...: Time to relax

sobota 15. října 2016

Time to relax

Po celkem náročném týdnu - vynechám první dva dny nemoci, je třeba na chvíli si sednout/ lehnout a relaxovat a co nejraději dělám ve volném čase, když jsem doma? Kromě úklidu, občasného vaření, pustím notebook a koukám na filmy. K tomu kafe, či čaj a chvilka pohody je na světě. 
V dnešním článku vám dám 5 typů na filmy, které jsem viděla za poslední dobu. 

After long week is time for relax. And I relax in bed with films. I decided to add 5 films, which I watched recently. Maybe you know them. 

Začneme nejnovějším filmem - DÍTĚ BRIDGET JONES/ Bridget Jone´s baby
Film se vrací zpět ke známé Brigit, které se i přes nekonečné trapasy a žádného partnera poměrně daří, má spousty přátel, vlastní byt a v práci je Šťastná. To se ale změní, pomalu zjišťuje, že být úspěšná samostatná žena není úplně ideální, její přátelé postupně přestávají mít čas kvůli dětem, do práce nastoupí mladá manažerka, která chce všechny "starý" zaměstnance vyhodit, bude těhotná a opět se rozhodovat mezi 2 chlapi Který je ten pravý a otec dítěte??? Dozvíte se na konci filmu. 
 Čekala jsem podle "recenzí" od mých přátel, že se budu smát od začátku do konce. Bohužel na začátku jsem byla poměrně zklamaná,  nekonečný smích přišel až tak po deseti, minutách. To je ale jen maličkost. Po filmu jsem byla nabytá energií a měla jsem super náladu, díky Bridget! 

Bridget is back again, desperate, crazy and decisive between the two men, but now pregnant. Which is the right man for her life and which man is the father of her child? 
It so funny film! I love it. 




DĚDA JE LOTR/ Dirty grandpa
Začátek se odehrává na pohřbu Jasonovi (Zack Efron) babičky, kde mu děda (Rober De Niro) navrhne, že by spolu mohli zajít na golf. Ačkoliv se Jasonovi moc nechce, pod tlakem dědy nakonec souhlasí. 
Druhý den,  je vše jinak. Golf má být jen začátkem společného času, děda plánuje velkou jízdu, kde si hodlá pořádně užít a on mu má k tomu pomoci. 

After the death of Jason´s grandmother, his grandfather decides for a trip with his grandson and he wants to really enjoy it. How  their crazy trip happen?
 FANTASTICKÁ ČTYŘKA/ Fantastic four 
Krátce a stručně: Jedná se  o poslední alá první díl Fantastický 4, vypráví o tom, jak vše začalo, o setkání Reeda, Sue, Bena a Johnnyho a postupné změně jejich fyzické podoby a jejich schopností.
Mezí mě, že podoba Johnnyho je zcela jiná a tak další dva díly nesedí.

The last part of the fantastic 4 returns to the beginning, when Ben, Sue and Johnny Reid meet.How will change their bodies? How  will they get special skills?




SOUSEDI 2/ Neighbors 2: Sorority Rising
Mac a Kelly se rozhodli svůj dům prodat a odstěhovat se do většího. Vše směřuje k tomu, že zájemci brzy potvrdí koupě a tak budou moci změnit svoji adresu. Shodou okolností hledají také dům mladé studentky, které nebaví život na koleji a rozhodnou se pronajmout dům hned vedle nich. K tomu všemu jim nabídne pomoc s nájmem bývalý nájemce a student Teddy. Opět začínají samé naschvály a nekonečné párty. Podaří se Macovi a Kelly porazit studentky a prodat jejich dům? 

Mac and Kelly want to move, but next them live students - girls,who enjoy the endless party, and Teddy helps them. 
 JAK PŘEŽÍT SINGLE/ How to be single?
Nevím jak přesně definovat vlastními slovy, tak: 
Existuje správný a špatný způsob, jak být nezadaný, ale... je tu také Alice. A Robin. Lucy. Meg. Tom. David. New York je plný osamělých srdcí hledajících vhodný protějšek za účelem flirtu, manželství či něčeho mezi tím. A někde mezi pro vokativním laškováním a známostmi na jednu noc mají všichni tito nezadaní lidé společné to, že se potřebují naučit, jak být svobodní ve světě, ve kterém se definice lásky neustále vyvíjejí. Spát s kdekým ve městě, které nikdy nespí, ještě nikdy nebyla tak velká legrace.(Freeman Ent.)
Film mi přišel celkem fajn, občas jsem u něj zasmála.

Single women and men in New York, their frienship, their ambitions and party. 


Znáte filmy, líbí se vám, viděly jste? Máte typy na nějaké filmy? :) Jinak chystám článek ještě na seriály ;)
PS: jak jste mohli vidět na mém instagramu, na Bridget jsem byla včera:)

Do you know these films? Did you watch these films? Do you have some type of good films?

pictures: www.google.cz

17 komentářů:

  1. Na filmy se ani tak moc nedívám. A když už se podívám, tak vyhledávám spíše horory. Jen vždy hledám společnost, kdo se se mnou na ně bude dívat, protože manžel u nich hned usne a pak se bojím sama. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak horory také můžu, akorát jen některé, u některých to zvládám sama a u některých bych potřebovala taky někoho:D mně by stačil asi aspoň ten pocit, i když spící by asi nezachránil:D

      Vymazat
  2. Tak tu Bridget Jones chci strašně vidět a ten poslední ze zajímavosti taky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji chtěla taky tak strašně vidět, je skvělá, fakt doporučuji!:)

      Vymazat
  3. Dítě Bridget Jonesové bych moc chtěla vidět, tak snad si na film co nejdřív udělám čas :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy! Poslední dva filmy jsem viděla, jsou super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Jak přežít single mě moc neuchvátilo, ale ta nová Bridget byla úžasná :)
    Ještě taky doporučuju Dívku ve vlaku. Viděla jsem ji v kině a jak jsem se ze začátku moc nechytala, nakonec jsem byla unešená!
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu Dívku bych chtěla, u nás ji dávali v sobotu, ale byla jsem už v pátek na té Bridget, tak jsme nešly. Každopádně jestli bude půjdu!:) díky

    OdpovědětVymazat
  7. love it!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Nejzajímavější mi připadá první a poslední film. Dvojka Briget nebyla to pravé ořechové, takže od trojky už nečekám nic, ale stejně na to chci jít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou dvojkou souhlasím, každopádně trojka je zcela něco nového, teda až na tu bridget a trapasy :-D to zůstavá samozřejmně stejné.

      Vymazat
  9. Na Bridget se chystám a jak tak na to koukám, bude to stát za to. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oooch, závidím ti, že máš čas pozerať filmy :D Ja som sa tento víkend ani nezastavila a budúci tiež nebude iný :(
    Z týchto filmov som nevidela ani jeden, ale Bridget by som si určite chcela pozrieť.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zase tolik času nemám, spíš na večery nebo jak jsem byla nemocná:) ale někdy je fajn si udělat chvilku a mrknout na pěkný film či si přečíst super knížku:). Na ni si čas určitě zkus udělat, stojí za to;)

      Vymazat