinds of herbal mixtures - I buy them in bags and then fruit teas, which we got for example from acquaintances.. 

LEROS Kräutermischungen. Zum Nikolaus habe ich von dieser Marke einen Adventskalender bekommen, der Tees für verschiedene Probleme enthielt. Ich trank etwas und hatte etwas übrig. Außerdem habe ich in Teta eine Mischung für Atembeschwerden entdeckt, die ich unbedingt haben musste.

Die anderen Tees sind wohl gar nicht der Rede wert, das sind allerlei Kräutermischungen - ich kaufe sie in Tüten und dann Früchtetees, die wir z.B. von Bekannten bekommen haben..

 



6 komentářů:

  1. Já jsem měla tu kazetu od Megafytu (zrovna o té jsem myslím nepsala :D) a souhlasím, že byla fajn. Měli ještě jednu s jiným výběrem čajů a ty taky nebyly špatné. Jako dárek je to určitě fajn tip. Jinak ale Megafyt je poměrně známá značka, ale dělá hlavně léčivé čaje, ovocných mají v nabídce míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, to vůbec nevím, že dělají léčivé čaje, já právě na to koukala, jak na zázrak. Děkuji za tip.

      Vymazat
  2. Já naopak čajová moc nejsem :D. Radši mám kávu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám sbírka čajů :-D Já čaje tedy vůbec nepiji, jenom přítel :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční čaje patří k mým nejoblíbenějším. Myslím, že ten sypaný čaj Piňa colada jsem taky měla a také mě oslovil :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. S čajíky jsi mě potěšila, většina teda není můj "šálek čaje" ale určitě bych se našla v šípkovém Lerosu a jednou za čas si dám ráda i švestkový svařák

    OdpovědětVymazat