...: Mirror

úterý 4. září 2018

Mirror

Zrcadlo... Odráží náš obraz, to jak vypadáme, ale i to jak se cítíme, naši pobledlou tvář od nemoci, unavené oči s kruhy, po dlouhé noci, nedokonalosti ze stresu, nebo z toho, jak naše tělo bují hormony v některých případech zakryté pod tunou makeupů aby jsme se cítily lépe, vypadaly lépe. 
Zrcadlo... pohled na tělo i na duši, takzvané okno do duše... při dnešní pochmurné náladě a focení selfieček jsem se zamyslela, většina z nás v dnešním světě zrcadlo vnímá pouze jako součást života, která slouží k focení selfieček pro sociální sítě, myslím si, že málo kdo vnímá zrcadlo jako něco víc, i já ho nejčastěji - kromě prohlížení zevnějšku a nedokonalostí, k tomuto trendu využívám. A já se vás nyní chci zeptat, přemýšleli jste někdy takhle hlouběji nad smyslem této věci??? 

Mirror ... Reflects our image, how we look, but also how we feel, our pale face from illness, tired eyes with circles after long nights, imperfections from stress, or our hormones in some cases covered under of makeup to make us feel better, looked better. Mirror ... a look at the body and the soul, the so-called window into the soul ... with today's gloomy mood and self-image shooting, I think most of us in today's world only perceives the mirror as part of a life that is used to take a selfies for social networks , I think that only a few people see the mirror as something more and me usually too - in addition to viewing the our images and the imperfections. Many people use mirror for trend of sefies. And now I want  ask you, have you ever thought so deeper over the meaning of this thing ???

Když už je dnes řeč o zrcadle, představím vám můj zrcadlový outfit, který se skládá s černobílého trička z volánkem z Rosegalu. Triko jsem dostala na základě spolupráce a mohu ho jen a jen doporučit, je z příjemného materiálu a na těle je moc fajn. 
Doplnila jsem ho pouze černými kalhoty z Pepco, tam mají skvělé kalhoty za pár kaček ;). 

When I write about mirror I show you my outfit with t-shirt from Rosegal, which is in black and white colour. T-shirt I got from cooperation and I can say that I love it, because it is made from very nice material and it is fine on body. On Rosegal HERE.
Pants are from Pepco. In Pepco are very good pants and they are not so expensive. 

9 komentářů:

  1. Your T-shirt is really nice! I like it! Great post dear!

    xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpovědětVymazat
  2. Já často strávím u zrcadla dlouho jen kvůli tomu, že se v tom snažím hledat co není. :D Ale je pravda, že se teď člověk většinou podívá, upraví a jde. Kdyby žádné neměl, neviděl by se, to by bylo zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlouběji asi ne. Myslím si, že to mám jako většina lidí. Doma se na sebe do zrcadla před odchodem podívám a když náhodou někde jdu okolo nějakého zrcadla, tak na sebe automaticky zase kouknu.
    A tričko s volánkem ti moc sluší :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne vyskladaný outfit, naozaj sa mi páči. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem nad zrcadlem tak nepřemýšlela, ale outfit vypadá moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle jsem nad zrcadlem nepřemýšlela, ale moc hezky jsi to napsala :) outfit je super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Já znám, že akorát očím se říká okno do duše :) Nikdy jsem na tím více nepřemýšlela, ale není to vůbec špatná myšlenka. Já se snažím mít pozitivní pohled na sebe samu, že se v každém zrcadle, výloze na sebe koukám a říkám si, jak mi to sluší :) :D Mám pocit, že to začíná zabírat!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, zajímavý článek, vlastně jsem nad zrcadlem nikdy tolik nepřemýšlela a teď si říkám, že zrcadlo dokáže být někdy pořádné zlo, zvláště pro ty, kdo se samy sobě nelíbí... ale pardón k vytváření selfíček to je NUTNOST!! :DD to tričko ti mega sluší! :)

    OdpovědětVymazat