...: Hydrofylní odličovací olej/ Hydrophilic Neutralizing cleaning Oil

neděle 7. dubna 2019

Hydrofylní odličovací olej/ Hydrophilic Neutralizing cleaning Oil

Krásný den, vítám vás u nového článku a další recenze na produkt od kosmetické značky Saloos, tentokrát svoji pozornost zaměřím na Hydrofilní neutrální odličovací olej. 

Beautiful day, welcome at new article and other review on the Saloos cosmetic product, this time I will focus on Hydrophilic Neutralizing cleaning  Oil.

Jak můžete vidět na fotografii hydrofilní olej se ukrývá v 50ml skleněné lahvičce, označené značkou Saloos, na zadní části etikety je popis k čemu tento olej slouží a jakým způsobem se používá. Na víčku má dále samolepku s označením Odličovací olej. Olej je tmavě žluté olejovité barvy a jak již název napovídá - neutrální - zcela bez vůně. 

How you can see on my photo, the Hydrophilic oil is in bottle from glass which has 50ml. On label is brand of Saloos and description how you can use this oil and for what is this oil suitable. Oil is dark yellow colour and the significance of neutral mean that oil has not any smell.
Pod slovem neutrální se také ukrývá, že olej je idálním parťákem pro velmi citlivou pleť, která nesnese žádné čistící přípravky, avšak olej je vhodný pro jakýkoliv typ pleti. Osobně jsem olej zvolila především ze zvědavosti, pro změnu jsem chtěla něco, co nikdo nezkoušel, co nevoní krásnou vůní a splní svůj účel, to že moje oční víčka jsou asi pravděpodobně na nějáké čistící přípravky alergické byl jen další bonus proč olej vzít a vyzkoušet ho.

Neutral also hides the fact that oil is an ideal partner for very sensitive skin that does not tolerate any cleansers, but oil is suitable for any skin type. Personally, I chose oil mainly from curiosity, for a change I wanted something that nobody tried, what does not smell beautiful scent and fulfill its purpose, that my eyelids are probably on some cleaning products allergic was just another bonus why take oil and try it .
Dle návodu jsem olej nanesla na navlhčený vatový tampónek a čistila s ním makeup, oči po odličení netrpěly, nečervenaly a neštípaly tak jako u mnohých odličováků u mě bývá běžně. Olej si skvěle pohrál i s moji dlouhotrvající 16 hodinovou rtěnkou od Dermacolu, rty se nemusely dřít, nátěr zklouzl dolů jako po másle. Olej doporučuji. :) 
Pokud vás olejíček zaujal, určitě mrkněte na stránky Saloosu, kde naleznete podrobnější popisy, větší výběr a e-shopy, kde tento olej můžete pořídit.

According to the instructions, I applied the oil to a moistened cotton swab and cleaned the makeup with it, the eyes did not suffer from redness as like after using facial cleaners. The oil did a good job with my long-lasting 16-hour lipstick from Dermacol.I recommend oil. :)If you are interested in the oil, be sure to check out the Saloos website, where you can find more detailed descriptions, more selections and e-shops where you can buy this oil.

7 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě, já mám oleje na odlíčení velmi ráda, protože makeup krásně a hlavně rychle rozpustí :-) a určitě má velké plus, že je bez parfemace. Zrovna v oblasti očí je to hodně velké plus :-)

    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovědětVymazat
  2. Používám od Saloos teď hydrofilní levandulový olej a jsem s ním také spokojená, jen škoda, že je ho tak málo a v drogerii jsem větší balení neviděla, pouze na internetu..

    OdpovědětVymazat
  3. Já využívám na oči kokosák, ale tohle bude určitě super na citlivý obličej. Hodil by se sesře, asi jí ho pořídím.

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovače od Saloos jsou super. :) Měla jsem dva a nadmíru spokojená, krásně to odlíčilo.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem jeden odličovač od Saloosu a byla jsem taky spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Mám od nich jiný olej, se kterým jsem spokojená, takže bych se nebála vyzkoušet ani tento. Až mi dojde voda na odlíčení, tak ho vyzkouším :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. This oils sounds amazing I love how it was gentle on the eyes too xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/04/breakfast-in-bed.html

    OdpovědětVymazat