...: Úlovky ze sekáče/ next clothes from secondhand #March19

sobota 6. dubna 2019

Úlovky ze sekáče/ next clothes from secondhand #March19

Krásný den, minulý týden jsem přidala video se sekáčovými úlovky na YouTube a nyní je čas se o úlovky podělit i s vámi zde na mém blogu. V poslední době jsem lovila nejen v sekáči, ale i na Vinted, kde jsem si vyhlídla sportovní kraťase Adidas, za 150 korun. Ostatní oblečení na následujících tří fotkách je s Genesis, z každého kousku jsem nadšená, ale za mě nejkvalitnější a nejvydařenější věcí je sako AD, kvůli výborné kvalitě. 

Hi I wish you nice day. Last week I added on my YOUTUBE CHANNEL things which I bought in secondhand. In last time I also bought clothes  on Vinted.  From Vinted I have Adidas shorts, the price for it was 150CZK, it is low price. Next clothe on these three photos is from secondhand Genesis. The best thing is blazer AD which i very good quality.

Na Vinted jsem dále ulovila krásnou semišovou sukni s černou krajkou na dolním lemu a páskem v pase, a dále úžasný jarní černý kabát s květovým vnitřkem. V Genesis jsem ulovila kostkovanou halenku a stříbrné sako Hugo Boss no a tentokrát jsem lovila i v Belitexu, kde jsem koupila modré pelplum triko původně HM a sako ze Zary. A co jste ulovili vy?

On Vinted I also bought brown suede skirt with lace and waistband, the next was black trenchcoat with flowers inside it. In Genesis I bought tartan blouse ans silver jacket Hugo Boss and I also was in secondhand Belitex and I bought blue t-shirt HM and black blazer Zara. And what did you buy?


8 komentářů: