...: #1 SERIÁLY/ SERIALS

neděle 4. srpna 2019

#1 SERIÁLY/ SERIALS


Pretty Little Liars: The Perfectionists

Seriál který lehce navazuje na Pretty little liars (Prolhané krásky). Dvě postavy totožné s předchozím seriálem a o dalších se mluví. Opět se řeší vražda, ale tentokrát na vysoké škole, kdy vina padá na 3 studenty a učitelku, kdo vraždu spáchal? Kdo lže a kdo mluví pravdu? 
(Prozatím online pouze první série)

A series that  follows Pretty little liars. Two girl are identical to the previous series and others are being discussed. Again  there is murder but this time at college. The guilt falls on 3 students and a teacher who committed the murder? Who is lying and who is telling the truth?
(Only the first series is online)
 
freeform.go.com



Orange Is the New Black

Příběh se točí kolem Piper, ženy, která vede téměř běžný život a kterou dostihne minulost tak, že je zavřena do vězení. Jak se její život změní? Co se vše stane? A jaké to bude až Piper vězení opustí?
(Online už i poslední řada) 

The story revolves around Piper, a woman who leaded an almost normal life and because of her past she is being locked into jail. How will her life change? What happens? And what will it be like when Piper leaves prison?
(Last series online) 
orange-is-the-new-black.fandom.com

The Handmaid's Tale

Z USA se stal nový stát zvaný Gilead, takový stát, kde žena je vnímána buď jako služebnice, což je žena, která slouží k rození dětí, či hospodyně, nebo panička.  Příběh se zaměřuje převážně na June a její život v roli služebnice. Během dílů se vrací i ve vzpomínkách zpět, do doby, než vnikl Gilead. Z počátku mi přišel příběh celkem napínavý, v poslední době mi připadá, že se hrozně táhne... 

The US has become a new state called Gilead, a state where a woman is perceived either as a handmaid a woman who serves to give birth to a child, a housekeeper, or a mistress. The story focuses mainly on June and her life as a handmaid. During the episodes, he returns in his memories, until Gilead was not there. At the beginning the story was quite exciting, lately it seems to me a little bit long. 
insider.com

14 komentářů:

  1. Chci sledovat PPL the perfectionists a zatím toho sleduji tolik, že na toto zatím není prostor :D ale chci to napravit a mrknout.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to znám, taky vždycky toho sleduji hodně a pak není prostor na ty další super seriály, které chci vidět :D

      Vymazat
  2. Já sleduju Orange is the nex black i Příběh služebnice - k posledním řadám jsem se ale ještě nedostala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá na tvé reakce, já se nemohla dočkat dalších a dalších dílů. :)

      Vymazat
  3. PPL chci zkusit, Příběh služebnice jsem zatím viděla všechny díly a super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Seriály a filmy z vězeňského prostředí mě baví, takže na ten druhý tip od tebe určitě mrknu! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů to je skvělé, jsem ráda, že jsem dala dobrý tip.

      Vymazat
  5. Tyhle seriály vůbec nepoznám, ale docela mě zaujal ten první. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. PPL jsem sledovala! Takže děkuji za připomenutí, určitě se podívám i na toto "pokračování".

    OdpovědětVymazat
  7. PLL jsem milovala, tenhle spin-off je taky celkem dobrý :) Příběh služebnice mám rozkoukaný v druhé sérii, je to úplně něco jiného než sleduji, moc se mi líbí jak je to natočené, ještě to musím dokoukat, ale první série mě bavila více než ta druhá, tak uvidíme jak se to bude vyvíjet dál :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Začala som sledovať tie PLL, avšak nejako ma to nechytilo. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Neznám tyto seriály. Ale zaujal mě ten o vězení.

    OdpovědětVymazat
  10. Na Orange se chystám už nějakou dobu, slyšela jsem na ten seriál spoustu pozitivních ohlasů. A PPL:The Perfectionists jsem viděla první díl a moc mě to nebavilo. PPL jsem milovala, četla jsem i knihu, ale konec mě mega zklamal. :(

    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat