...: #1 Volba outfitu/ Which outfit do you like more???

pondělí 10. září 2018

#1 Volba outfitu/ Which outfit do you like more???

Dnes jsem si pro vás připravila dva outfity, ve kterých jsou dominantou kárované kalhoty. 
Nyní bych vás chtěla poprosit o názor, která kombinace outfitu se vám líbí jako celek více a která méně.
Časem přidám tyto dva outfity na blog znovu, ale na mě a jsem zvědavá, jestli se vám bude stále líbit, to co zvolíte a nebo vás osloví druhý outfit více. :) Tak jdeme na to! 

Today I prepare for you article with two outfits, tha main thing of outfit is tartan pants. 
Now I want ask you which outfit do you like more. In future time I will add next post with outfits on me and you will able to write me which outfit do you like again if you like again your first choice or not. 
První se skládá z károvaných kalhot Amisu z NY, dále černého obtáhlejšího trička na šněrování z NY a z kabelky z Dresslily, kterou jsem obdržela nyní v rámci spolupráce s Dresslily a zaujala mě právě elegantnějším, nebo spíše formálnějším provedením, který se k takovým outfitům hodí.
Z doplňků jsem dále vybrala  jednoduché perličky z Primarku, které nenadchnou, ale ani ničemu neuškodí a srdíčko, které barevně ladí. 
K tomu celému bych volila červenou rtěnku a nejspíš světlejší stíny
Osobně se mi mnou zvolená kombinace líbí, ale byl pro docela oříšek sladit věci materiálově, když má kabelka na sobě chloupky a stříbrné zdobení. 
Detaily uvidíte níže.

The first consists of pants Amisu by NY, a black elastan t-shirt with laces again from NY and a handbag by Dresslily, which I have now received in collaboration with Dresslily and I like it because of a more elegant or rather more formal design. I think that it is suitable with this outfit.
From the add-ons I  selected simple beads from Primark and simple striped heart.
From makeup I would choose a red lipstick and probably a light eye shadow.
I personally liked this combination but I had problem to combinate material of handbag (handbag has fur) and silver detail with clothes. 
See the details below.

Druhý outfit jsem měla v hlavě už od nákupů z Brna, při kterých mi pomáhala Hanča. Ke kalhotám jsem zvolila růžovou volánkovou halenku se spadlým ramenem z Mohita, starorůžovou kabelku ze Zafulu se zlatými detaily, lehce růžové perličky z Primarku, stříbrně šedý náramek, stříbrný prstýnek. 
Líčení bych zvolila lehce do růžové, určitě růžovou výraznější pusu a stíny trošičku lesklé, s kousky růžového třpytivého stínu od MR. 
Jinak očekávám, že některým se nebude líbit kombinace zlatých a stříbrných doplňků, já to tak mám ráda, ale respektuji názory jiných. :) 

The second outfit I had in my head since the shopping in Brno, where Hanka helped me. To my pants I chose a pink blouse from Mohito, an old pink handbag from Zaful with gold detailing, light pink beads from Primark, a silver-gray bracelet, a silver ring.
I would choose the makeup lightly in pink, definitely pink lipstick  and shadows a bit shiny, with pieces of pink shimmering eye shadow from MR.
Otherwise I expect that somebody will not like the combination of gold and silver accessories, I like it, but I respect the opinions of others. :)

A nakonec pár důležitých odkazů a slov z Dresslily/ And now a few important links and words from Dresslily. 



It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

*********************************************************************************
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD
**********************************************************************************

By the way I want mean a few my favorite things from Dresslily, the first five things are from section of women clothing. 
On Dresslily now Halloween so I want you recommend you  this:

Halloween skull print pin up dress
Halloween round neck skull and floral print vintage dress
Halloween vintage lace insert pin up dress
Cat face printed ripped long sleeve t-shirt
Women casual pattern ankle length elastic tights leggins

And there is my favorite product from section of new things. 


Which products do you like???


10 komentářů:

  1. Za mě ten druhý :) jinak tu červenou rtěnku mám také a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A je super, docela dlouho drží a to mám ráda.

      Vymazat
  2. Jelikož mám sama osobně raději tmavší barvy, tak určitě první. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se nemůžu rozhodnout, oba vypadají super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně se mi líbí ten první outfit, ale i ten druhý, kde jsi ho krásně oživila růžovou halenkou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ten druhý outfit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě první, mám ráda tmavé barvy :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat