...: Už jsme dospělí/ we are adult

sobota 27. července 2019

Už jsme dospělí/ we are adult

Nedává to smysl, čas tak utekl.. Někdo tento článek píše v 18, no já ho píšu téměř ve svých 26 letech. Tolik se toho změnilo. Dříve jsme se scházely hodně, trávily společně skoro každý víkend, vyrazily jsme na zábavu, tancovaly až do rána, vydržely do rána a většinou všechny! Hlavními tématy v té době byly zábavy, kde a kdy bude další a jestli vyrazíme, škola... kdo dostal jakou známku, jaká učitelka nám otrávila den dalším těžkým úkolem. Samozřejmě nesmělo chybět kdo a co a s kým... a to ne jak teď, ale takový ty typický holčičí pubertální drby. :) Čas se změnil, scházíme se méně, někdo nechce a někdo prostě nemůže. Zábavy se proměnily především na posezení u vína, piva a občasné zelené, která některé z nás stále neopustila. Někdo z nás ještě jednou za čas na zábavu vyrazí, ale už to není ono. Jedna generace střídá druhou a třetí a čtvrtou a tak dále. Naše rozhovory se změnily, už to není ten teen rozhovor plný nezastavitelného smíchu. Svět se začal točit kolem dětí, svateb, rodiny, a práce. A i když jsme stále mladé a cítíme se tak, i občasné téma zdraví nás nemine. No jo už to není, co to bývalo, ale tak to má být. Život jde dál a my jdeme společně s ním. Měníme se a každá životní etapa má své kouzlo. Už jsem dospělí... 

It doesn't make sense, time has passed. Someone writes this article at 18, but I write it in  26. So much has changed. We used to meet a lot, we spent together almost every weekend, we went to have fun, danced till morning, stayed till morning and mostly all! The main topics at the time were village fun, where and when there will be next, and if we go, school ... who got what grade, who teacher annoyed our the day with  another difficult task. Of course, there were gossip, I mean typical teenage gossip. Time has changed, we meet less, someone does not want and someone just can not. The village fun turned into a meeteing with wine, beer and occasional pepermint alcohol, which still has not left some of us. Some of us go out for village fun once in a while, but that's not so goodOne generation alternates second and third and fourth and so on. Our conversations have changed, it's not that teenagers conversation full of unstoppable laughter. The world began to revolve around children, families, weddings, and work. And even though we are still young and we feel young, sometimes we talk about illness. Well, it's not what it used to be, but it is normal. Life goes on and we go along with it. We are changing and every stage of life has its own charm. We are adult.



14 komentářů:

  1. Naprosto s tebou ve všem souhlasím a já i moji vrstevníci to cítíme úplně stejně. Často máme takové rozhovory o tom, jak je vše jiné než dřív, ale nejhezčí na tom je, že stárneme společně a pořád jsme tu jeden pro druhého :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ono všechno má něco do sebe v určitou životní etapu a pak to jakoby omrzí. Taky s kaamrádkami vnímáme, jak pomalu přestáváme mít chuť chodit na zábavy a to většině z nás není ani 20! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no bohužel si nevzpomínám co já ve 20, ale určitě něco takového už začalo nastávat v té době.

      Vymazat
  3. Je to pravda, ten čas tak hrozně letí! Každá životní etapa má ale něco do sebe, ať už jsem prožila dobré, nebo špatné, nic bych neměnila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jednu jedinou věc, ale ta se netýká přímo mě. Jinak já jsem ráda tam kde jsem taky a asi bych také neměnila.

      Vymazat
  4. Občas mi to přijde až šílený, jak ten čas rychle letí.. Takový je už život, ale věřím, že na typický holčičí drby nebudeme starý nikdy :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se říká, že čím starší jsme tím je to horší. :-D Tak doufám, že se to jen říká...

      Vymazat
  5. Mě je teda 21 let, ale nikdy mě párty nebavily. Přijde mi to nudné a o ničem :D Já radši trávím víkendy s přítelem či rodinou někde na výletě nebo odpočíváme doma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky není špatné, každý je trošku jiný. Já tomuto dávám přednost až teď a musela jsem si tím párty obdobím projít.

      Vymazat
  6. Ani mi nemluv .. včera jsem se po dlouhé době viděla s kamarádkami a kromě toho, že jsme nejdřív probraly naše chlapi a pomluvily všechny z našeho města, tak jsme se pak začaly brousit kolem témat jako svatba, děti a co a jak do budoucna atd. :D Úplně mě to vyděsilo a přesně jsem si říkala, proboha .. kdy jsme dospěly sakra do tohohle věku :D místo divoké party v hlavním městě, jsme seděly na bytě jedné z nás a popíjely vínko za pár korun :D :D šílený :D

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, je to tak :) Navíc už teď mám pocit, že té aktuální generaci teenagerů pomalu přestávám zcela rozumět :) Čas letí...

    OdpovědětVymazat