...: Saloos Marocký jíl/ Saloos moroccan clay

sobota 23. listopadu 2019

Saloos Marocký jíl/ Saloos moroccan clay

Krásný den, jelikož jsem nemocná, mám trochu víc prostoru na blog a tak nějak na vše, co se dá dělat z teplé postele. Dnes bych vám ráda shrnula pár informací o další úžasné věci, kterou jsem již v létě obdržela v balíčku od Saloosu. Jak již název napovídá jedná se o Marocký jíl Rhassoul.

I wish u nice day, because I am ill, I have many time for my blog and for everything which I can do from my warm bad. Today I want write you a few information about next amazing things which I got in summer by Saloos. How you can read it is Moroccan clay Rhassoul.

Ještě před tím než se pustíme do recenze bych se vám chtěla omluvit za mírně zhoršenou kvalitu fotografií skrze špatné světlo... 
Co je marocký jíl? Jedná se o tělovou a pleťovou masku, která je vhodná nejen k namíchání masky na obličej, ale lze použít například i na vlasy. Já ji osobně používám pouze na obličej. Míchá se zcela jednoduše, nasypu trochu prášku do plastové mističky, přidám vodu, tak aby mi vzniklo blatíčko a pomocí prstu postupně na pleť nanáším. Maska by měla být na pleti 20 - 30 minut, mně se osvědčilo spíše 20 minut, vyhovuje mi to daleko více a i za tu dobu maska pěkně zatvrdne. Poté masku pomoci vody smývám a suším čistým ručníkem

Before going into the review, I would like to apologize for the poor quality of the photos because of bad light ...
What is Moroccan clay? It is a body and facial mask, which is suitable not only for mixing the mask on the face, but can also be used for hair. I personally use it only on my face. Stir quite simply ,I add a little powder into a plastic bowl after this I add water to create a mud and using my finger gradually apply to the skin. The mask should be on the skin for 20 - 30 minutes. For me is better when I have mask on my skin for 20 minutes, it suits me much more and even then the mask nicely hardens. Then  I wash the mask with water and dry with a clean towel.

Maska je na pleti příjemná, nedráždivá a má takové lehce hliněné aroma. Po umytí masky, mám pocit čistější a více hydratované pleti. A navíc musím pochválit to, že pěkně sundá suché vrstvy, které se na pleti tvoří. Pro přesnější popis přidávám opět pár vět od Saloosu: 

Velmi jemný 100% přírodní jíl je ideální k očistě pleti, těla i vlasů. Vhodný pro všechny typy pokožky včetně problematické. Vyniká svými schopnostmi absorbovat z pokožky přebytečný maz, toxiny a nečistoty. Pomáhá předcházet rozšířeným pórům a černým tečkám. Odstraňuje odumřelou kůži a nečistoty. Zlepšuje pružnost a vitalitu pokožky, projasní ji a zanechá hydratovanou, hebkou a vláčnou.
Lázeň s marockým jílem prokrví a hydratuje pokožku od hlavy až k patě. 100% přírodní marocký jíl je skvělým prostředkem k šetrnému čištění pleti obličeje i pokožky celého těla. Lze jej využít k výrobě čistící pleťové masky i na vlasové zábaly. Nastartuje ochranné mechanismy a zpomalí proces stárnutí. Unavená pleť dostane potřebnou dávku svěžesti.

The mask is pleasant, non-irritating to the skin and has a light clay aroma. After washing the mask, I feel that my skin is cleaner and more hydrated. Moreover, I have to praise the fact that it takes off the dry layers that form on the skin nicely. For a more accurate description I add a few sentences from Saloos again: 

Very fine 100% natural clay is ideal for cleansing skin, body and hair. Suitable for all types of skin including problematic skin. It excels in its ability to absorb excess sebum, toxins and impurities from the skin. Helps prevent widespread pores and blackheads. Removes dead skin and dirt. It improves the elasticity and vitality of the skin, brightens it and leaves it moisturized, soft and supple.

A Moroccan clay bath blood streams and hydrates the skin from head to toe. 100% natural Moroccan clay is a great way to gently cleanse the face and skin. It can be used to make a cleansing mask and hair wraps. It starts the protective mechanisms and slows down the aging process. Tired skin gets a dose of freshness.

Celkově jílovité masky hodnotím velice kladně a můžu je doporučit já, ale i moje maminka. Fotografie, jak jsme masku společně zkoušely jste mohli vidět na mém instagramu. :) A určitě budeme zkoušet znova. 

Overall, I evaluate clay masks very positively and I can recommend them, but my mother too. You could see pictures of how we tried the mask together on my instagram. :) And we will definitely try again.

Masky zakoupíte na spřátelených e-shopech Saloosu, či některé produkty od Saloosu jsou dostupné i v DM drogériích. Máte zkušenosti s tímhle jílem? Jaké masky doporučujete vy?

You can buy masks from friendly e-shops, or some Saloos products are also available in DM drugstores. Do you have some experiences with this clay? Which masks do you reccomend to me?

5 komentářů:

  1. Marocký jíl jsem ještě nezkoušela, já si velmi oblíbila jejích bílý jíl, ten mi sedí skvěle :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. S marockým jílem zkušenost nemám. Přiznám se, že mám radši slupovací masky, než když je musím smýt 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Interesting post my dear, thank you for sharing !

    OdpovědětVymazat
  4. Masky tohoto typu jsem vždycky chtěla zkusit, asi si o nějakou takovou napíšu Ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
  5. Marocký jíl jsem ještě nezkoušela, ale bílý od Saloos mám moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat