...: ZÁKOUTÍ BRNA - PHOTOSHOOT

pondělí 9. října 2023

ZÁKOUTÍ BRNA - PHOTOSHOOT

Už jste ode mě slyšeli o Markovi? Možná ano, možná ne. Ačkoliv se v mém okolí pohybuje poměrně dost mužů - kamarádů s tímto jménem, nyní mluvím o fotografovi, který mě oslovil s nabídkou TFP během letošního jara. Slovo dalo slovo, a tak vznikly první fotky.

Have you heard about Mark from me? Maybe yes, maybe no. Although there are quite a few men in my surroundings - friends with this name, I'm now talking about a photographer who approached me with a TFP offer this spring. Word gave word, and so the first photos were created.

Habt ihr von Mark schon von mir gehört? Vielleicht ja, vielleicht nein. Obwohl es in meiner Umgebung ziemlich viele Männer mit diesem Namen gibt, spreche ich jetzt von einem Fotografen, der mich im Frühjahr dieses Jahres mit einem TFP-Angebot angesprochen hat. Wort gab Wort, und so entstanden die ersten Fotos.

PHOTO 1: Dress: C&A

Bylo to na místě, o kterém všichni mluví, všichni ho v okolí znají, a já tam nikdy nebyla... Fotbalový stadion za Lužánkami v Brně byl svého času špičkou mezi stadiony. Dnes se jedná o nevyužívaný chátrající prostor, který spíše slouží jako místo pro přátelské schůzky, focení, procházky a bohužel i pro vandalismus...

It was in a place everyone talks about, everyone in the area knows, and I've never been there... The football stadium behind Lužánky in Brno was once a top stadium. Today, it's an unused, decaying space that serves more as a place for friendly meetings, photography, walks, and unfortunately, also for vandalism...

Es war an einem Ort, von dem alle sprechen, den alle in der Gegend kennen, und an dem ich noch nie war... Das Fußballstadion hinter den Lužánky in Brünn war einst ein Top-Stadion. Heute ist es ein ungenutzter, verfallender Raum, der eher als Treffpunkt für freundliche Treffen, Fotografie, Spaziergänge und leider auch für Vandalismus dient...

 PHOTO 2: DRESS from Genesis secondhand (no name), shoes: Santé


Upřímně nevím, jestli se mi toto místo líbí, nebo jsem z něj spíše smutná. Každopádně ty fotky jsou moc povedené. Co si o nich myslíte vy?

Honestly, I don't know if I like this place or if I'm rather sad about it. In any case, the photos are very well done. What do you think of them?"

Ehrlich gesagt weiß ich nicht, ob mir dieser Ort gefällt oder ob ich eher traurig darüber bin. Auf jeden Fall sind die Fotos sehr gut gelungen. Was denkt ihr darüber?"

 

3. PHOTO: T-shirt: Orsay, Shorts: Bershka, hair band: from Hawaii


7 komentářů:

  1. kamarádka má ze stadionu svatební fotky :D já tam byla jen u něj, ne vevnitř :) fotky jsou povedené :) nejvíce se mi líbí ta třetí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolem stadionu jsem šla už tolikrát, ale nikdy jsem se tam neodvážila nakouknout :D Fotky se povedly, nejvíc se mi líbí ta úplně první :)

    ABitOfJitt

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí nejvíc asi první fotka, jinak mě fotky nenadchly :-) O místě jsem slyšela, je mi smutno, že takhle chátrá. Ale tak aspoň se využívá na focení :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí třetí fotka! :) O lokaci jsem nikdy neslyšela a to máme Brno kousek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední fotka je skvělá, ten tvůj výraz! :)
    Každopádně si umím představit, že v této lokalitě by mohlo vzniknout ještě víc fotek, je fakt neotřelá :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Hello!
    Beautiful photo session, you always look like a star!
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, Katko!
    Přeji příjemné podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat