...: Peříčka/feathers - outfit

sobota 13. února 2016

Peříčka/feathers - outfit

Ještě týden prázdniny přede mnou a už začínám plánovat, co podniknu. Do teď jsem si užívala volna se svými přáteli a sledováním seriálů - mé nové závislosti Reing(Královstí). Pokud máte rádi seriály či filmy s historickým nádechem určitě mrkněte a navíc hlavní hrdinka je královna Marie Stuartovna
Včera jsem byla jsem byla součástí dvou slučáků, první byl s kamarádkami z gymplu, zdravím holky ;),  a druhý byl sraz Barčiných spolužáku ze základky. Takže pro dnešek kromě narozeninového obědu odpočinek, možná pokud se mi bude chtít zkusím něco uvařit a hlavně přidávám pro vás nový článek
Příští týden hodláme s babičkou obsadit Špilberk a mrknout do Vaňkovky po oblečení, tak snad něco ulovíme a babička to se mnou zvládne. Jinak bych se konečně měla setkat s brněnským fotografem Márou

English:
I do have a holiday now and I spent my every time with friends and I am still watching a serial of Reign - Do you know Mary Stuart? 
Yesterday I was at the meeting with my friends from Gynasium and after this I meet with Bara and her friend from school. So for today I am resting at home and I am adding this post. 
The next week I am going to visit my grandma and maybe I see Mark - photograph from Brno.


Konečně přidávám druhý slibovaný outfit a zároveň fotografie Baru. Zvolila jsem téměř vše "all in white". Chápete pro mě, co bílou skoro nenosí, je to maximum . Bílé kalhoty mám z Kiku. Ty samé jsem měla už před rokem, ale díky mé nehodě s kafem, ano ano jsem šikula, jsem je zničila. Kalhoty jsou velmi pohodlné a myslím, že k mé postavě sedí a zbytečně nerozšiřují... ) Ostatní věci můžete znát z předešlých článků NEWIN nebo Fashion postů.

Do you remember that I promise to you a second outfit with photos by Bara? Now I am adding photos with white clothes. I wore a comfortable white pants from Kik. Other things you can see in my recetly post NEWIN or Fashion post.




t-shirt: Gate, Pants: Kik, Shoes: Deichmann, Jacket: Kik, Earrings: Pepco, flower ring: Kik, leaves ring: Orsay, plastic eye lashes: Kik

To je ode mě vše, mějte se krásně a užijte si víkend. Pokud budete chtít, můžete mi napsat, kam se chystáte vy na výlet, jak se vám líbí fotografie a co si myslíte o mně a bílé barvě. Ano, nebo ne? 


Žádné komentáře:

Okomentovat