...: INSTAPOST ÚNOR/ FEBRUARY 16

úterý 1. března 2016

INSTAPOST ÚNOR/ FEBRUARY 16

Se začátkem nového měsíce opět přišel čas na další shrnutí toho předchozího do INSTAPOSTU. Fotografie budou opět mixem z mobilu a instagramu

With start of new month is time for instapost about February. Photos are by my mobile phone (Lg) and from my instagram.

Ačkoliv byl únor poměrně krátký, náležitě jsem si jej užila:

Únor byl měsícem, kdy mi končilo zkouškové - všechny zkoušky jsem dala, palec hore.
Únor byl měsícem, kdy jsem měla konečně prázdniny, ne že by Vánoční nestačily... 
Únor byl měsícem, kdy jsem sem si po dlouhé době prošla Brno - Jo Brno, spíš kolem Špilazu.
Únor byl měsícem, kdy jsem konečně začala trochu víc vařit... upřimně na podzim mě k tomu přítel nakopl a teď už to jde občas samo... bohu dík.
Únor byl opět měsícem posezeníček, úterní noční horká čokoláda v non stop baru s Barčou :D, první posezení ve městě jen s maminou, jo jo učím ji taky vysedávat u kafíček.
Únor byl měsícem, kdy jsem pokračovala ve sledování Reign (Království) jsem už ve 3. řadě, nová závislost je na světě - ou.
Únor byl měsícem vymetání akciček, po dlouhé době jsem si dala vínko, miluji víno! I když víc jak tři sklínky už fuuuuuj. xD. 
Únor byl měsícem plesů, tedy pro mě jednoho plesu! Jsme kočky, že?
Jo a po dloooouhé době jsem se odhodlala ke kreslení obrázku pro jednoho srdci blízkého, výkon nic moc, ale ujde to ne? 
No a málem bych zapomněla. Také začala škola...  a mám smlouvu k praxi, na kterou se neuvěřitelně těším.

February was a very short month. I had end of exams. I had holiday and I went to Brno. In February I cooked. - it is not normal at me. In February I spent my time with friends. We went to party, to prom and  I was only with my mom in restaurant. In February I have watched Reign. I painted a picture for my lovely person. And the school has started.

2 komentáře: