...: Kde nakupuji oblečení/ Where I buy clothes (only in CZECH)

neděle 7. dubna 2019

Kde nakupuji oblečení/ Where I buy clothes (only in CZECH)

Secondhandy
Za poslední měsíce se moje nákupy oblečení nejčastěji konají v secondhandu u nás ve městě. Na secondhandech všeobecně miluji levnější ceny a všehochuť oblečení. Můžu najít super nové a trendy kousky, ale i kousky, po kterých jsem dávno prahla  v obchodech a nakonec jsem je nekoupila. Můžu si koupit luxusní kousky od top značek/ návrhářů, ale také obyčejné kousky a to vše za téměř stejnou cenu. :)
                                             1. Dress: Genesis secondhand, shoes: Kik, sunglasses: Pepco;                                                      2. Blazer: Belitex secondhand; pants: Pepco; shoes: Rieker; sunglasses: Croatia; Handbag: Primark; watches: Zaful


Vinted  
Je pro mě v podstatě obdoba secondhandu, ale zde moje nákupy probíhají zřídka kdy právě kvůli vyšším cenám. Nicméně proti secondhandu je přehlednější, z pohodlí domova a přímo do vyhledavače můžu zkusit zadat kousek, který mě zajímá. MŮJ VINTED

Spolupráce
Skrze spolupráce pochopitelně oblečení nenakupuji, ale zařadila jsem je sem, aby jste věděli, odkud moje oblečení nejčastěji pochází. Stále spolupracuji s čínskými e-shopi, za poslední dobu je to Dresslily, dříve jsem spolupracovala s Rosegalem a Zafulem. Mnoho lidí tyto e-shopy odsuzuje ani ne tak kvůli cenám, či kvalitě, spíše kvůli "výrobě". No já se v tom zase tolik nevyznám, nicméně asi to nebude úplně "dobrá výroba", nicméně se spoluprácemi jsem spokojená. Na e-shopech se mi líbí originalita kousků a vzhledem k tomu, že oblečení mám za spolupráci, ušetřím a mám kousky po kterých prahnu, či udělám radost někomu blízkému, například moje maminka si tímto způsobem oblečení již několikrát vybrala. Mimo jiné jsem několikrát navázala spolupráci s Manzarou, spolupracovala jsem také například s Fashionmia a podobně.
1. Coat: Zaful; jeans: Kik; shoes: Deichmann; sunglasses: Croatia; 2. Cardigan: Dresslily; t-shirt: Kik; necklace: Pepco; 3. Bomber jacket: Zaful; pants: Pepco; shoes: Tamaris; sunglasses: Pepco

Shoppingcentra - obchody 
Do téhle kategorie bych chtěla zařadit obchody, které mám ráda a které navštěvuji. Patří mezi ně, C&A, H&M, F&F, Kik, Pepco. Občas navšítím i New Yorker, ale vzhledem ke kvalitě a výběru oblečení a stylem spíše pro teenagery, tento obchod už příliš nenavštěvuji. Jednou za čas se objevím v Primarku a mohu doporučit obchody Reserved a Mohito, právě zde jsou kousky, které se mi v posledních letech nejvíce líbí a můžu říct, že i online nákupy zde jsou skvělé. A samozřejmně navštěvuji i jiné obchody ať už s levnějších oblečením typu Takko, Kik, Pepco, či sportovní obchody, ale výše zmiňované jsou moje top. :) 
1. T-shirt: Kik; pants: no name; handbag: Zaful; 2. Sweater: New Yorker; Jeans: Kik; shoes: CCC
1. Jacket: Bonprix, t-shirt: C&A, jeans: Kik, shoes: Kik; 2. Dress: HM, shoes: CCC, sunglasess: Zaful
 

10 komentářů:

  1. Já nakupuju hrozně málo, ale když už, tak posledné dobou nejčastěji v sekáči, dřív hodně v obchodech, ale momentální nabídka mě moc nebere a když už se mi něco zalíbí, tak ty ceny nejsou většinou přiměřené :D Každopádně poslední dobou jsem si oblíbila na některé věci i Aliexpress. A věřím, že ty spolupráce jsou super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali je moc fajn, má hodně podobné věci i jako mé čínské spolupráce a výběr je nekonečný, já mám takhle ráda Wish :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak to děkuji, to mi snad ještě nikdy nikdo neřekl a ani nenapsal :)

      Vymazat
  3. Já oblečení nakupuji občas, jsem spíš pro ty kamenné obchody jako C&A nebo F&F, z internetu nakupuji třeba na bonprix, ale raději si oblečení vyzkouším :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Asi pred troma rokmi som bola aj ja v secondhande a kúpila som si tam pár veci. Od tej doby som v secondhande nenakupovala. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog:https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. I v secondhandech se dají pořídit krásné věci, ostatně tvé outfity jsou toho důkazem! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ja teraz nakupujem hlavne cez internet a to na roznych facebookových obchodíkoch alebo na zoote :)

    Vera

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám poslední dobou strašný problém nakupovat v obchodech :D už nějak nezvládám tu masu lidí a hrabačky v obchoďácích, kde je málo místa + příliš velké množství oblečení = šílený nepořádek, ve kterém není možné nic najít. Řeším to skrz eshopy, většinou Reserved a Sinsay, jinak bych se už asi neoblékla :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc pěkné outfity :-) Já také ráda nakupuji v seconhandu, vždy seženu originální kousky :-) a také v lidlu a bonprixu :-)

    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    OdpovědětVymazat