...: Co čtu/ What I read

středa 2. března 2016

Co čtu/ What I read

Nejde o recenzi na knížky jako takovou aby jste věděli, recenze knížek píšu nerada a vlastně mi ani nikdy nešly, i když na gymplu jsme je musely psát jak mourovatý. NO jo gympl a hektická učitelka, co pořád a pořád chce všechno na jedničku, ale upřimně? Kdo je tady šprt, nebo šprt... spíše ten, co všechno zvládá? Hm?

Před týdnem jsem oprášila svoji starou kartičku a vyrazila do knihovny. Prvotním plánem byla Bridged Jones, nemívám teď náladu na romantiku a ani nic o s.. a Bridget by byla v tohle ideální volba. No jo, ale vypůjčená, co teď? Nakonec jsem se vrhla trochu do jiných sfér..

English:
Hi guys last week I wan in library and I borrowed book. One of them is by John Gray,second is cooking book, third is by Sue Reid. Book by Don Migule Ruis I do have by my friend. 

První knížka je trošku psychologická, zkráceně řečeno návod jak vylepšit svůj život a hlavně vztah, jak pochopit vzájemné chování... Muž (MARS) x Žena (VENUŠE). Popravdě v dost větách se vidím A navíc se tak trošku hodí i do školy, když máme samou psychologii, sociologii atd...

Druhá kniha je vařící, jak jste si mohli všimnou občas nasadím čepku kuchtičky a snažím se něco tvořit. Zatím jsem z této knihy nic nezkoušela, uvidíme zdali vůbec zkusím...
Knihy ze sady Můj příběh mám až na dvě skoro všechny přečtené, ačkoliv je to dětská četba, mě neuveřitelně baví. Jde o popis historické události formou deníku, dívky či chlapce.
O knížce 4 dohody jsem se dozvěděla během zkouškouvého od mé spolužačky, holky si ji předávaly mezi sebou a teď se dostala ke mě, docela mě chytla, je o tom, jak si zlepšit život a stát se lepším člověkem. Takže další psychologická.
A poslední, co rozhodně kniha není je můj oblíbený časopis JOY.
 Máte rádi knížky? Kupujete, nebo si půjčujete s knihovny? Znáte tyto? Co momentálně čtete? 

Do you like books? do you know these book or magazine JOY? 

2 komentáře: